Coronavirus COVID-19 alle pijlers

Duoquarantaine voor mensen die zorg nodig hebben.

31-03-2020 16:32 15 berichten
Ik zag dit gisteren bij Radar en ik vraag me af of hier al mensen zijn die dit doen voor een ander of die er over na zitten te denken om zoiets te doen? Het is niet iets voor mij persoonlijk maar ik vond het wel een top idee. Zo krijgt iemand toch de zorg die nodig is en zit men ook niet alleen. Vond het ook wel knap van die jongen dat hij dat voor een vreemde wilde doen.

Item van radar: https://radar.avrotros.nl/uitzendingen/ ... ar-checkt/
anoniem_647dc71738af4 wijzigde dit bericht op 31-03-2020 19:52
0.49% gewijzigd
Dat is toch die man die 3000 euro bood voor zo'n quarantainebuddy?
redbulletje schreef:
31-03-2020 16:41
Geen idee. Als dat zo iets dan heb ik dat niet meegekregen.
Deze:
https://www.ad.nl/video/kanalen/nederla ... at~p136619
Ja dat is hij.
Alle reacties Link kopieren
Ik ken een kleinkind (14) en oma, beide heel kwetsbaar, die samen in quarantaine zitten. Moeder is arts dus wil beide niet blootstellen aan wat zij meebrengt uit het ziekenhuis.
redbulletje schreef:
31-03-2020 16:41

Prima toch? Die man die nu bij hem inwoonde was ZZP’er en had nu geen werk.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Pfoeh, om nou met een wildvreemde in quarantaine te zitten. Ik vind het nogal wat. Maar ja, het alternatief is ook niet fijn.
himalaya schreef:
31-03-2020 17:09
Prima toch? Die man die nu bij hem inwoonde was ZZP’er en had nu geen werk.
Zeker prima! Vraag en aanbod.
Prima idee voor de persoon die dit met vol verstand doet. Vind het risico eerlijk gezegd groot. Te groot.
Ttroeteltje schreef:
31-03-2020 17:59
Prima idee voor de persoon die dit met vol verstand doet. Vind het risico eerlijk gezegd groot. Te groot.
Het risico waarop vind je te groot? Als je eerst 2 weken écht thuisblijft zodat je zeker weet dat je niet ziek bent en vervolgens samen écht binnenshuis blijft. Wat kan er dan gebeuren? Je creeert dan een soort gezinssituatie toch?

Vind het eigenlijk een perfecte oplossing. Ik kan me voorstellen dat ik ook bij mijn opa en oma ingetrokken zou zijn als ik geen gezin had!
Ik vond het echt briljant wat ze hadden bedacht met die blender, hoe kom je er op :rofl:
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ik heb het niet goed begrepen. Ik dacht aan iemand die ziek is en dat daardoor de inwonende ook ziek kan worden.
AeonOfWinter schreef:
31-03-2020 19:14
Ik vond het echt briljant wat ze hadden bedacht met die blender, hoe kom je er op :rofl:
Bij dat stukje kon je me opvegen :rofl:
Ik zag deze groepsquarantaine op het journaal:
https://nos.nl/artikel/2328564-spaans-z ... edden.html

Die mensen hebben hart voor hun werk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven