Wat je niet hardop wilt zeggen - deel 3
vrijdag 5 april 2019 om 20:27
Ook deel 2 is inmiddels (meer dan) vol, vandaar dat we onze agressie/irritatie/ongenoegen/... ongegeneerd kunnen spuien in deel 3.
Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.
Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.
zijdehoentje wijzigde dit bericht op 05-04-2019 20:31
0.41% gewijzigd
In this mad house we must all survive
donderdag 22 augustus 2019 om 20:19
Wat een stuk verdriet ben je toch eigenlijk. Eerst beloven een leuk dagje uit te gaan naar de dierentuin dit weekend, maar puntje bij paaltje wil je niet want het is te warm/zonnig voor goede foto’s. Ging je nou met mij naar de dierentuin om mij een leuke dag te bezorgen of voor het licht van je foto’s? Blijkbaar is het laatste zo doorslaggevend dat je maar afzegt. Jammer hoor.
donderdag 22 augustus 2019 om 22:17
Zo ken ik er ook eentje..BowGirl35 schreef: ↑22-08-2019 20:19Wat een stuk verdriet ben je toch eigenlijk. Eerst beloven een leuk dagje uit te gaan naar de dierentuin dit weekend, maar puntje bij paaltje wil je niet want het is te warm/zonnig voor goede foto’s. Ging je nou met mij naar de dierentuin om mij een leuke dag te bezorgen of voor het licht van je foto’s? Blijkbaar is het laatste zo doorslaggevend dat je maar afzegt. Jammer hoor.
donderdag 22 augustus 2019 om 22:18
klinkt goed:)hondenmens schreef: ↑21-08-2019 23:59Zoals de voorspellingen nu zijn kan ik komende winter verhuizen. Naar een nieuwe,levensloopbestendige, energiezuinige woning. Tenzij er urgentiegevallen tussenkomen, dan schuif ik door naar de volgende lichting. Maar goed, dan sta ik al zo ver bovenaan de lijst dat ik er zeker bij zit.
Ik verzwijg het nog even voor mijn omgeving. Wil voorkomen dat mijn plaats op de wachtlijst ineens ingepikt wordt door een ander. Vind het nu mijn beurt.
donderdag 22 augustus 2019 om 22:25
Bah wordt het een paar dagen eindelijk weer zomers. Moet ik 2 middagen daarvan helpen in de speeltuin. Door vrijwilligerstekort moeten mijn moeder en ik wat vaker. Omdat haar broer die speeltuin nou eenmaal beheert en zij vind dat we hem moeten helpen. Maar ik geef eigenlijk geen zier meer om. Het is zijn hobby, niet de onze.
donderdag 22 augustus 2019 om 23:51
Wanneer houden jullie nou eens op?? Wat willen jullie nog meer van me?? Jullie hebben me al kapot gemaakt met jullie psychologische spelletjes, laat me gewoon met RUST!!
Jullie zijn zo nep als de pest, doen alsof jullie me helpen alleen omdat jullie je dan goed voelen over jezelf en tegen iedereen kunnen roepen hoe gewéldig jullie toch zijn... Maar ondertussen tegen iemand in een depressie roepen dat jullie hoopten dat mijn zelfmoordpoging gelukt was?! En dat is nog maar een klein stukje van wat ik heb moeten verdragen van jullie.
En dat durft zich vrienden te noemen, stelletje achterlijke, omhooggevallen, bekrompen, kortzichtige sukkels!
Laat me gewoon met rust nu!!
Ik hoop echt dat jullie álles overkomt wat ik heb meegemaakt, in het kwadraat. Succes ermee!!
Jullie zijn zo nep als de pest, doen alsof jullie me helpen alleen omdat jullie je dan goed voelen over jezelf en tegen iedereen kunnen roepen hoe gewéldig jullie toch zijn... Maar ondertussen tegen iemand in een depressie roepen dat jullie hoopten dat mijn zelfmoordpoging gelukt was?! En dat is nog maar een klein stukje van wat ik heb moeten verdragen van jullie.
En dat durft zich vrienden te noemen, stelletje achterlijke, omhooggevallen, bekrompen, kortzichtige sukkels!
Ik hoop echt dat jullie álles overkomt wat ik heb meegemaakt, in het kwadraat. Succes ermee!!

Time spent with a cat is never wasted

vrijdag 23 augustus 2019 om 09:22
Eind 50 en dan opscheppen over wat je de avond ervoor hebt gedronken, wat je deze avond gaat drinken en wat je aankomende zaterdag allemaal gaat drinken. En dan ook nog trots op de kater 's morgens. Vinden jullie dat nou echt stoer???
En dan ook nog steeds, na bijna 14 jaar, mij aan de alcohol proberen te krijgen. Ik word slaperig van alcohol, dat is alleen maar lekker als je niet kan slapen. Kan daar nou toch eens mee.
En dan ook nog steeds, na bijna 14 jaar, mij aan de alcohol proberen te krijgen. Ik word slaperig van alcohol, dat is alleen maar lekker als je niet kan slapen. Kan daar nou toch eens mee.
vrijdag 23 augustus 2019 om 09:37
Hoe meer verhalen ik over je hoor hoe meer een hekel ik aan je krijg. En de verhalen die ik gisteren over je hoorde bevestigen alleen maar dat je bij mn broer bent voor een verblijfsvergunning. Maar eigenlijk was alles in eigen land beter dan hier, nou flikker dan weer op naar je eigen land waar alles beter is. Jammer dat er uit jou ook al een kind is gekomen en dat het een heel lief kind is, alleen zo jammer dat er zo’n moeder bij hoort.
vrijdag 23 augustus 2019 om 10:34

vrijdag 23 augustus 2019 om 12:18
Ik ben bang voor de toekomst, voor de chaos die gaat komen. Ik begin zelfs mensen die al zijn overleden te benijden. Zij hoeven het niet meer mee te maken. Nieuws negeren gaat niet, ik krijg het toch wel mee. Wat als ik 90 moet worden, hoe ziet de wereld er dan uit? Dat duurt nog bijna 50 jaar! Het kan nooit nog zo lang goed gaan, het gaat nu al fout.
Als ik kleine kinderen zie moet ik huilen. Voor hen is het nog erger. En waarom, waarom, WAAROM moest ik nou zo nodig zelf een kind op deze klote wereld zetten.
Als ik kleine kinderen zie moet ik huilen. Voor hen is het nog erger. En waarom, waarom, WAAROM moest ik nou zo nodig zelf een kind op deze klote wereld zetten.
vrijdag 23 augustus 2019 om 12:48
Wat heftig zegStofmuis schreef: ↑22-08-2019 23:51Wanneer houden jullie nou eens op?? Wat willen jullie nog meer van me?? Jullie hebben me al kapot gemaakt met jullie psychologische spelletjes, laat me gewoon met RUST!!
Ik hoop echt dat jullie álles overkomt wat ik heb meegemaakt, in het kwadraat. Succes ermee!!![]()

Maar ik snap niet zo goed dat je vrienden je helpen maar ook dat soort uitspraken doen.
De meeste mensen helpen namelijk omdat ze om je geven en niet om je kapot te maken.
Ik heb in de familie wel depressie van dichtbij gezien en sommigen reageerden ook zo op -goedbedoelende- hulp. Dat ervaarden ze dan als bemoeien. Terwijl ze eigenlijk de aandacht ook wilden.
En dan zo'n uitspraak, tja ik praat het niet goed hoor, maar de zorg voor een depressie vriend of familielid is zwaar en dan zeg je wel eens iets wat echt fout is.
Ik hoop dat je eruit komt!
Mater tua tam obesa est ut cum Romae est urbs habet octo colles!
vrijdag 23 augustus 2019 om 13:03
Jezus dit is raar. Ik gebruikte nooit LinkedIn, heb het ooit een keer aangemaakt maar was er ook een beetje bang voor omdat er opeens allemaal exen te voorschijn ploppen op dat ding.
Maargoed. Linkedin nodig om een andere site te kunnen gebruiken. Afgestoft, etc. Bizar hoe inderdaad allemaal exen naar boven ploppen maar ook gewoon mensen van de studentenvereniging van vroeger die ik al 15 jaar niet meer gezien heb. Heel raar om ze opeens ouder en 'zakelijk' te zien.
Heel bizar. Ook buren van vroeger, mensen van de basisschool.... ik moet er even bij gaan zitten.
Maargoed. Linkedin nodig om een andere site te kunnen gebruiken. Afgestoft, etc. Bizar hoe inderdaad allemaal exen naar boven ploppen maar ook gewoon mensen van de studentenvereniging van vroeger die ik al 15 jaar niet meer gezien heb. Heel raar om ze opeens ouder en 'zakelijk' te zien.
Heel bizar. Ook buren van vroeger, mensen van de basisschool.... ik moet er even bij gaan zitten.
Je kunt méér.
vrijdag 23 augustus 2019 om 15:47
aanbod binnen en ontslag genomen per e-mail aangezien ik thuiswerk, nu ben ik bang voor maandag *bibber* en bang voor de nieuwe baan en bang dat ik de meeste collega's ga missen, bang omdat je nooit vooraf weet of het de goede keuze is, maar tegelijk opgelucht en enthousiast over de nieuwe kans en ik kijk er naar uit om wat energie terug te krijgen en niet in een zombiemodusje rond te hangen buiten werktijd omdat het me zo leegzuigt.
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
vrijdag 23 augustus 2019 om 16:23
moonenz schreef: ↑23-08-2019 15:47aanbod binnen en ontslag genomen per e-mail aangezien ik thuiswerk, nu ben ik bang voor maandag *bibber* en bang voor de nieuwe baan en bang dat ik de meeste collega's ga missen, bang omdat je nooit vooraf weet of het de goede keuze is, maar tegelijk opgelucht en enthousiast over de nieuwe kans en ik kijk er naar uit om wat energie terug te krijgen en niet in een zombiemodusje rond te hangen buiten werktijd omdat het me zo leegzuigt.
Het onbekende is eng hè? Maar goed dat je de stap hebt gezet! Ook op de nieuwe plek zijn er vast leuke collega's en een baan die je zo leegzuigt is per definitie niet goed voor je.
Ben zelf een tijdje geleden geswitcht en ben daar nog steeds blij mee. Heb zoveel meer energie en ook hier zijn leuke collega's. Nog geen moment spijt gehad hoewel ik van tevoren ook koudwatervrees had.
Heel veel succes en plezier in je nieuwe baan straks...
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
I'm on energy saving mode
vrijdag 23 augustus 2019 om 16:56
Dank je! Fijn dat je er nog geen moment spijt van hebt gehad en het de goede keuze voor jou was! en tjah... I just want to live while I'm alive cause it's my lifemalibu82 schreef: ↑23-08-2019 16:23Het onbekende is eng hè? Maar goed dat je de stap hebt gezet! Ook op de nieuwe plek zijn er vast leuke collega's en een baan die je zo leegzuigt is per definitie niet goed voor je.
Ben zelf een tijdje geleden geswitcht en ben daar nog steeds blij mee. Heb zoveel meer energie en ook hier zijn leuke collega's. Nog geen moment spijt gehad hoewel ik van tevoren ook koudwatervrees had.
Heel veel succes en plezier in je nieuwe baan straks...

don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
vrijdag 23 augustus 2019 om 18:22
Ja he. Altijd als de zwembaden dicht gaan wordt het mooi weer. Hier is 1 September de laatste zwemdag. In mijn jeugd waren de zwembaden waar ik kom altijd 16 weken open. Daarna gingen die 2 dorpen bij een andere gemeente horen en zijn de baden nog maar 12 weken open. Zo jammer. Maar ja, te duur om het langer open te houden.