Bedankje voor kennis
dinsdag 9 juni 2020 om 07:10
Da's een lastige en niet aan gedacht haha tot 50 euro ofzo
dinsdag 9 juni 2020 om 07:12
Dit spreek mij wel aan dankjewel:)Vlaginvaas schreef: ↑09-06-2020 07:10Mooie kaart met handgeschreven bedankje is al mooi. Houd ze van wijn? Mooie plant voor in de tuin? Iets luxe voor bad/douche?
dinsdag 9 juni 2020 om 07:16
Ik vind zoiets best tricky; als ik iets doe voor iemand verwacht ik een heel blij dank je wel, daarna nog een keer mij laten weten hoeveel het voor haar betekende en als ze later dan nog aan een ander vertelt dat ze er zo blij mee was dan is dat beloning zat en ben ik ook blij dat ik haar geholpen heb.
Met een presentje heb ik het gevoel dat ze me toch wil afkopen en dan ga je automatisch een berekening maken: is iets van 50 euro een terechte beloning of word ik dan onderbetaald?
Met een presentje heb ik het gevoel dat ze me toch wil afkopen en dan ga je automatisch een berekening maken: is iets van 50 euro een terechte beloning of word ik dan onderbetaald?

En als het vuur gedoofd is komen er wolven

dinsdag 9 juni 2020 om 07:26
Die begrijp Ik, ze wordt enorm onderbetaald haha maar haar kennende denkt ze zo niet.retrostar schreef: ↑09-06-2020 07:16Ik vind zoiets best tricky; als ik iets doe voor iemand verwacht ik een heel blij dank je wel, daarna nog een keer mij laten weten hoeveel het voor haar betekende en als ze later dan nog aan een ander vertelt dat ze er zo blij mee was dan is dat beloning zat en ben ik ook blij dat ik haar geholpen heb.
Met een presentje heb ik het gevoel dat ze me toch wil afkopen en dan ga je automatisch een berekening maken: is iets van 50 euro een terechte beloning of word ik dan onderbetaald?![]()
Ik denk dat ik een pakketje van rituals koop met een kaartje.
Een lunch is niet echt handig, daar ken ik haar niet goed genoeg voor, het moet ingepland worden (we werken allebei veel) en in deze tijd ook niet fijn.