Still flying

07-01-2020 09:29 1297 berichten
Welkom in mijn 2de vervolgtopic! :cheer:

Inmiddels ben ik een jaar in dienst bij een airline waar ik voortaan naar zal verwijzen als TrolleyDolly's Airline (TDA). Bij een nieuw vliegjaar hoort uiteraard ook een nieuw vliegtopic die ik wederom zal volschrijven met mijn belevenissen.

In het topic van vorig jaar staan situaties beschreven die rechtstreeks uit een telenovella leken te komen. Maar dan zonder script of flatterende belichting.

Ik ben benieuwd wat 2020 voor deze TrolleyDolly in petto heeft...

Link vorig topic: reizen/gone-flying-dubai/list_messages/ ... #p29344667
Alle reacties Link kopieren
O Dolly, wat heerlijk!
Flashy schreef:
02-02-2020 13:34
Wat gaaf! Kan dit niet meer ingetrokken worden?
Nee. Al komt dat soms wel voor door een glitch in het systeem. Als je kan bewijzen dat je die periode inderdaad vakantie had dan herstellen ze dat. Ik heb dan ook meteen een screenshot gemaakt. Slechts de helft van de aanvragen voor de eindejaarsperiode konden worden toegekend. En ik ben bij de gelukkigen!
Wat een super goed nieuws! Vlieg je dan voor oud op nieuw weer terug?

Wat is een multisector?

Alvast een fijne vakantie bij de schatberg. Is een landalpark in Limburg geloof ik. Wel positieve ervaringen over gehoord (wel vooral met kinderen).
duizel schreef:
02-02-2020 15:14
Wat een super goed nieuws! Vlieg je dan voor oud op nieuw weer terug?

Wat is een multisector?

Alvast een fijne vakantie bij de schatberg. Is een landalpark in Limburg geloof ik. Wel positieve ervaringen over gehoord (wel vooral met kinderen).
Mijn kerstvakantie loopt tem 28/12. De kans is dus enorm groot dat ik met nieuwjaar een vlucht heb. Je kan niet alles hebben. En eerlijk gezegd, nieuwjaar in Dubai was voor mij een tegenvaller. Geef mij dan maar nieuwjaar in de lucht.

We gaan vooral voor mijn halfbroer. Hij is een fervente hobbyfotograaf dus het enige dat hij nodig heeft is een mooie omgeving en zijn fotocamera. En het enige dat ik nodig heb, is wat wijn en het gezelschap van mijn familie. Mijn halfbroer is ouder dan ik. Hij heeft echter een mentale achterstand. Hij heeft het daar ontzettend moeilijk mee. Zijn hobby en deze vakanties zijn de lichtpuntjes in zijn leven. Werken lukt niet. Hij woont alleen maar krijgt begeleiding.
Wat fijn dat je met kerst naar huis mag TD! En lekker dat je binnenkort een weekje tijd met je familie hebt, even lekker familytime :)
Dolly, bedoel je soms dat je in Nederlands Limburg op een Landal park zult verblijven? Daar ken ik iets met die naam :)
poppie0022 schreef:
03-02-2020 14:06
Dolly, bedoel je soms dat je in Nederlands Limburg op een Landal park zult verblijven? Daar ken ik iets met die naam :)
Ja dat klopt! Er was zoveel gaande de laatste tijd dat ik niet zoveel aandacht heb besteed aan de bestemming. :proud:
Super leuk!
Hoera voor het Kerstverlof! :yes:
Vraagje. Zoals bij dat vliegtuig in Madrid met de noodlanding, worden de passagiers dan ingelicht over de situatie? Hoe gaat zoiets?
MarvelousMrsMaisel schreef:
04-02-2020 06:42
Vraagje. Zoals bij dat vliegtuig in Madrid met de noodlanding, worden de passagiers dan ingelicht over de situatie? Hoe gaat zoiets?
Ja. De captain doet dan een PA om de passagiers te informeren over wat het probleem precies is en wat het plan is. Het is op zulke momenten doorgaans druk in de cockpit dus het kan wel zijn dat de passagiers even op de informatie moeten wachten.
Ik stap bijna in de A380 😀 we zitten bij de gate.
Geen bijzonderheden
Goeie vlucht, Yasmijn!
Technische problemen. Sowieso halen we de aansluiting naar Bangkok via Dubai niet en er werd al omgeroepen dat het kan zijn dat dit toestel vandaag niet ingezet gaat worden.

Dan weet je genoeg 😨
Geen bijzonderheden
yasmijn schreef:
04-02-2020 14:05
Technische problemen. Sowieso halen we de aansluiting naar Bangkok via Dubai niet en er werd al omgeroepen dat het kan zijn dat dit toestel vandaag niet ingezet gaat worden.

Dan weet je genoeg 😨
Ohw, kut zeg!
yasmijn schreef:
04-02-2020 14:05

Dan weet je genoeg 😨
een troost: er gaan nog wel meer vluchten van Dubai naar Bkk ;-) maar wel enorm kut inderdaad!
guppekop schreef:
04-02-2020 14:59
een troost: er gaan nog wel meer vluchten van Dubai naar Bkk ;-) maar wel enorm kut inderdaad!
Mochten we vandaag nog vertrekken dan moeten ze ons onderbrengen in een borel in Dubai en zorgen voor snelle aansluiting.

Maar we vertrekken vandaag vast niet. Er zit zo’n 400 pax hier bij de gate. Hoe krijg je die allemaal vandaag nog weg. Met allemaal hun verschillende aansluitingen.
Geen bijzonderheden
Borel is hotel
Geen bijzonderheden
yasmijn schreef:
04-02-2020 15:25
Borel is hotel
ik was al bang dat je bordeel bedoelde ;-)
yasmijn schreef:
04-02-2020 15:25
Borel is hotel
En een borrel kan je ondertussen misschien ook wel gebruiken. Succes!
Ik dacht aan bore hotel, een saai vliegveld hotel dus.
Ik zie dat je om 17.00 kunt boarden met vertrek 17.40.
Hoop dat het gaat lukken.
Grote kans dat je bij aankomst in Dubai al bent omgeboekt naar de eerstvolgende vlucht.
Merel7 schreef:
04-02-2020 16:04
Grote kans dat je bij aankomst in Dubai al bent omgeboekt naar de eerstvolgende vlucht.
Klopt! En misschien zit er nog een upgrade in naar bussinessclass. Er zijn nog maar 28 plaatsen in economy class. Bussinessclass zit maar half vol. Laten we met z'n allen duimen! :thumbsup:
Merel7 schreef:
Dat sowieso. Zodra we airborne zijn begint het grote geregel om de pax naar de juiste bestemming te krijgen.

Ondertussen hebben wij de gate verlaten en zit ik achter een large G&T.
Geen bijzonderheden
Merel7 schreef:
Nee :proud: niks boarden.
Geen bijzonderheden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven