Heeft deze man interesse, of appt hij uit verveling ?

07-07-2020 14:14 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beide zijn we vrijgezel, en begin 30jaar. Ik heb niet veel ervaring op dit gebied, dus ik zou graag willen weten wat jullie, als buitenstaanders, hiervan vinden.
Appen mannen uit verveling, of is dit oprechte interesse in mij?

Zodra ik een bericht plaats op social media is hij vrijwel altijd de eerste persoon die het bekijkt, of reageert. Dit doet hij al ruim een jaar. Het is ook weleens gestopt voor een paar maanden, maar nu begint hij dus weer met reageren. Nu hij weer contact is gaan zoeken, heb ik ook weleens niet gereageerd op hem, maar hij blijft dus wel reageren op mijn 'posts'.
Hij appt dan over het onderwerp wat ik plaats, als ik op een terras zit 'de volgende keer krijg je van mij een drankje' of 'daar wil ik er ook wel één van'. Onlangs ging hij zelfs 'videobellen' als reactie op mijn 'post'. Ik heb niet opgenomen, dat durfde ik niet, want ik weet niet zo goed wat ik er mee aan moet..heb toen geappt 'ben je wellicht verkeerd verbonden'. Uiteraard geen reactie. Het is een aantrekkelijke man, daar ligt het niet aan, maar ja..he..ik heb niet zo veel ervaring op dit gebied, dus ik weet niet of dit nou verveling is of oprechte interesse.

Of 'bewaar je iets voor mij" ik zei 'tuurlijk, kom maar halen' (hij weet toch niet waar ik woon, alleen de wijk). Daarna elkaar nog kort gesproken, en hij toonde ook oprecht interesse in wat ik vertelde. Hij vroeg bijvoorbeeld wat ik allemaal aan het doen was, ik was op een feestje. 'Oh dus je bent nu helemaal mooi en netjes aangekleed, ik ben benieuwd'. (Waarom ben jij daarnin geintresseerd dacht ik). Ik stuurde een keurige nette foto van mezelf, 'ohhhh wat leuk!!' Zei hij.
Ik heb daar niet op gereageerd, wat moet id daar op zeggen. Terugkomende op ons gesprek, heb ik gezegd waar ik woonde 'oh dat is een heek leuke straat, dat vind ik echt!'. Dat kan hij niet weten, want hij woont in een heel andere wijk...
We hebben elkaar daarna nog kort gesproken, en toen kwam het uit op het werk vanwege dat feestje, ik heb nog gevraagd of hij leuk werk hebt..maar geen reactie meer..

Als ik het zo schrijf klinkt het nogal kinderlijk, maar ik ben toch benieuwd of dit uit verveling is of oprechte interesse, en moet ik nu nog een berichtje sturen over dat gerecht..iemand tips?
Oprechte reacties stel ik graag op prijs. Ik ben niet wanhopig, maar ik zou graag willen horen wat iemand andera hiervan vindt.

Overigens: zijn vriend heeft in het verleden contact met mij gezocht, maar daar ik had ik geen interesse in, en dat heb ik ook gezegd toen tegen hem, en dat vond hij niet zo leuk. Hij heeft mij toen ook nog via social media 'lastig gevallen' en was kwaad omdat ik alleen interesse had in zijn vriend. Wat dus nie waar was, ik had in geen van beide interesse op dat moment.
Mogelijk heeft dus de 'afwijzing' van deze vriend te maken, dat die ander nu, na een jaar, nog steeds reageert op mijn 'social posts' ?
Ik vind als je intuïtie zegt dat er iets mee is dan moet je hem blokkeren.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Stampertje12 schreef:
07-07-2020 21:11
Nee, ik begrijp niet wat je bedoelt... Je schrijft eerst dat jij een foto stuurde als reactie op zijn opmerking dat jij er vast helemaal opgedoft uitzag. Nergens schrijf je dat hij er om vroeg. En nu zeg je dat je aangeeft dat je liever geen foto stuurt en dat hij er nooit naar vraagt.

Wat ik dan niet begrijp is dat als jij het liever niet doet, hij er niet naar vraagt, waar dan het misgegaan is dat je toch die foto stuurt?

Heeft hij nou specifiek om die foto gevraagd of niet. Want als jij uit eigen beweging een foto stuurt en daarna een heel verhaal met hem op gaat hangen over wel of geen foto’s sturen, dan wordt het voor hem ook erg vaag.

En volgens mij verstaat niemand onder “zulke foto’s die worden doorgestuurd”, foto’s van mensen die mooi aangekleed naar een feestje gaan. In mijn tijd ging dat toch echt om naaktfoto’s, maar daar heb je het niet over toch?
Ze bedoelt denk ik dat ze een " nette" foto heeft gestuurd. Tegen hem heeft ze gezegd nooit "zulke" (naakt) foto's te zullen sturen en hij zei dat hij daar nooit om zou vragen.
Honingdropje2 schreef:
07-07-2020 22:19
Ze bedoelt denk ik dat ze een " nette" foto heeft gestuurd. Tegen hem heeft ze gezegd nooit "zulke" (naakt) foto's te zullen sturen en hij zei dat hij daar nooit om zou vragen.
Dat is ook een theorie.

Maar het zou wel heel raar zijn dat zij hem ongevraagd een foto stuurt en dat ze hem daarna vertelt dat ze geen naakfoto’s zou sturen. Hoe kom je in vredesnaam in zo’n gesprek terecht?
Antwoord op je vraag: deze man heeft interesse.
Mevrouwdewit schreef:
07-07-2020 16:50

Voor wat betreft die foto, hij vroeg zelf hoe ik er dan uitzag op dat feest,dat heb ik niet uit mezelf gestuurd. Ik heb zelf namelijk bij hem aangegeven dat ik liever geen foto's stuur, want tegenwoordig wordt alles doorgestuurd. Hij gaf aan ook nooit naar 'zulke foto's te vragen', als je begrijpt wat ik bedoel..
Huh? Niet uit jezelf gestuurd? Je kiest er toch voor om op zenden te drukken?
Hij lijkt me een eng mannetje. Zo eentje die met zijn vriend ( waar je ook al rare ervaringen mee hebt) gaat wedden hoe ver hij je kan krijgen. Het feit dat hij een tijd niets liet horen (iets leukers te doen) en niet doorpakt zijn veelzeggend.
En jij? Je protesteert zwakjes voor de sier, maar onderhand ga je erin mee.
Niet doen dus.
Als antwoord op je vraag: interesse.
Overdenkingen:
Ik denk dat je jezelf moet afvragen waarom je 30 en single bent. Je hebt niet veel ervaring op dit gebied: nee, omdat je je zo opstelt. Waar ben je bang voor? Dat het goed loopt en je gelukkig wordt?

Deze man heeft al langere tijd contact met je. Jij denkt daar van alles over, en het meeste is negatief. Dit maakt dat je negatieve gevoelens krijgt over hem, en twijfelt aan jezelf. Je hebt eigenlijk behoefte aan vertrouwen in hem, en behoefte aan sociaal contact en (kans op) een vriendje. Uiteindelijk gevolg is dat je je vijandig opstelde en niet aardig bent, waardoor je hem juist wegjaagt.
Je kunt dit doorbreken, door er anders over te denken. Door anders te denken over hem en zijn posts en zijn intenties, zal je uiteindelijk ook anders reageren.
Want wat nu als zijn intenties goed zijn, en hij je echt leuk vindt? Dan heeft hij wel wat anders van je verdient!
En als hij toch niet aardig is? Dat zie je dan wel!
Anoniempje2050 schreef:
07-07-2020 23:46
Als antwoord op je vraag: interesse.
Overdenkingen:
Ik denk dat je jezelf moet afvragen waarom je 30 en single bent (...)
Ja TO, waarom ben je 30 en nog steeds single en waarom heb je nog geen kinderen!!!!
:nut:
wij slapen nooit.
alongwiththesunshine schreef:
08-07-2020 00:01
Ja TO, waarom ben je 30 en nog steeds single en waarom heb je nog geen kinderen!!!!
:nut:
Precies dit! Waar zijn je Volvo en labrador, hoezo woon je niet in Almeren en ga eens baren!
Honingdropje2 schreef:
07-07-2020 22:19
Ja,dat klopt wat je zegt.
Waterman26 schreef:
07-07-2020 23:24
Huh? Niet uit jezelf gestuurd? Je kiest er toch voor om op zenden te drukken?
Hij lijkt me een eng mannetje. Zo eentje die met zijn vriend ( waar je ook al rare ervaringen mee hebt) gaat wedden hoe ver hij je kan krijgen. Het feit dat hij een tijd niets liet horen (iets leukers te doen) en niet doorpakt zijn veelzeggend.
En jij? Je protesteert zwakjes voor de sier, maar onderhand ga je erin mee.
Niet doen dus.
Het zit zo. Man 2(waar de OP over gaat) had ik al op fb. Vervolgens neemt zijn vriend (die ik niet ken) contact met mij op (hij stuurt een foto van man 2 naar mij, en wilt op deze manier in contact komen met mij, hij geeft duidelijk aan mij wem te zien zitten..ik hem niet. Heb dit ook gezegd. Vervolgens neemt man 2 contact met mij op. Ik denk dus dat man 2 dit niet uitzich zelf durfde en het zijn vriend liet doen..die ving bot bij mij..
Man 2 probeert het zelf dan toch, maar is of niet duidelijk (of ik wil het echt niet zien?!).
Man 1 laat nog ff weten geen contact meer met mij te willen omdat ik zo goed kan praten met zijn vriend..(ik ook niet met hem en had hem al van de sociale media afgegooid).

Ik neig dus wel naar de 'negatieve gedachten, omdat ik denk dar ze beide nog steeds over mij praten met elkaar. En dat meneer 2 voor de lol berichtjes naar mij appt.. omdat ik zijn vriend heb afgewezen..

Ik ben hier eigenlijk toch te oud voor..
Ja, ik ook. Wat ingewikkeld.
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Mevrouwdewit schreef:
11-07-2020 22:23
Het zit zo. Man 2(waar de OP over gaat) had ik al op fb. Vervolgens neemt zijn vriend (die ik niet ken) contact met mij op (hij stuurt een foto van man 2 naar mij, en wilt op deze manier in contact komen met mij, hij geeft duidelijk aan mij wem te zien zitten..ik hem niet. Heb dit ook gezegd. Vervolgens neemt man 2 contact met mij op. Ik denk dus dat man 2 dit niet uitzich zelf durfde en het zijn vriend liet doen..die ving bot bij mij..
Man 2 probeert het zelf dan toch, maar is of niet duidelijk (of ik wil het echt niet zien?!).
Man 1 laat nog ff weten geen contact meer met mij te willen omdat ik zo goed kan praten met zijn vriend..(ik ook niet met hem en had hem al van de sociale media afgegooid).

Ik neig dus wel naar de 'negatieve gedachten, omdat ik denk dar ze beide nog steeds over mij praten met elkaar. En dat meneer 2 voor de lol berichtjes naar mij appt.. omdat ik zijn vriend heb afgewezen..

Wat leeftijd betreft wel. Nu het gedrag nog.
Negeren dus.
..
Mevrouwdewit schreef:
11-07-2020 22:23

Dat is dus wat ik bedoelde. Die twee zitten over jou te praten. Misschien niet eens met kwade intenties, maar toch geen leuk idee.
Als meneer 2 jou leuk vindt en jij hem ( wat ik vermoed) komt t misschien uiteindelijk tot een date. Maar ik zou daar even mee wachten. Eerst dat rare berichtjes sturen laten stoppen. Meneer 1 uit beeld en meneer 2 moet doorpakken. En jij? Je kleedt je leuk aan , gaat stappen en zet veel mooie foto’s van jezelf op sociale media. Liefst met veel leuke mannen om je heen. En niet reageren op zijn berichtjes.
Oke, ik heb zijn 'spelletje' nog even meegespeeld en ben toen uit het niets over mijn "vriend' begonnen. Hij dacht dat ik single ben (is ook zo, hoeft hij alleen niet te weten, ik dacht op deze manier geeft hij wel toe dat ie een vriendin heeft. Want ja, die heeft hij dus. En hij wordt nog eens vader ook . Geloof je toch helemaal niks van als je zijn berichtjes richting mij leest...mijn intuïtie had het dus toch goed, en daarom reageerde ik dus altijd maar 'half' richting hem. Verder heeft hij niks over zijn vriendin online staan. Het is gewoon een griezel, die samen met zijn vriend, of alleen, berichtjes aan het sturen is naar (meerdere) vrouwen online..

Ik dacht, ik laat het jullie nog even weten.
Zo zie je maar, er zijn miljoenen verschillende redenen om iemand te appen!
Goed aangepakt. Daar ben je aan ontsnapt.
Waterman26 schreef:
16-07-2020 22:33
Goed aangepakt. Daar ben je aan ontsnapt.
Zo is dat!!
Oja,hij zei trouwens helemaal niks over zijn vriendin en de zwangerschap...
Dit heb ik zelf geheel toevallig ergens ontdekt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven