Terug naar ex (deel 2)

14-06-2020 14:17 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Misschien zoals een paar van jullie weten heb ik hiervoor een topic geplaatst over een lang verhaal met mijn ex....
Het is nu al 3 maanden uit en ik begin wel beetje bij beetje beter te worden :) Maar steeds heb ik het gevoel dat alles wat ik met hem had en voelde voor hem dat ik al die dingen nooit meer met iemand anders ga beleven.

Hebben jullie dit ook ervaren? En kwamen jullie uiteindelijk toch wel een partner tegen die je je ex doet vergeten?

Bovendien zegt iedereen om mij heen dat ik zeker weten leuke mensen (jongens) ga tegenkomen, want ik ga dit jaar naar de hogeschool.
Nee, als een relatie uitgaat kom je in de regel nooit meer een ander leuk iemand tegen. Het is wat het is. Gelukkig gaan we allemaal een keer dood.
Je kan altijd nog terug naar hem!
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Post break-up sex
That helps you forget your ex.

https://youtu.be/dU9hrd35Dsg
Wanna grow up to be
Be a debaser
Meid je bent 19. Denk je echt dat je nooit wat leukers dan die lapzwans gaat tegenkomen? Je zit alles te romantiseren en zo lijkt het alsof het een toprelatie was. Leef gewoon je leven en kijk wat er op je pad komt.
Bulbul schreef:
14-06-2020 14:21
Je kan altijd nog terug naar hem!
Ene kant wil ik dat wel, maar andere kant als ik allemaal denk wat hij heeft gedaan...
Waarom kon dit niet in je vorige topic?
nessemeisje schreef:
14-06-2020 14:26
Meid je bent 19. Denk je echt dat je nooit wat leukers dan die lapzwans gaat tegenkomen? Je zit alles te romantiseren en zo lijkt het alsof het een toprelatie was. Leef gewoon je leven en kijk wat er op je pad komt.
Ja je hebt wel gelijk! Alleen ik zit daar vaak over te denken wat niet goed is.
In je eerste post geef je aan dat je vind dat hij geen zelfrespect heeft omdat hij er voor kiest met veel meiden contact te hebben.

Ik vraag me af waar bij jou het respect voor jezelf is? Ik bedoel dit echt niet aanvallend of lelijk maar ga voor jezelf en kijk wat er op je pad komt. Je bent nog zo jong, je hebt tijd zat. Je gaat je tijd toch niet verspillen aan iemand die je niet zo heel goed behandeld heeft?
TheBitchNextDoor
Begin je nou weer over dat joch?!
Stofnest schreef:
14-06-2020 14:41
In je eerste post geef je aan dat je vind dat hij geen zelfrespect heeft omdat hij er voor kiest met veel meiden contact te hebben.

Ik vraag me af waar bij jou het respect voor jezelf is? Ik bedoel dit echt niet aanvallend of lelijk maar ga voor jezelf en kijk wat er op je pad komt. Je bent nog zo jong, je hebt tijd zat. Je gaat je tijd toch niet verspillen aan iemand die je niet zo heel goed behandeld heeft?
Ik weet dat ik dit allemaal moet laten, maar dan denk ik weer aan al die kleine lieve dingetjes die hij voor mij deed. Maar dan denk ik weer aan de slechte dingen die hij deed, wat je gewoon niet hoort te doen.
Zijn er mensen die hier uit dit gevoel zijn gekomen met een nieuw partner??
Jj20 schreef:
14-06-2020 15:12
Zijn er mensen die hier uit dit gevoel zijn gekomen met een nieuw partner??
Misschien is het beter om eerst over hem heen te komen voor je een nieuwe neemt? Anders word je straks afhankelijk van relaties.
Toen ik 18 was ging het uit met mijn eerste, 5 maanden durende relatie en ik was helemaal kapot want hij was zo geweldig en de ware, ookal zagen we elkaar nooit en had hij nooit tijd en maakte hij het uit via FB messenger :roll:

Intussen ben ik al bijna 5 jaar samen met mijn huidige vriend, we wonen samen en hebben nog meer toekomstplannen samen.

Zo te lezen ben je nog jong, je hebt echt nog genoeg tijd om iemand tegen te komen die veel beter bij je past. Na een breuk lijkt het vaak alsof je ex de enige is die perfect voor je is, maar dat hoort nou eenmaal bij een breuk verwerken.

En misschien denk je 'Dit geldt misschien voor jou, maar niet voor mij.' Nou nee, helaas ben je niet zo uniek als je misschien denkt. Tenzij je echt zo'n geval apart bent waar maar 1 persoon op deze hele aardkloot bij past, je komt heus wel iemand anders tegen!
Waarom zou je een leuke ex willen vergeten? Deel van jouw leven, toch.
Niemand, zelfs een nieuwe partner, collega, buurvrouw "doet iemand vergeten". Dat doe jezelf. Klinkt als Fikkie is er niet meer, nu is er Woef om mee te wandelen.

Gewoon zelf wandelen...
Alles sal reg kom
TostiMetKaas schreef:
14-06-2020 15:19
Toen ik 18 was ging het uit met mijn eerste, 5 maanden durende relatie en ik was helemaal kapot want hij was zo geweldig en de ware, ookal zagen we elkaar nooit en had hij nooit tijd en maakte hij het uit via FB messenger :roll:

Intussen ben ik al bijna 5 jaar samen met mijn huidige vriend, we wonen samen en hebben nog meer toekomstplannen samen.

Zo te lezen ben je nog jong, je hebt echt nog genoeg tijd om iemand tegen te komen die veel beter bij je past. Na een breuk lijkt het vaak alsof je ex de enige is die perfect voor je is, maar dat hoort nou eenmaal bij een breuk verwerken.

En misschien denk je 'Dit geldt misschien voor jou, maar niet voor mij.' Nou nee, helaas ben je niet zo uniek als je misschien denkt. Tenzij je echt zo'n geval apart bent waar maar 1 persoon op deze hele aardkloot bij past, je komt heus wel iemand anders tegen!
Bedankt voor je verhaal, het geeft mij wat meer hoop!
Sharing* schreef:
14-06-2020 15:25
Gewoon zelf wandelen...
Dat
Beetje mosterd, begrijp dat hij helemaal niet leuk is om aan terug te denken, laat staan terug te gaan. Kom op, je kan de hele wereld rondreizen (na Corona), gaan en staan waar je wil. Heb je toch geen vent voor nodig.
Alles sal reg kom
TostiMetKaas schreef:
14-06-2020 15:19

Als er maar 1 persoon bij haar past, was dat niet haar ex!
Wat is de vraag die ik niet weet maar wel moet stellen?
Nog meer mensen met ervaring?
Mijn eerste ex was wel een hele lieve, maar ik was toen niet zo lief. Het heeft hem nadat het uitging (we waren 19 en hadden 4 jaar verkering) toen veel meer moeite gekost dan mij om verder te gaan.
Maar hij heeft het wel gedaan en heeft mij er ook niet mee lastig gevallen toen.

30 jaar later en allebei 2 kinderen verder zijn we weer bij elkaar sinds 2 jaar. Hij is nog steeds lief, en ik ben veel liever dan toen.

Tip voor jou: laat hem gewoon gaan, zeur niet, ga verder en ga gewoon lol in je leven hebben. Er komen mannen zat langs. Deze is het (nu) niet!
Speculoos_crunchy schreef:
14-06-2020 16:36
Mijn eerste ex was wel een hele lieve, maar ik was toen niet zo lief. Het heeft hem nadat het uitging (we waren 19 en hadden 4 jaar verkering) toen veel meer moeite gekost dan mij om verder te gaan.
Maar hij heeft het wel gedaan en heeft mij er ook niet mee lastig gevallen toen.

30 jaar later en allebei 2 kinderen verder zijn we weer bij elkaar sinds 2 jaar. Hij is nog steeds lief, en ik ben veel liever dan toen.

Tip voor jou: laat hem gewoon gaan, zeur niet, ga verder en ga gewoon lol in je leven hebben. Er komen mannen zat langs. Deze is het (nu) niet!
Zal ik proberen!
Jj20 schreef:
14-06-2020 16:26
Met wat? Teruggaan naar een ex of met een relatie die uit is gegaan en dat ze er overheen zijn gekomen?
Jj20 schreef:
Ja natuurlijk, eerste liefde drie jaar verkering mee gehad van mijn 16e tot mijn 19e. Dat was echt een lieverd. Daarna nog twee keer anderhalf jaar verkering gehad, tussendoor nog wat scharrels en toen kwam ik mijn man tegen op mijn 25ste. :cheer2: Ik kan wel met zekerheid zeggen dat hij de liefde van mijn leven is. We hebben twee kinderen en zijn inmiddels al dik tien jaar getrouwd.
Jj20 schreef:
Je verzamelt ervaringen?
Ik herinneringen. Ze zijn me allemaal lief.
Vriendje met 17jr., love of my life met 19 jr. , vader van mijn kind met 25 jr. en tada lief en leed delen met man, al 25 jaar.
Je deelt liefde, jouw leven, mekkeren dat het voorbij is mag en dan opnieuw de wei in..
Alles sal reg kom

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven