Napraattopic deel 116

22-08-2019 08:52 3013 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Het nieuwe deel: overig/napraattopic-deel-117/list_messa ... #p30381627

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Ik ben al naar het kijken voor de urgentie om een huis, met de school van de kinderen aan de overkant en een warm zwembad om de hoek, een pijnpoli, neuroloog, manuele therapie en revalidatiekliniek op strompelafstand, te krijgen.

Zou ik het vinden dan heb ik dus recht op die woning?

:lol:
Cateautje schreef:
10-09-2019 21:14
Dat is boogschutter. Hier herken ik mezelf in.

Ja klopt!
I told you walking was idiotic.
Coerage schreef:
10-09-2019 21:16
Da's zeker de boogschutter? Klopt half. Staat deze keer gelukkig niet bij dat ik ook wel advocaat had kunnen worden. Zucht.

Ja, ik had dat er even bij moeten zetten.
Coerage schreef:
Da's zeker de boogschutter? Klopt half. Staat deze keer gelukkig niet bij dat ik ook wel advocaat had kunnen worden. Zucht.
De drang naar vrijheid wordt niet besproken.
Dat we snel vrienden maken ook niet.
En het gebrek aan tact ontgroeit ons voor een groot deel met de jaren, maar dit is Viva, voor de jonge vrouw.
Lucifer2018 schreef:
10-09-2019 21:17
Ik ben al naar het kijken voor de urgentie om een huis, met de school van de kinderen aan de overkant en een warm zwembad om de hoek, een pijnpoli, neuroloog, manuele therapie en revalidatiekliniek op strompelafstand, te krijgen.

Zou ik het vinden dan heb ik dus recht op die woning?

:lol:

Als jij dat kan vinden mag jij die woning als eerste, haha.
Coerage schreef:
Lijkt me geen handig beroep voor iemand die altijd eerlijk is en alles eruit flapt ;)
ReginaMills schreef:
10-09-2019 21:18
Ja, ik had dat er even bij moeten zetten.

:rofl:

En welk topic gaat over die urgentie?
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Suðri schreef:
10-09-2019 21:20
Lijkt me geen handig beroep voor iemand die altijd eerlijk is en alles eruit flapt ;)
;-D
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Coerage schreef:
10-09-2019 21:21

En welk topic gaat over die urgentie?
geld-recht/voorrang-huurwoning/list_messages/449086
Dat urgentie-topic doet me denken aan dat topic van die vrouw die vond dat ze als leerling-verzorgende een hoger salaris verdiende omdat ze levenservaring had en een cursus reiki had gedaan.
Ik vind vooral dat mijn buren urgentie moeten krijgen.
Weg ermee en dan hopen dat er wat beters voor in de plaats komt.
Sorry I hurt your feelings when I called you stupid. I thought you knew.
Solomio schreef:
10-09-2019 21:31
Ik vind vooral dat mijn buren urgentie moeten krijgen.
Weg ermee en dan hopen dat er wat beters voor in de plaats komt.
Zo, ik ook!

Mijn buren dan he.
Pinda-Kaas schreef:
10-09-2019 21:27
Dat urgentie-topic doet me denken aan dat topic van die vrouw die vond dat ze als leerling-verzorgende een hoger salaris verdiende omdat ze levenservaring had en een cursus reiki had gedaan.
Oh, kan je dat ook inzetten? :idee:
Wat is aanzet tot seksuele overschrijding?
Pinda-Kaas schreef:
10-09-2019 21:27

Oh jammer die heb ik gemist.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
ReginaMills schreef:
10-09-2019 20:42
Als Schorpioen stel jij je ten allen tijden op als de stimulerende en motiverende vriendin. Je staat altijd achter de keuzes die vriendinnen maken (jep, zelfs als ze teruggaan naar hun exen) en helpt hen daarbij. Is iemand op zoek naar een nieuwe baan? Dan sta jij met de vlogcamera paraat om het motivatiefilmpje vast te leggen. Goedzak ben je!

Ik ben een goedzak...sure... :wtf:
Ik ook Schorpioen.
Als ik dit zo lees zou ik mezelf niet aanbevelen als vriendin.
Heb je toch niks aan dat ik, hoe enorm dom je keuze ook is ik je nog eens meehelp de afgrond in ook.

Ik ben wel open-minded. Maar alles wel oké vinden.. Neuh.
Al waarderen mensen het ook niet altijd als ik eerlijk mijn mening geef. Ik schat dat niet altijd goed in :rofl:
Als iemand mijn mening vraagt dan krijg je die ook..
Dat schijnt lang niet altijd de bedoeling te zijn. :$
Even wat anders, zijn hier mensen met Videoland?
Wil je dan kijken of daar Station 19 op staat?
Seizoen 1 en 2?
PoesinBoots schreef:
10-09-2019 22:14
Even wat anders, zijn hier mensen met Videoland?
Wil je dan kijken of daar Station 19 op staat?
Seizoen 1 en 2?
Ik, heb gekeken maar ik krijg het niet boven bij Videoland met de zoekfunctie.
benmamma schreef:
10-09-2019 22:13
Ik ook Schorpioen.
Als ik dit zo lees zou ik mezelf niet aanbevelen als vriendin.
Heb je toch niks aan dat ik, hoe enorm dom je keuze ook is ik je nog eens meehelp de afgrond in ook.

Ik ben wel open-minded. Maar alles wel oké vinden.. Neuh.
Al waarderen mensen het ook niet altijd als ik eerlijk mijn mening geef. Ik schat dat niet altijd goed in :rofl:
Als iemand mijn mening vraagt dan krijg je die ook..
Dat schijnt lang niet altijd de bedoeling te zijn. :$

Nou dat ook vooral, haha. Sta je op de rand van de afgrond? Geen probleem ik help je wel. En..duw!

Oh ik vraag vaak of mensen een eerlijk antwoord willen of een gewenst antwoord. Dat werkt vaak wel.
Nouschi schreef:
10-09-2019 22:05

Oh jammer die heb ik gemist.
Was eigenlijk best triest. Ben je bijna een halve eeuw oud en dan moet je er op Viva achterkomen dat niemand je méér gaat betalen omdat je meer je best doet/meer levenservaring hebt/hogere kosten hebt.

En dat bedoel ik niet sarcastisch.
anoniem_67700891efcbf wijzigde dit bericht op 10-09-2019 22:45
0.86% gewijzigd
Lucifer2018 schreef:
10-09-2019 22:17
Ik, heb gekeken maar ik krijg het niet boven bij Videoland met de zoekfunctie.

Jammer. Dank voor checken.
feow schreef:
10-09-2019 18:10
Telt koffie ook?
Dan ja.

(Met grote letters lalalalalalala komt uit ‘het moet omdat het zo hoort, omdat het zo moet, omdat het zo hoort’)
:worship:
Het liefste zou ik t liefste hier weer ouderwets rondhangen. Maar m'n dagindeling geeuwt: fatsoen en regelmaat. Na twee wijntjes is het alweer laat. Ik zet de wekker op half acht. Want het is morgen alweer vroeg dag....
:loveys:

En morgen als die wekker gaat is het weer raak: met grote letters LALALALALALALALALA
(op de badkamerspiegel, bij gebrek aan een lift)
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Dana schreef:
10-09-2019 23:44
:worship:
Het liefste zou ik t liefste hier weer ouderwets rondhangen. Maar m'n dagindeling geeuwt: fatsoen en regelmaat. Na twee wijntjes is het alweer laat. Ik zet de wekker op half acht. Want het is morgen alweer vroeg dag....
:loveys:

En morgen als die wekker gaat is het weer raak: met grote letters LALALALALALALALALA
(op de badkamerspiegel, bij gebrek aan een lift)
Fatsoen is hier tegenwoordig echt een pré.
Suðri schreef:
10-09-2019 23:45
Fatsoen is hier tegenwoordig echt een pré.
k Probeer een beetje bij te lezen en nou heb ik ongelooflijk zin om dingen te typen als 'tief op' of 'krijg toch allemaal de klere' en meer van dat soort ziekte-gerelateerde ellende maar dat mag zeker alleen maar als je Danny de Munk heet?

Wat een belachelijk gedoe.

Fijn dat je er weer bent, Cateau. Ik wil jou trouwens graag eens een pb'tje sturen, maar ik las ooit dat je daar een vreselijke hekel aan hebt. Is dat nog steeds zo?
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Wat is die Noah een huilie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven