Stel ik me aan? [Lege OP]

donderdag 4 juni 2020 om 10:10

Hij gaat niet 100% voor jou. Dat voel jij en daarom maak je er een wedstrijd om aandacht van. Je voelt je bedreigd. En ik denk dat die gevoelens terecht zijn.
Aan jou om nu te beslissen. Want hij gaat het contact niet veranderen. Wil je bij hem blijven en wachten tot het mis gaat of beëindig je de relatie netjes en zoekt iemand die wel 100% voor je gaat. Jij mag kiezen.
                    Aan jou om nu te beslissen. Want hij gaat het contact niet veranderen. Wil je bij hem blijven en wachten tot het mis gaat of beëindig je de relatie netjes en zoekt iemand die wel 100% voor je gaat. Jij mag kiezen.

donderdag 4 juni 2020 om 10:11

Dus al het grensoverschrijdende gedrag (voor jou)  wat je vriend en zijn beste vriendin hebben gedaan, is gedaan toen jullie nog niet samen waren? Hij kan het dan nooit goed doen. Nu slaapt ze toch niet meer bij hem in bed? Hem verbieden om met haar af te spreken getuigt ook niet van veel vertrouwen in hem of jullie relatie. Let it go.

donderdag 4 juni 2020 om 10:11

Ik snap je gevoelens wel, want zij is verliefd op hem en hij lijkt daar niet zoveel problemen mee te hebben. Je kunt niet van iemand verwachten dat ie contact verbreekt met iemand anders, maar ik zou in jouw geval wel wat meer sympathie hebben verlangd denk ik. Aangezien ze gezoend hebben, en zij gevoelens heeft voor hem, is de verhouding tussen hen wel anders dan bij een reguliere vriendschap. Dát ze gezoend hebben, gebeurde in een tijd dat jullie nog niks officieels hadden, dus in principe is dat niet verboden tenzij jullie een exclusiviteit hadden afgesproken, maar dat maak ik hier niet op uit.
Hoelang kent hij haar? Begrijpt hij wel waarom jij daar onzeker van wordt? Ik persoonlijk had een andere houding van hem verwacht als hij mijn vriend was geweest. Het klinkt nu alsof ie het wel leuk vind dat zij ook achter hem aan zit.
                    Hoelang kent hij haar? Begrijpt hij wel waarom jij daar onzeker van wordt? Ik persoonlijk had een andere houding van hem verwacht als hij mijn vriend was geweest. Het klinkt nu alsof ie het wel leuk vind dat zij ook achter hem aan zit.

donderdag 4 juni 2020 om 10:12

boodschap blijft hetzelfde hoorAmberdg123 schreef: ↑04-06-2020 10:09Heb hier een aantal andere dingen in staan, iets duidelijker, daarom![]()
je zeikt, nu nog meer dan 1,5 maand geleden, want je had er 1,5 maand geleden al over op moeten houden, je bent erg hardleers
en wil blijkbaar je vriend (waar je van houdt??) graag straffen ofzo?

donderdag 4 juni 2020 om 10:17

Absoluut niet, ik wil gewoon graag meningen van andere horen, in het vorige topic waren alle reacties tegen hem iedereen was het met me eens zowat, ik wou het verhaal gewoon even updaten en wat duidelijker uitleggen

donderdag 4 juni 2020 om 10:17

Dit.Doreia* schreef: ↑04-06-2020 10:10Hij gaat niet 100% voor jou. Dat voel jij en daarom maak je er een wedstrijd om aandacht van. Je voelt je bedreigd. En ik denk dat die gevoelens terecht zijn.
                                    Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
                                                                                Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.

donderdag 4 juni 2020 om 10:19

maar wat wil je nou??Amberdg123 schreef: ↑04-06-2020 10:17Absoluut niet, ik wil gewoon graag meningen van andere horen, in het vorige topic waren alle reacties tegen hem iedereen was het met me eens zowat, ik wou het verhaal gewoon even updaten en wat duidelijker uitleggen
het is jouw verkering hoor, geen democratie (onze stemmen doen er niet toe)
OF je stopt met zeuren, OF je maakt het uit

donderdag 4 juni 2020 om 10:22

donderdag 4 juni 2020 om 10:26

Woont ze nu dus in het land waar jullie naartoe gaan op vakantie? Waarom dan daar naartoe op vakantie en geen ander land?  Tja ik denk dat hij haar nog een beetje aanhoudt voor het geval dat... dus wellicht idd nog niet 200% voor jou kiest maar goed als zij in het buitenland zit en ze elkaar zo'n 1x in de vier weken appt lijkt het me geen probleem als jij gewoon een leuke tijd met hem wil hebben.  Wellicht wil hi ook even toeten hoeveel vrijheid jij hem geeft of hoe jaloers/claimend je bent? Aan jou te zien of je dit wil, wil je gewoon genieten van een leuke  tijd  en sex samen en het moment zonder aan een hele toekomst samen te denken of wil je iemand die helemaal voor jou gaat om iets hechts mee op te bouwen, hem verander je niet dus take it or leave it

donderdag 4 juni 2020 om 10:33

Vakantie was al geboekt, en we gaan mee met zn ouders weet voor een keertje dus hebben zelf de bestemming niet gekozenkes49240 schreef: ↑04-06-2020 10:26Woont ze nu dus in het land waar jullie naartoe gaan op vakantie? Waarom dan daar naartoe op vakantie en geen ander land? Tja ik denk dat hij haar nog een beetje aanhoudt voor het geval dat... dus wellicht idd nog niet 200% voor jou kiest maar goed als zij in het buitenland zit en ze elkaar zo'n 1x in de vier weken appt lijkt het me geen probleem als jij gewoon een leuke tijd met hem wil hebben. Wellicht wil hi ook even toeten hoeveel vrijheid jij hem geeft of hoe jaloers/claimend je bent? Aan jou te zien of je dit wil, wil je gewoon genieten van een leuke tijd en sex samen en het moment zonder aan een hele toekomst samen te denken of wil je iemand die helemaal voor jou gaat om iets hechts mee op te bouwen, hem verander je niet dus take it or leave it

donderdag 4 juni 2020 om 10:33

Vakantie was al geboekt, en we gaan mee met zn ouders weet voor een keertje dus hebben zelf de bestemming niet gekozenkes49240 schreef: ↑04-06-2020 10:26Woont ze nu dus in het land waar jullie naartoe gaan op vakantie? Waarom dan daar naartoe op vakantie en geen ander land? Tja ik denk dat hij haar nog een beetje aanhoudt voor het geval dat... dus wellicht idd nog niet 200% voor jou kiest maar goed als zij in het buitenland zit en ze elkaar zo'n 1x in de vier weken appt lijkt het me geen probleem als jij gewoon een leuke tijd met hem wil hebben. Wellicht wil hi ook even toeten hoeveel vrijheid jij hem geeft of hoe jaloers/claimend je bent? Aan jou te zien of je dit wil, wil je gewoon genieten van een leuke tijd en sex samen en het moment zonder aan een hele toekomst samen te denken of wil je iemand die helemaal voor jou gaat om iets hechts mee op te bouwen, hem verander je niet dus take it or leave it

donderdag 4 juni 2020 om 12:26

Dit.Suusje666 schreef: ↑04-06-2020 10:11Ik snap je gevoelens wel, want zij is verliefd op hem en hij lijkt daar niet zoveel problemen mee te hebben. Je kunt niet van iemand verwachten dat ie contact verbreekt met iemand anders, maar ik zou in jouw geval wel wat meer sympathie hebben verlangd denk ik. Aangezien ze gezoend hebben, en zij gevoelens heeft voor hem, is de verhouding tussen hen wel anders dan bij een reguliere vriendschap. Dát ze gezoend hebben, gebeurde in een tijd dat jullie nog niks officieels hadden, dus in principe is dat niet verboden tenzij jullie een exclusiviteit hadden afgesproken, maar dat maak ik hier niet op uit.
Niet oké.

donderdag 4 juni 2020 om 12:50

Ik geloof niet in elkaar dingen verbieden en al helemaal niet in elkaar niet vertrouwen.
Oh ik geloof trouwens ook niet in “per ongeluk het verkeerde berichtje lezen”
Waarom ben je samen met iemand die je niet vertrouwd?
Maar goed, ik vind t ook bloedirritant als TO’s vorige topics leeghalen dus succes ermee.
(Oh en doe ff een cursusje Nederlands, dit doet zeer aan m’n ogen)
                    Oh ik geloof trouwens ook niet in “per ongeluk het verkeerde berichtje lezen”
Waarom ben je samen met iemand die je niet vertrouwd?
Maar goed, ik vind t ook bloedirritant als TO’s vorige topics leeghalen dus succes ermee.
(Oh en doe ff een cursusje Nederlands, dit doet zeer aan m’n ogen)