Is hij serieus?

zondag 28 juni 2020 om 12:36

Hoi! 
Inmiddels een tijdje aan het daten met een man alleen nu twijfel ik over zijn intenties.
We hebben het ontzettend leuk samen en zien elkaar nu 2x per week ongeveer. Dan spreken we bij hem af (ik heb op dit moment geen eigen appartement) en gaan we lekker koken en borrelen. Maar na afgelopen date sloeg bij mij de twijfel toe. Ik bleef bij hem voor de 3e keer slapen, de volgende dag vond ik hem afstandelijk en had ik het idee dat ik na het ontbijt moest vertrekken. Nu twijfel ik of dat mijn eigen onzekerheid is of omdat hij gewoonweg niet geïnteresseerd is in meer. We appen ongeveer om de dag en hij vraagt meestal of ik ook plannen wil maken om iets te gaan doen.
denk ik nu teveel na of is hij misschien inderdaad niet zo geïnteresseerd?
                    Inmiddels een tijdje aan het daten met een man alleen nu twijfel ik over zijn intenties.
We hebben het ontzettend leuk samen en zien elkaar nu 2x per week ongeveer. Dan spreken we bij hem af (ik heb op dit moment geen eigen appartement) en gaan we lekker koken en borrelen. Maar na afgelopen date sloeg bij mij de twijfel toe. Ik bleef bij hem voor de 3e keer slapen, de volgende dag vond ik hem afstandelijk en had ik het idee dat ik na het ontbijt moest vertrekken. Nu twijfel ik of dat mijn eigen onzekerheid is of omdat hij gewoonweg niet geïnteresseerd is in meer. We appen ongeveer om de dag en hij vraagt meestal of ik ook plannen wil maken om iets te gaan doen.
denk ik nu teveel na of is hij misschien inderdaad niet zo geïnteresseerd?
                                    anoniem_398735 wijzigde dit bericht op 28-06-2020 16:31

Reden: Nvt

Reden: Nvt
  17.72% gewijzigd

zondag 28 juni 2020 om 12:43

Soms is gewoon even tijd om naar je eigen stekkie te gaan. Dat is de date voorbij. Om verschillende redenen. 
Ik vond altijd even fijn als ik na weet ik hoeveel uur even alleen was. Om mijn eigen dingen te doen.
Of omdat je andere plannen hebt. Als je niet alleen voor de seks mag komen maar er ook andere leuke dingen gdaan worden zie ik het probleem niet zo.
                    Ik vond altijd even fijn als ik na weet ik hoeveel uur even alleen was. Om mijn eigen dingen te doen.
Of omdat je andere plannen hebt. Als je niet alleen voor de seks mag komen maar er ook andere leuke dingen gdaan worden zie ik het probleem niet zo.

zondag 28 juni 2020 om 12:43

zondag 28 juni 2020 om 12:46

zondag 28 juni 2020 om 12:54

Afstandelijkheid de volgende morgen na seks vind ik geen goed teken. Zelf ook ervaren en me toen afgevraagd wat hij nou wilde. Ik had er een rotgevoel van en na de date hoorde ik niks meer. Hij bleek ook met een ander te daten voor wie hij gevoelens kreeg. 
Blijf bij je eigen gevoel, als het niet goed voelt moet je het laten gaan. Als je elkaar leuk vindt hoort daar geen afstandelijkheid bij. Zeker niet na een nacht samen slapen en intimiteit.
                    Blijf bij je eigen gevoel, als het niet goed voelt moet je het laten gaan. Als je elkaar leuk vindt hoort daar geen afstandelijkheid bij. Zeker niet na een nacht samen slapen en intimiteit.

zondag 28 juni 2020 om 13:12

Ik ben ook heel erg van mijn eigen ruimte en tijd. En ook ik kan inderdaad na een avond en nacht samen wat afstandelijker doen omdat ik dan mijn eigen tijd weer even nodig heb. Betekent in mijn geval niet dat ik iemand niet serieus neem. Heb geleerd hier eerlijk over te communiceren om dit soort onzekerheden bij de ander weg te halen. Als ik bij de ander slaap kies ik er ook voor om na het ontbijt weg te gaan. Bouw het dan bijv op met een uurtje per keer langer blijven. 
Maak je dus niet te druk, maar allerbelangrijkste: communiceer, jij kunt niet voor hem invullen waarom hij zo doet en hij kan niet als helderziende weten wat dit met jou doet.
                    Maak je dus niet te druk, maar allerbelangrijkste: communiceer, jij kunt niet voor hem invullen waarom hij zo doet en hij kan niet als helderziende weten wat dit met jou doet.

zondag 28 juni 2020 om 13:24

Slim van hem, zo lijkt t net of het hem niet alleen om de seks te doen is.Willemijn7090 schreef: ↑28-06-2020 13:01Ik denk dus niet dat het een wop relatie is aangezien ik ook nu meerdere keren daar geweest ben dat we gingen koken en borrelen zonder elkaar aan te raken en dat ik daar niet bleef slapen.
                                    ik geef mn bek ook maar een douw

zondag 28 juni 2020 om 14:00

Echt, doe eens een keer niet zo vals zegMadeliefjees schreef: ↑28-06-2020 13:24Slim van hem, zo lijkt t net of het hem niet alleen om de seks te doen is.

zondag 28 juni 2020 om 14:03

Zolang TO ook van de seks geniet, is daar niets mis mee.Madeliefjees schreef: ↑28-06-2020 13:24Slim van hem, zo lijkt t net of het hem niet alleen om de seks te doen is.

zondag 28 juni 2020 om 14:32

.froufrou80 schreef: ↑28-06-2020 12:43Als je nou eens met jezelf afspreekt dat je de komende drie maanden niet over deze vraag mag nadenken. Zet een datum in je agenda, en op die datum ga je terugkijken naar de afgelopen periode.
Het heeft namelijk geen zin om in alles wat hij doet of laat iets te willen lezen.
Dit is serieus het beste advies. Geef jezelf en hem de tijd om rustig te onderzoeken of jullie bij elkaar passen.

zondag 28 juni 2020 om 14:42

Ik snap wel dat je je er onzeker erover voelt maar in het begin is zoiets wel heel normaal.
Dan ken je elkaar nog niet goed genoeg en voordat het echt een relatie wordt is het ook juist fijn om elkaar even te ontdekken en de ruimte te geven om elkaar te kunnen missen.
Heb dat ook wel eens meegemaakt in het verleden hij zei toen in de ochtend dat hij met een vriend ging sporten ik vond dat ook niet superrrr maar was ook nog niet echt verliefd dat moet groeien het is toen als nog een relatie geworden. Het zegt dus verder niet zoveel.
Maar je kunt er toch ook voor kiezen om niet gelijk te blijven slapen en lekker nog naar huis te rijden. Als ik nu date blijf ik ook niet meer zo snel slapen de ochtenden zijn vaak ook een beetje ongemakkelijk als je iemand nog niet goed genoeg kent.
                    Dan ken je elkaar nog niet goed genoeg en voordat het echt een relatie wordt is het ook juist fijn om elkaar even te ontdekken en de ruimte te geven om elkaar te kunnen missen.
Heb dat ook wel eens meegemaakt in het verleden hij zei toen in de ochtend dat hij met een vriend ging sporten ik vond dat ook niet superrrr maar was ook nog niet echt verliefd dat moet groeien het is toen als nog een relatie geworden. Het zegt dus verder niet zoveel.
Maar je kunt er toch ook voor kiezen om niet gelijk te blijven slapen en lekker nog naar huis te rijden. Als ik nu date blijf ik ook niet meer zo snel slapen de ochtenden zijn vaak ook een beetje ongemakkelijk als je iemand nog niet goed genoeg kent.

zondag 28 juni 2020 om 15:07

Dit is wel gelijk weer heel ver gezocht.Julus schreef: ↑28-06-2020 12:54Afstandelijkheid de volgende morgen na seks vind ik geen goed teken. Zelf ook ervaren en me toen afgevraagd wat hij nou wilde. Ik had er een rotgevoel van en na de date hoorde ik niks meer. Hij bleek ook met een ander te daten voor wie hij gevoelens kreeg.
Hier heb ik soms ook het gevoel dat ik de deur uitgewerkt wordt. Zelfs na jaren latten. Maar dat is gewoon omdat vriend altijd bezig is. En voor mij alle ruimte maakt om zn aandacht bij mij te hebben. Als we dan hebben ontbeten bedenkt hij welke enorme waslijst aan werk er nog ligt en kan dat soms een beetje gestrest op mij overkomen.
Ik vind alle andere dingen die to aangeeft juist wel positief.
Het is belangrijk dat je in een (en zeker beginnende) relatie dit soort dingen bespreekbaar maakt. Geef gewoon aan dat je het fijn vindt de dag even rustig op te starten samen. En dat jij het idee had dat het gevoel had de deur uitgewerkt te worden. Een leuke man die het goede met je voorheeft zal hier niet over struikelen en rekening met jouw wens of uitleggen waarom hij je wel graag om die tijd weer uit zn huis wil hebben.
En verder wat froufrou zegt niet druk maken, leer hem eerst maar eens kennen.