Advies cadeau vriend [Geen OP]
woensdag 1 juli 2020 om 13:41
Hoi allemaal,
Binnenkort is mijn vriend jarig en heb ik wat advies nodig wat ik aan hem ga geven als cadeau. Was eerst van plan om een concert ticket te geven, maar aangezien corona kan dat niet natuurlijk.
Had in gedachte en weekendje weg maar aangezien we nog maar half jaar samen zijn is dat misschien ietwat overdreven. Ook dacht ik aan uiteten gaan en overdag wat leuks doen, en dit eventueel op ons vakantie adres.
Optie 3 naar een pretpark gaan en 's avonds uit eten gaan.
Zijn studenten dus misschien wat kleiners wel beter.
HauteCouture*
Binnenkort is mijn vriend jarig en heb ik wat advies nodig wat ik aan hem ga geven als cadeau. Was eerst van plan om een concert ticket te geven, maar aangezien corona kan dat niet natuurlijk.
Had in gedachte en weekendje weg maar aangezien we nog maar half jaar samen zijn is dat misschien ietwat overdreven. Ook dacht ik aan uiteten gaan en overdag wat leuks doen, en dit eventueel op ons vakantie adres.
Optie 3 naar een pretpark gaan en 's avonds uit eten gaan.
Zijn studenten dus misschien wat kleiners wel beter.
HauteCouture*
anoniem_300311 wijzigde dit bericht op 01-07-2020 15:19
61.87% gewijzigd

woensdag 1 juli 2020 om 13:56
Jaa super leuk idee! Had er zelf ook al naar gekeken, alleen heel duur zo'n luchtballonvaart..

woensdag 1 juli 2020 om 13:59

woensdag 1 juli 2020 om 14:05
ja, voor je vader

Niet voor een student, helemaal niet voor je verkering

woensdag 1 juli 2020 om 14:07
Waarom meteen zo veel?HauteCoutoure schreef: ↑01-07-2020 13:59Ik zou eventueel ook een pakketje kunnen maken met een tegoedbon van kanoën bij een mooie plek op onze vakantie, evt. parfum, happy socks en cd die hij nog graag wilt?
Haha redelijk wat ideeën dat ik de bomen door het bos niet meer zie.
Thanks al voor de reacties heb ik wat aan![]()

woensdag 1 juli 2020 om 14:22
Vinyl oke, cd's no-wayhallohoihey567 schreef: ↑01-07-2020 14:17CDs, LPs en happy socks zijn weer trend onder jongeren. Ik zou er zelf erg blij mee zijn.
en Happy socks kosten 2,50 bij de outlets
woensdag 1 juli 2020 om 14:32
Jee, wat een achterlijk grote cadeau's zie ik langskomen!
Jullie zijn studenten en pas een half jaartje samen. Als je nu al begint met een wellnessweekend of ballonvlucht, wat moet je dan over vijf jaar geven?! Wij zijn een generatie ouder en hebben elkaar zelden zulke grote dingen cadeau gedaan. Bovendien zal je vriend zich mogelijk gedwongen voelen om vanaf nu ook €250,- aan jouw verjaardag uit te geven. Terwijl €30,- voor jullie waarschijnlijk al best veel is.
Begin eens met een bierpakketje, boek, leuke gadget of ga lekker suppen en picknicken in een mooi natuurgebied.
Jullie zijn studenten en pas een half jaartje samen. Als je nu al begint met een wellnessweekend of ballonvlucht, wat moet je dan over vijf jaar geven?! Wij zijn een generatie ouder en hebben elkaar zelden zulke grote dingen cadeau gedaan. Bovendien zal je vriend zich mogelijk gedwongen voelen om vanaf nu ook €250,- aan jouw verjaardag uit te geven. Terwijl €30,- voor jullie waarschijnlijk al best veel is.
Begin eens met een bierpakketje, boek, leuke gadget of ga lekker suppen en picknicken in een mooi natuurgebied.