Dagje Maastricht verpest
maandag 25 mei 2020 om 03:28
Ik heb hier meerdere topics geopend over dezelfde man. Ik hoop op een onpartijdige reactie. Dus niet eerst mijn berichtgeschiedenis lezen en dan reageren, maar eerst reageren aub.
Ik was met mijn (ex) vriend laatst naar Maastricht geweest. Eerst wat achtergrondinfo: we doen/deden heel veel samen. Intimiteit was beetje op achtergrond geraakt (het was alleen handwerk). Dit komt omdat ik denk dat hij me nooit echt vertrouwt, onbewust zet ik me dan af. Als je me niet vertrouwt, wil ik dat niet meer met je doen. Op voorwaarde dat je me wel met respect behandelt. Dit was voor hem nog meer reden om te geloven dat ik dan met iemand ander seks heb. Maar gekke is dat hij op momenten dan wel weer zegt dat ik aseksueel ben. Dus dan niet uitgaat van ontrouw.
Ik moet zeggen dat ik door zijn gedrag seks associeer met iets lelijks. Ik voel me ontbetrouwbaar, slecht etc. Hij is de enige in mijn leven met wie ik seks heb gehad trouwens. Dit heeft hij nooit geloofd.
Even terug naar maastricht. Ik was echt in een hele goede bui, hij was al meer kribbig. En zei in de auto al, en we gaan rond 2 of 3 uur weer terug? Ik dacht dat hij een grapje maakte. Als je 2,5 uur rijdt naar maastricht en er om 12 u bent, ga je niet om 3 uur weer weg.
Hij merkte daar nog op dat ik echt naar mijn zin had en dat hij het leuk vond om te zien.
Rond 3 uur zochten we een wc en ik keek om me heen.
Opeens maakte hij weer die opmerking, waarvan hij weet dat ik er een gruwelijke hekel aan heb. Al 6 jaar lang. Hij zei op een irritant toontje... owww had je een momentje met hem, je was aan het flirten! En eerlijk waar, ik zag die gast niet eens. Ik keek langs winkels om te zien waar we naar wc mochten. Dus ik ontkende en hij zei dat hij weet wat hij zag, hij bleef gek genoeg hierop inhaken het komende uur. Tijdens het eten van een wafel kwam hij er weer op terug. Dat hij nu weet wat mijn type is etc, tattoo etc. Terwijl ik altijd zeg dat ik tattoos heel lelijk vind. Dus ik weer ontkennen. Op een gegeven moment stak ik mijn arm in zijn arm en hij zei heel dramatisch ga weg en ik zag een monumentje in de stad en wilde lezen wat er op stond en hij zei weer. Zullen we terug naar die man?? Misschien kunnen we hem.vinden. Nou toen werd ik echt gek. Ik zei dat hij had beloofd niet meer zo te doen!!! Hij zei dat ik loog en dat ik.moest erkennen dat ik die man knap vond.
Ik begon te mokken, ik had het helemaal gehad en dan blijf ik stil, in gedachten verzonken en boos. Toen probeerde hij het soort van goed te maken, maar ik was helemaal uit mijn doen.
Op een gegeven moment dacht ik bij mezelf. Zoekt hij nou ruzie? Wil hij weg? Het was tenslotte al 3 uur. Ik werd paranoide. Hij weigerde sorry te zeggen. Haalde oude koeien uit de sloot en dat ik kon oprotten omdat ik zo lang boos bleef om zoiets.
Op een gegeven moment zei hij wat maakt het uit wat jij doet. We hebben toch geen relatie.
Ik begon te analyseren, waarom zei hij eerder op de dag of ik een scharrel had?
Hij pakte de autosleutels. In de 2,5 uur durende rit zeiden we niks tegen elkaar. Toen hij me afzette, vroeg hij poeslief of ik de kleerhangers in zn auto nog wilde hebben. Ik zei nee en daarna had ik hem overal geblokkeerd. Ik.kon het niet meer. Na 6 naar lang denk ik nu. Wtf? Ik ben op, ben ik gebruikt? Heb ik iets ergs gedaan tegen hem? Weer een dag verpest. Ik weet het niet meer. Houdt hij zo erg van me dat hij zo jaloers is? Bang om me kwijt te raken? Zijn broer gaat scheiden van zijn vrouw en komt in de woonplaats wonen waar hij woont. Ik merk dat hij me nu minder nodig heeft, omdat hij nu meer contact met zijn familie heeft
Dat vind ik ook zo lullig. Dus je deed al die jaren al die activiteiten met mij en nu kan ik wegwezen? Hij doet ook altijd zijn broer na. Dus nu zijn broer single is en kan hij het ook zijn. Nu zegt hij geen sorry, hij heeft me nu ook gelaten. Voel me gewoon in de war. Dom, weet niet wat goed en fout is nu. Sorry voor.mn lelijke getyp, heb geen energie om het goed te typen.
Ik was met mijn (ex) vriend laatst naar Maastricht geweest. Eerst wat achtergrondinfo: we doen/deden heel veel samen. Intimiteit was beetje op achtergrond geraakt (het was alleen handwerk). Dit komt omdat ik denk dat hij me nooit echt vertrouwt, onbewust zet ik me dan af. Als je me niet vertrouwt, wil ik dat niet meer met je doen. Op voorwaarde dat je me wel met respect behandelt. Dit was voor hem nog meer reden om te geloven dat ik dan met iemand ander seks heb. Maar gekke is dat hij op momenten dan wel weer zegt dat ik aseksueel ben. Dus dan niet uitgaat van ontrouw.
Ik moet zeggen dat ik door zijn gedrag seks associeer met iets lelijks. Ik voel me ontbetrouwbaar, slecht etc. Hij is de enige in mijn leven met wie ik seks heb gehad trouwens. Dit heeft hij nooit geloofd.
Even terug naar maastricht. Ik was echt in een hele goede bui, hij was al meer kribbig. En zei in de auto al, en we gaan rond 2 of 3 uur weer terug? Ik dacht dat hij een grapje maakte. Als je 2,5 uur rijdt naar maastricht en er om 12 u bent, ga je niet om 3 uur weer weg.
Hij merkte daar nog op dat ik echt naar mijn zin had en dat hij het leuk vond om te zien.
Rond 3 uur zochten we een wc en ik keek om me heen.
Opeens maakte hij weer die opmerking, waarvan hij weet dat ik er een gruwelijke hekel aan heb. Al 6 jaar lang. Hij zei op een irritant toontje... owww had je een momentje met hem, je was aan het flirten! En eerlijk waar, ik zag die gast niet eens. Ik keek langs winkels om te zien waar we naar wc mochten. Dus ik ontkende en hij zei dat hij weet wat hij zag, hij bleef gek genoeg hierop inhaken het komende uur. Tijdens het eten van een wafel kwam hij er weer op terug. Dat hij nu weet wat mijn type is etc, tattoo etc. Terwijl ik altijd zeg dat ik tattoos heel lelijk vind. Dus ik weer ontkennen. Op een gegeven moment stak ik mijn arm in zijn arm en hij zei heel dramatisch ga weg en ik zag een monumentje in de stad en wilde lezen wat er op stond en hij zei weer. Zullen we terug naar die man?? Misschien kunnen we hem.vinden. Nou toen werd ik echt gek. Ik zei dat hij had beloofd niet meer zo te doen!!! Hij zei dat ik loog en dat ik.moest erkennen dat ik die man knap vond.
Ik begon te mokken, ik had het helemaal gehad en dan blijf ik stil, in gedachten verzonken en boos. Toen probeerde hij het soort van goed te maken, maar ik was helemaal uit mijn doen.
Op een gegeven moment dacht ik bij mezelf. Zoekt hij nou ruzie? Wil hij weg? Het was tenslotte al 3 uur. Ik werd paranoide. Hij weigerde sorry te zeggen. Haalde oude koeien uit de sloot en dat ik kon oprotten omdat ik zo lang boos bleef om zoiets.
Op een gegeven moment zei hij wat maakt het uit wat jij doet. We hebben toch geen relatie.
Ik begon te analyseren, waarom zei hij eerder op de dag of ik een scharrel had?
Hij pakte de autosleutels. In de 2,5 uur durende rit zeiden we niks tegen elkaar. Toen hij me afzette, vroeg hij poeslief of ik de kleerhangers in zn auto nog wilde hebben. Ik zei nee en daarna had ik hem overal geblokkeerd. Ik.kon het niet meer. Na 6 naar lang denk ik nu. Wtf? Ik ben op, ben ik gebruikt? Heb ik iets ergs gedaan tegen hem? Weer een dag verpest. Ik weet het niet meer. Houdt hij zo erg van me dat hij zo jaloers is? Bang om me kwijt te raken? Zijn broer gaat scheiden van zijn vrouw en komt in de woonplaats wonen waar hij woont. Ik merk dat hij me nu minder nodig heeft, omdat hij nu meer contact met zijn familie heeft
Dat vind ik ook zo lullig. Dus je deed al die jaren al die activiteiten met mij en nu kan ik wegwezen? Hij doet ook altijd zijn broer na. Dus nu zijn broer single is en kan hij het ook zijn. Nu zegt hij geen sorry, hij heeft me nu ook gelaten. Voel me gewoon in de war. Dom, weet niet wat goed en fout is nu. Sorry voor.mn lelijke getyp, heb geen energie om het goed te typen.
maandag 25 mei 2020 om 07:14
Jellie, ik heb gereageerd voordat ik je vorige topics geopend heb. Maar ik blijk ook al op een van je vorige gereageerd te hebben.
Jij hebt hier te maken met een hele nare, ziekelijk jaloerse en gestoorde man. Alles wat hij jou verwijt, dat doet of is hij zelf. Je kunt er gif op innemen dat hij gewoon in de rondte neukt terwijl hij jou aantrekt, afstoot, kleineerd en vernedert.
Jij laat je nu al 6 jaar door deze klootzak jojo-en en telkens krijg je hetzelfde advies. Wanneer is jouw grens bereikt Jellie? Hoeveel meer ga jij je leven nog laten verpesten vanwege deze hufter? Jij laat al tijden over al je grenzen walsen en nog heb je niet genoeg gehad, terwijl je weet dat hij niet gaat veranderen,nooit.
Ik vind het echt heel erg om te lezen hoe hij je behandelt maar nog meer hoe jij je laat behandelen. Waar is jouw familie en vriendinnen? Is er niemand in je omgeving die je hier uit helpt? Je werkgever? Je wordt geestelijk mishandelt en je weet diep van binnen best wel dat alles wat hij over je zegt niet waar is. Zoek hulp. Maar nu echt! En laat hem geblokkeerd. Duik desnoods onder maar je moet écht van die vent af!!
Jij hebt hier te maken met een hele nare, ziekelijk jaloerse en gestoorde man. Alles wat hij jou verwijt, dat doet of is hij zelf. Je kunt er gif op innemen dat hij gewoon in de rondte neukt terwijl hij jou aantrekt, afstoot, kleineerd en vernedert.
Jij laat je nu al 6 jaar door deze klootzak jojo-en en telkens krijg je hetzelfde advies. Wanneer is jouw grens bereikt Jellie? Hoeveel meer ga jij je leven nog laten verpesten vanwege deze hufter? Jij laat al tijden over al je grenzen walsen en nog heb je niet genoeg gehad, terwijl je weet dat hij niet gaat veranderen,nooit.
Ik vind het echt heel erg om te lezen hoe hij je behandelt maar nog meer hoe jij je laat behandelen. Waar is jouw familie en vriendinnen? Is er niemand in je omgeving die je hier uit helpt? Je werkgever? Je wordt geestelijk mishandelt en je weet diep van binnen best wel dat alles wat hij over je zegt niet waar is. Zoek hulp. Maar nu echt! En laat hem geblokkeerd. Duik desnoods onder maar je moet écht van die vent af!!
maandag 25 mei 2020 om 07:16
Saartjepoes2 schreef: ↑25-05-2020 07:07Hij heeft niet jouw dagje Maastricht verpest, dat heb je zelf gedaan door weer voor het gezelschap van deze man te kiezen.
Ja dit.
Maar ik vraag me af of To graag in de slachtofferrol zit.
maandag 25 mei 2020 om 07:28
Nu wel even je vorige topics gelezen.hij is al heel lang een lul, maar kennelijk ga je steeds naar hem terug. Waarom? Geloof je dat je uiteindelijk opbrengst gaat krijgen uit al je investering? Dat hij je gaat waarderen en als een prinses behandelen? Want dat gaat niet gebeuren. Of denk je dat liefde alles overwint en jullie samen ‘moeten’ zijn? Onzin, want het werkt niet tussen jullie, het is geen gezonde relatie. Ga alsjeblieft hulp zoeken om sterker te worden en niet terug te gaan. Je doet het nu namelijk echt jezelf aan.
maandag 25 mei 2020 om 07:39
maandag 25 mei 2020 om 07:43
Je hebt hem overal geblokkeerd goed zo en nu nog uit de rest van je leven.
Nooit meer ook maar een seconde tijd en aandacht aan die sneuneus besteden er zijn echt leukere mannen.
Nooit meer ook maar een seconde tijd en aandacht aan die sneuneus besteden er zijn echt leukere mannen.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
maandag 25 mei 2020 om 07:50
Ik heb ooit ook zo'n, vriendje gehad.
Maar geen 6 jaar hoor! Dat is toch niet vol te houden?!
En zoals anderen ook al opmerkte, het heeft niets met liefde voor jou te maken maar met hun eigen ego.
Als ik bijvoorbeeld een mannelijke winkelmedewerker volgens ex te vriendelijk aansprak, dan was dat al flirten.
Toen ik op een keer een etentje met collega's had en ik me daarvoor stond op te tutten, werd hij zelfs echt kwaad! Ik was natuurlijk van plan om andere mannen op te geilen!
Ik heb toen de stekker uit de relatie getrokken.
En joh! Hij hield zoveel van me dat hij 3 weken later al een ander had.
Ik weet dat hij daarna nog veel relaties heeft gehad die na 2 of 3 jaar allemaal stranden.
Hij is zelfs getrouwd maar inmiddels ook alweer gescheiden.
Ik weet daar verder inhoudelijk niks van maar het geeft voor mij wel aan: "eens een klootzak, altijd een klootzak!"
Dus kap met die gozer TO, of aanvaard het ongeluk waar je vrijwillig zelf voor kiest.
En zoals anderen ook al opmerkte, het heeft niets met liefde voor jou te maken maar met hun eigen ego.
Als ik bijvoorbeeld een mannelijke winkelmedewerker volgens ex te vriendelijk aansprak, dan was dat al flirten.
Toen ik op een keer een etentje met collega's had en ik me daarvoor stond op te tutten, werd hij zelfs echt kwaad! Ik was natuurlijk van plan om andere mannen op te geilen!
Ik weet dat hij daarna nog veel relaties heeft gehad die na 2 of 3 jaar allemaal stranden.
Ik weet daar verder inhoudelijk niks van maar het geeft voor mij wel aan: "eens een klootzak, altijd een klootzak!"
Dus kap met die gozer TO, of aanvaard het ongeluk waar je vrijwillig zelf voor kiest.
maandag 25 mei 2020 om 07:57
3 jaar geleden was het uit, een jaar geleden was het uit en je hebt nog meer topics onder meer nicks over dit pareltje.
Mijn tip: lekker houden deze man. Jij trekt het al 6 jaar prima blijkbaar en anders loopt ie vrijgezel rond en zit iemand anders ermee opgescheept. Dus voor de rest van de vrouwelijke wereldbevolking: niet dumpen dit pareltje. Koesteren!
En namens de genenpoel: maak hier maar geen baby’s mee
Mijn tip: lekker houden deze man. Jij trekt het al 6 jaar prima blijkbaar en anders loopt ie vrijgezel rond en zit iemand anders ermee opgescheept. Dus voor de rest van de vrouwelijke wereldbevolking: niet dumpen dit pareltje. Koesteren!
En namens de genenpoel: maak hier maar geen baby’s mee
maandag 25 mei 2020 om 08:02
Precies met zo'n iemand geweeest in een ver verleden. Jaloezie is iets verschrikkelijks om in een relatie te hebben. Het maakt niet uit of het waar is of niet wat jouw vriend je probeert aan te praten (met iemand flirten, knap vinden) want zijn waarheid is voor hem de enige juiste.
Vermoeiend zo'n relatie en al helemaal omdat je niet gelijkwaardig wordt behandeld. Deze man kan je beter kwijt dan rijk zijn, want dit wil je jezelf niet langer aan doen.
Vermoeiend zo'n relatie en al helemaal omdat je niet gelijkwaardig wordt behandeld. Deze man kan je beter kwijt dan rijk zijn, want dit wil je jezelf niet langer aan doen.
maandag 25 mei 2020 om 08:03
Alsof we dezelfde ex hebben..... brrrPindakaasjes schreef: ↑25-05-2020 07:50Ik heb ooit ook zo'n, vriendje gehad.
maandag 25 mei 2020 om 08:07
Dit is zo herkenbaar! Ik vind het ook fijn om verzorgd de deur uit te gaan, dat wil gedoucht en wat oogmakeup. Toen ik dat bijv deed op vakantie (dan wil je wel verzorgd de deur uitgaan, omdat je veel buiten bent) ging hij zeggen dat ik me een uur zat op te tutten voor de mannelijke aandacht.Pindakaasjes schreef: ↑25-05-2020 07:50Ik heb ooit ook zo'n, vriendje gehad.
Meestal heb ik bij hem daarom vettig haar in knotje met geen makeup en dan kan hij weer zeggen of ik het niet fijn vind om te douchen, dan zie ik er niet vies uit. Maar over het algemeen vind hij het heel fijner als ik er zo onverzorgd bij loop. Hij maakte ook opmerkingen over of ik niet dikker kon zijn en dan geintje!! Pff ja ik weet het ook niet meer hoor. Ik snapte hem echt niet
maandag 25 mei 2020 om 08:09
maandag 25 mei 2020 om 08:10
Hoogste tijd dus om die sneuneus bij het grofvuil te zetten!Jellie1111 schreef: ↑25-05-2020 08:07Dit is zo herkenbaar! Ik vind het ook fijn om verzorgd de deur uit te gaan, dat wil gedoucht en wat oogmakeup. Toen ik dat bijv deed op vakantie (dan wil je wel verzorgd de deur uitgaan, omdat je veel buiten bent) ging hij zeggen dat ik me een uur zat op te tutten voor de mannelijke aandacht.
Meestal heb ik bij hem daarom vettig haar in knotje met geen makeup en dan kan hij weer zeggen of ik het niet fijn vind om te douchen, dan zie ik er niet vies uit. Maar over het algemeen vind hij het heel fijner als ik er zo onverzorgd bij loop. Hij maakte ook opmerkingen over of ik niet dikker kon zijn en dan geintje!! Pff ja ik weet het ook niet meer hoor. Ik snapte hem echt niet
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
maandag 25 mei 2020 om 08:11
Ik hoef je niet te loepen om mij zeer ernstig af te vragen waarom die man überhaupt onderdeel is van je leven.
Ben je zo weinig waard in je eigen ogen?
Maar waarom weer een topic? De adviezen zijn niet anders dan alle andere keren.
Dus zolang jij niets veranderd aan de situatie heeft nieuwe topics openen geen zin, want de meningen hier veranderen niet.
Ben je zo weinig waard in je eigen ogen?
Maar waarom weer een topic? De adviezen zijn niet anders dan alle andere keren.
Dus zolang jij niets veranderd aan de situatie heeft nieuwe topics openen geen zin, want de meningen hier veranderen niet.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
maandag 25 mei 2020 om 08:13
Je snapt jezelf niet. Je bent echt idioot dat je dat allemaal accepteert. En het feit dat je dat allemaal toelaat maakt duidelijk dat er in de basis iets niet goed zit met je eigenwaarde. Werk aan jezelf en zorg dat je niet meer in zo’n situatie komt.Jellie1111 schreef: ↑25-05-2020 08:07Dit is zo herkenbaar! Ik vind het ook fijn om verzorgd de deur uit te gaan, dat wil gedoucht en wat oogmakeup. Toen ik dat bijv deed op vakantie (dan wil je wel verzorgd de deur uitgaan, omdat je veel buiten bent) ging hij zeggen dat ik me een uur zat op te tutten voor de mannelijke aandacht.
Ik zou me nu drukker maken om mezelf dan om die vent.
maandag 25 mei 2020 om 08:15
Bedankt voor je bericht. Ik hield het vol, omdat ik denk niet beter te verdienen. Maar nu heb ik een heel ander gevoel, ik merk dat mijn geest verstompt, ontzettend vermoeid ben. Dat ik op ben en bovendien waardeloos. Want het is niet leuk om het negatieve zo vaak te horen. Ik kan ook wel eens jaloers zijn, maar zoals hij dat doet. Ik ben gewoon heel erg in mezelf aan het twijfelen.Vriendgedumpt schreef: ↑25-05-2020 07:14Jellie, ik heb gereageerd voordat ik je vorige topics geopend heb. Maar ik blijk ook al op een van je vorige gereageerd te hebben.
Ik denk ook dat ik me nog zorgen hoef te maken of hij terugkomt. Hij heeft me niet meer nodig. Vroeger belde hij achteraf aantal malen om het goed te maken, nu is het stil. Dit bevestigt me dat hij me heeft gebruikt. Dat vind ik nog wel het ergste. Al die tijd die ik in hem heb gestopt, waardeert hij gewoon niet.
Of hij met andere vrouwen naar bed is gegaan, denk ik niet. Maar weet wel dat hij in de sportschool veel naar vrouwen kijkt. Dat kan nog wel. Ik vind het gewoon ontzettend vreemd dat hij per se wil denken dat ik met andere mannen Flirt, terwijl ik mannelijk aandacht gewoon helemaal niet boeiend vind en ben zelf ook nog eens vrij bescheiden en rustig en zit best vaak in mijn eigen wereldje
maandag 25 mei 2020 om 08:15
Jellie1111 schreef: ↑25-05-2020 08:07Dit is zo herkenbaar! Ik vind het ook fijn om verzorgd de deur uit te gaan, dat wil gedoucht en wat oogmakeup. Toen ik dat bijv deed op vakantie (dan wil je wel verzorgd de deur uitgaan, omdat je veel buiten bent) ging hij zeggen dat ik me een uur zat op te tutten voor de mannelijke aandacht.
Ik snap jou niet. Waarom pik jij dit?
maandag 25 mei 2020 om 08:16
maandag 25 mei 2020 om 08:20
Nou dit dus. Je doet het jezelf aan.Saartjepoes2 schreef: ↑25-05-2020 07:07Hij heeft niet jouw dagje Maastricht verpest, dat heb je zelf gedaan door weer voor het gezelschap van deze man te kiezen.