Is het gepast om mijn ex te sturen?

vrijdag 12 juni 2020 om 00:42

Dag mensen van Viva, ik ben me ervan bewust dat hier waarschijnlijk al veel topics over bestaan, maar wilde graag even jullie neutrale meningen horen. 
Ik weet niet of het door corona komt, maar de laatste tijd heb ik vaak herinneringen aan mijn eerste ex. Hij was mijn eerste vriend, we zijn 6 jaar samen geweest, waarvan ondertussen bijna 5 jaar uit elkaar. Het uit elkaar gaan was vooral mijn beslissing, ik was nog jong (ben nog steeds jong lol) en volop op zoek naar mezelf. We zijn niet slecht uit elkaar gegaan, maar we hadden beiden tamelijk snel een nieuwe relatie wat enigszins voor verbitterde gevoelens heeft gezorgd aan beide kanten en waardoor we ook alle contact met elkaar verloren zijn. Het laatste wat ik heb horen passeren over hem is dat die met zijn nieuwe vriendin naar de andere kant van het land verhuisd zou zijn.
Begrijp me niet verkeerd, ik mis hem absoluut niet, maar ik krijg wel nostalgische gevoelens van de herinneringen en ben gewoon oprecht benieuwd hoe het nu met hem gaat en waar hij nu staat in zijn leven.
Wat denken jullie, is het gepast om hem zomaar een berichtje te sturen? Ik wil geen verkeerde intenties opwekken.
En zo ja, hoe zouden jullie het aanpakken?
                    Ik weet niet of het door corona komt, maar de laatste tijd heb ik vaak herinneringen aan mijn eerste ex. Hij was mijn eerste vriend, we zijn 6 jaar samen geweest, waarvan ondertussen bijna 5 jaar uit elkaar. Het uit elkaar gaan was vooral mijn beslissing, ik was nog jong (ben nog steeds jong lol) en volop op zoek naar mezelf. We zijn niet slecht uit elkaar gegaan, maar we hadden beiden tamelijk snel een nieuwe relatie wat enigszins voor verbitterde gevoelens heeft gezorgd aan beide kanten en waardoor we ook alle contact met elkaar verloren zijn. Het laatste wat ik heb horen passeren over hem is dat die met zijn nieuwe vriendin naar de andere kant van het land verhuisd zou zijn.
Begrijp me niet verkeerd, ik mis hem absoluut niet, maar ik krijg wel nostalgische gevoelens van de herinneringen en ben gewoon oprecht benieuwd hoe het nu met hem gaat en waar hij nu staat in zijn leven.
Wat denken jullie, is het gepast om hem zomaar een berichtje te sturen? Ik wil geen verkeerde intenties opwekken.
En zo ja, hoe zouden jullie het aanpakken?

vrijdag 12 juni 2020 om 00:53

Nee vind ik totaal niet raar. Ik vind het logisch dat je nieuwsgierig bent naar iemand waarmee je vijf jaar van je leven gedeeld hebt. Ik zou gewoon een appje sturen in de trant van:
Hee ..
Ik dacht pas geleden aan je en vroeg me af hoe het met je gaat? Doe je nogsteeds...?
Etc.
                    Hee ..
Ik dacht pas geleden aan je en vroeg me af hoe het met je gaat? Doe je nogsteeds...?
Etc.
                                    vetplantje- wijzigde dit bericht op 12-06-2020 00:54

Reden: Typo

Reden: Typo
  0.18% gewijzigd

vrijdag 12 juni 2020 om 00:55

Bedankt voor de reacties! Het jeukt om hem een berichtje te sturen, maar mijn onderbuik gevoel zegt inderdaad ook eerder niet doen. Het is een ietwat egoïstische zet en straks brengt het nog dingen teweeg die niet de bedoeling zijn.
Oké lees nu net de andere reacties bij, jullie brengen me wel in de twijfel haha.
                    Oké lees nu net de andere reacties bij, jullie brengen me wel in de twijfel haha.

vrijdag 12 juni 2020 om 00:56

Als je zoiets stuurt dan ook zeggen hoe het je gaat, dat je een vriend hebt, dat dat goed gaat en zo. Dat versmalt de lijst van redenen die hij kan bedenken waarom je het stuurt.Vetplantje- schreef: ↑12-06-2020 00:53Hee ..
Etc.

vrijdag 12 juni 2020 om 01:02

O, jij bent vrijgezel en onweerstaanbaar, zoiets?Scorpioprincess schreef: ↑12-06-2020 00:55Bedankt voor de reacties! Het jeukt om hem een berichtje te sturen, maar mijn onderbuik gevoel zegt inderdaad ook eerder niet doen. Het is een ietwat egoïstische zet en straks brengt het nog dingen teweeg die niet de bedoeling zijn.

vrijdag 12 juni 2020 om 07:22

Once said cannot be unsaid.Scorpioprincess schreef: ↑12-06-2020 00:55... maar mijn onderbuik gevoel zegt inderdaad ook eerder niet doen.
                                    [Hier had uw advertentie kunnen staan]