The Voice of Holland seizoen 10
vrijdag 14 februari 2020 om 22:17
Ja, super wilde gok hoor

There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
vrijdag 14 februari 2020 om 22:24
Hij zou best lullig hebben gestaan met tulpjes om zich heen.SanderBeijlevelt schreef: ↑14-02-2020 22:21Ze zeggen dat Stef een betere performance moet hebben maar ze geven hem ook een podium zonder enig decor — make it make sense??
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
vrijdag 14 februari 2020 om 22:29
Ik vind het toch jammer dat er onwijs veel voorrondes zijn en de live-shows eigenlijk wat afgeraffeld worden.
Ik vond juist die live-shows met een wat langzamere afvalrace leuker omdat je dan veel meer in de kandidaten groeit.
Nu heb ik niet echt het gevoel dat ik ze ken.
Ik vond juist die live-shows met een wat langzamere afvalrace leuker omdat je dan veel meer in de kandidaten groeit.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
vrijdag 14 februari 2020 om 22:32
Ja dit vind ik de laatste jaren steeds erger worden. Bij de voice kids snap ik dat ze maar 1 liveshow mogen doen, maar de gewone voice wordt steeds mindersuzyqfive schreef: ↑14-02-2020 22:29Ik vind het toch jammer dat er onwijs veel voorrondes zijn en de live-shows eigenlijk wat afgeraffeld worden.

dinsdag 18 februari 2020 om 23:35
Robin is eruit, Emma en Stef zijn doorFleurtje_5 schreef: ↑18-02-2020 23:30Ik had de Voice opgenomen maar helaas staat niet alles erop. Er ging net gekozen worden tussen Emma, Robin en Stef.
Wie zijn er door? Ik hoop Emma en Robin. Wie verklapt het me?
woensdag 19 februari 2020 om 09:59

Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
woensdag 19 februari 2020 om 17:01
Helemaal mee eens. Ik vond dit niet Robins sterkste optreden, maar dat ligt grotendeels aan het nummer. Ze kan enorm goed zingen, stond er ook echt van te kijken dat zij eruit lag ipv Stef. Niet lullig bedoeld naar hem, hij kan wel zingen, maar qua niveau haalt hij het voor mij niet bij Emma en Robin.Fleurtje_5 schreef: ↑19-02-2020 09:59Wat jammer dat Robin er uit is. Ik vond Robin beter dan Stef. Vond het trouwens een ontzettend saai en irritant lied met een irritant stemgeluid van Stef. Robin's laatste bijdrage vond ik ook verschrikkelijk, het lied paste niet bij haar, maar daar gebeurde tenminste wel nog wat.
Voor mij zijn Emma en vooral Sophia de grote kanshebbers dit seizoen
woensdag 19 februari 2020 om 23:10
Panda1987 schreef: ↑19-02-2020 17:01Helemaal mee eens. Ik vond dit niet Robins sterkste optreden, maar dat ligt grotendeels aan het nummer. Ze kan enorm goed zingen, stond er ook echt van te kijken dat zij eruit lag ipv Stef. Niet lullig bedoeld naar hem, hij kan wel zingen, maar qua niveau haalt hij het voor mij niet bij Emma en Robin.
Voor mij zijn Emma en vooral Sophia de grote kanshebbers dit seizoen
Sanne (team Anouk) vind ik ook echt kei-goed. In de blind-date's vond ik haar de allerallerbeste.
Er waren dit jaar veel goeie kandidaten. En vooral leuke duo's. Kes met Ajoub vond ik goed.
Hiske die samen met CJ zong vond ik echt kei-leuk samen. Robin samen met Marlon idem dito.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
donderdag 20 februari 2020 om 18:35
Morgen bij de halve finale zijn er crossbattles. Twee kandidaten uit verschillende teams tegen elkaar. Ik vind het een stom concept. Als je twee hele goede tegen elkaar zet, gaat eentje sowieso eruit... En in een andere crossbattle gaat dan misschien iemand door die minder is. Voor mijn gevoel heeft niet iedereen nu even veel kans om door te gaan!
Ayoub en Stef moeten tegen elkaar
Emma en Kes moeten tegen elkaar
Danilo en Sophia moeten tegen elkaar
Sanne en Daphne moeten tegen elkaar
Ik ga voor Ayoub, Emma, Sophia en Sanne. Kes zie ik ook wel als favoriet, maar ik weet niet of zij tegen Emma op kan.
Ayoub en Stef moeten tegen elkaar
Emma en Kes moeten tegen elkaar
Danilo en Sophia moeten tegen elkaar
Sanne en Daphne moeten tegen elkaar
Ik ga voor Ayoub, Emma, Sophia en Sanne. Kes zie ik ook wel als favoriet, maar ik weet niet of zij tegen Emma op kan.

donderdag 20 februari 2020 om 19:32
Als dat waar is zegt dat wel iets over zijn vader.PoesinBoots schreef: ↑20-02-2020 18:57De vader van Danilo wordt nu ook genoemd als doelwit van Taghi.
Aanslag ging niet door omdat Danilo er bij was
Ah fijn mannetje https://www.telegraaf.nl/nieuws/63861/a ... de-rechter