Coronavirus COVID-19 alle pijlers

Met vrienden afspreken buiten

20-03-2020 21:14 473 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Minn vriend wil morgen ongeveer 7 tot 8 vrienden uitnodigen in de tuin met een vuurkorf en heater.
Ik vind dit nogal riskant omdat ze niet voor niks zeggen om het niet te doen. Mijn vriend is hier nuchterder in en heeft tegen zijn vrienden gezegd dat mensen met griepklachten thuis moeten blijven dus daar gaan we dan ook maar van uit. Toch twijfel ik omdat ik het liefst alles volgens RIVM wil doen. Wat denken jullie? Zijn jullie net zo nuchter of ook wel volledig vóór luisteren naar RIVM?
Lunettes schreef:
22-03-2020 11:27
Ik ben op één gebied volgens jullie dom. Geen reden om mij verder als dom in algehele zin te bestempelen. Oke ik socialize één keer wat niet slim is. Prima. Betekent niet dat ik voor de rest ook dom ben.
Wat niet slim is??? Dat is zacht uitgedrukt, niet? Het is zwaar achterlijk. En ja, dat betekend wel dat je ook voor de rest dom bent. Helder nadenken kan je in iedet geval niet. Door types zoals jij komt er een lockdown. Snap je het dan echt niet???
Hoi to wat een leuke forummers hier he :mrgreen: haha, ik snap niet dat ze niet met zijn allen een ban krijgen, misschien even roepen?

Mods, JOEHOE!! WAKKER WORDEN!!!
Normaal hou ik niet van staffen maar hier mogen ze wel even komen kijken, corona laat precies zien wat voor karakters erachter mensen schuilen.
Maar TO, je weet zelf toch ook heel goed dat jullie fout zitten? Onnodig sociaal contact, daar valt deze bijeenkomst onder. Denk alsjeblieft toch na voor je iets doet. Jij bezoekt je moeder niet, maar zitten al die 8 vrienden ook alleen thuis, of gaan die ook gewoon de supermarkt nog in? Dit leuke avondje kan echt levens kosten, besef dat goed. Misschien niet jouw moeder, maar misschien wel mijn buurvrouw, die net klaar is met chemo, met 3 bezorgde kleine kinderen die al jaren in angst zitten of ze hun moeder verliezen. Ik hoop oprecht dat jij hier wel van geleerd hebt, en dit niet nogmaals gaat plannen. Ik vind het zo jammer dat volwassenen als kleuters behandeld moeten worden en een lock down nodig is. Plaatsvervangende schaamte. :-(
Lunettes schreef:
Ik ben op één gebied volgens jullie dom. Geen reden om mij verder als dom in algehele zin te bestempelen. Oke ik socialize één keer wat niet slim is. Prima. Betekent niet dat ik voor de rest ook dom ben.
Na zoveel negatieve reakties gisteravond het feestje, fuck op met je "bijeenkomst", toch doorlaten gaan en hier na afloop nog komen blaten en afgeven en ons hersenloos noemen ook?

Sure :facepalm:
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
MissMaran schreef:
22-03-2020 11:31
Hoi to wat een leuke forummers hier he :mrgreen: haha, ik snap niet dat ze niet met zijn allen een ban krijgen, misschien even roepen?

Normaal hou ik niet van staffen maar hier mogen ze wel even komen kijken, corona laat precies zien wat voor karakters erachter mensen schuilen.
Je was ook gezellig op de bijeenkomst gisteren?
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
MissMaran schreef:

Natuurlijk worden mensen kwaad op types zoals TO. Dit is letterlijk spelen met levens. Blijf godver thuis. En nodig mensen niet uit, ik snap niet dat het zo moeilijk is voor mensen.
tanteslankie schreef:
22-03-2020 11:35
:rofl:
Lunettes schreef:
22-03-2020 11:06
Ja, maar wel nadat we allemaal langs zijn gegaan bij onze grootouders. :lol:

Wat nu als een grootouder wel besmet wordt omdat de jongeren in zijn/haar buurt/supermarkt/etc net zo denken als jij en zo de besmetting doorgeven? En wat als jij die grootouder niet kunt bezoeken dan?
anoniem_385856 wijzigde dit bericht op 22-03-2020 14:15
31.60% gewijzigd
Lunettes schreef:
In je OP geef je al aan dat je weet dat het niet slim is, dat wordt hier door velen bevestigd, en ondanks alles ga je toch. Als je niet beseft dat dat de besmetting kan vergroten ja dan ben je dom. Slim op andere gebieden? Ja misschien ben je goed in wiskunde :roll: , maar als persoon vind ik jou dom als je je medemens bewust in gevaar brengt
tanteslankie schreef:
Je geniet wel van mensen uitschelden he.. zielig :there:
Lunettes schreef:
TO, ik hoop dat het allemaal enorm meevalt. En dat hoop ik voor iedereen.

Ik snap je ook nog; je kunt je gewoon niet voorstellen dat je van zoiets gezelligs en onschuldigs ziek zou kunnen worden. Het is snel schakelen these days. Een paar weken geleden zou iedereen je waarschijnlijk hebben uitgelachen om je vraag.

Dusssss niet meer borrels doen, of doe dat lekker met Skype enzo (is ook best lollig trouwens) en hier op het forum: niet zo katten.
Heeft achteraf toch geen zin meer, trouwens.
Wat eten we vanavond?
Sasserdje schreef:
Natuurlijk worden mensen kwaad op types zoals TO. Dit is letterlijk spelen met levens. Blijf godver thuis. En nodig mensen niet uit, ik snap niet dat het zo moeilijk is voor mensen.
Neem een oxazepam..
MissMaran schreef:

Nou zeg wie zou er nou toch staffen in dit topic? Ik heb écht géén idee.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
MissMaran schreef:
22-03-2020 11:37
Waar zie jij haar schelden dan? Weet je wel wat schelden is? :rofl:
Sasserdje schreef:
22-03-2020 11:38
Waar zie jij haar schelden dan? Weet je wel wat schelden is? :rofl:
Sommige forummers kan je gewoon niet serieus nemen, en dit is er één van.
¡Apagando las luces!
MissMaran schreef:
22-03-2020 11:38
Neem een oxazepam..
Kom jij het brengen? Ik mag de deur niet uit. Of zal ik net als TO toch de deur uit gaan?
Sasserdje schreef:
22-03-2020 11:40
Kom jij het brengen? Ik mag de deur niet uit. Of zal ik net als TO toch de deur uit gaan?
Wat gevat
MissMaran schreef:
22-03-2020 11:37
Helemaal niet. Ik ben alleen zo ongelofelijk boos om mensen zoals to.
-Albert Einstein-
tanteslankie schreef:
22-03-2020 11:48
Helemaal niet. Ik ben alleen zo ongelofelijk boos om mensen zoals to.
Ook zielig zeg, heb je daar hulp voor, dit is wel erg veel agressie hoor, buiten proportie. Je hebt duidelijk geen goede kanalen om het te ventileren op een gezonde manier. :hug:
.
tanteslankie wijzigde dit bericht op 22-03-2020 11:54
99.34% gewijzigd
-Albert Einstein-
:facepalm: :whip: :twisted:
MissMaran schreef:
22-03-2020 11:50
Ook zielig zeg, heb je daar hulp voor, dit is wel erg veel agressie hoor, buiten proportie. Je hebt duidelijk geen goede kanalen om het te ventileren op een gezonde manier. :hug:
Passieve agressie is ook agressie..
MissMaran schreef:
Kom nog maar eens terug als jij een dierbare bent verloren aan corona
MissMaran schreef:
Nee jij reageert gezellig. Vriendinnetje van to? En hou op met die aai en knuffel smilies. 1,5 meter afstand weet je nog?
-Albert Einstein-
tanteslankie schreef:
22-03-2020 11:51
Nee jij reageert gezellig. Vriendinnetje van to?
Nee ik ken haar niet maar tis net alsof ze zelf een kernreactor heeft opgeblazen, je hebt echt geen opvoeding gehad als je zo asociaal buiten proportie tekeer gaat, dan sta je alleen voor lul, probeer je echt iemand zo hard mogelijk toe te schreeuwen om diegene bewust te maken??
Heb je dat vroeger zo geleerd?
Het staat zo raar !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven