Napraattopic 132
zaterdag 11 juli 2020 om 08:59
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in overig/napraat-2-0/list_messages/465266# kan er nagepraat worden, maar zonder off-topic berichten.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in overig/napraat-2-0/list_messages/465266# kan er nagepraat worden, maar zonder off-topic berichten.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 13 juli 2020 om 23:06
Waterman26 schreef: ↑13-07-2020 23:02Punt één: ik ben geen hij. Punt 2: ik vind je een enorme zemel dus wees t maat niet met me eens liever. Punt 3: een echt onafhankelijk persoon vindt gewoon iets ongeacht het feit dat hij dan iemand gelijk moet geven die hypocriet zou zijn punt 4 waarom ben ik hypocriet? Punt 5: twee dagen pruilen over een tweede napraat topic is echt heel onaantrekkelijk. Punt 6: blij dat je het steeds zo met me eens bent. Ik ga gelukkig slapen nu.
Daaaaag X
Euh, punt 2 en punt 6 spreken elkaar tegen. Hoor.
maandag 13 juli 2020 om 23:08
Qua zemelen zijn jullie allebei goed voor de stoelgang.Waterman26 schreef: ↑13-07-2020 23:02Punt één: ik ben geen hij. Punt 2: ik vind je een enorme zemel dus wees t maat niet met me eens liever. Punt 3: een echt onafhankelijk persoon vindt gewoon iets ongeacht het feit dat hij dan iemand gelijk moet geven die hypocriet zou zijn punt 4 waarom ben ik hypocriet? Punt 5: twee dagen pruilen over een tweede napraat topic is echt heel onaantrekkelijk. Punt 6: blij dat je het steeds zo met me eens bent. Ik ga gelukkig slapen nu.
Daaaaag X
Sorry I hurt your feelings when I called you stupid. I thought you knew.

maandag 13 juli 2020 om 23:10
Slápen.

maandag 13 juli 2020 om 23:12
Waterman26 schreef: ↑13-07-2020 23:10Das waar. Ik ben ook helemaal in de war door al die aandacht van shifty.
Oh, maar dat snap ik wel.

maandag 13 juli 2020 om 23:27
Ach, ik vind dit altijd zo sneu. Dat je jarenlang niet ziet dat je partner gewoon een egocentrische klootzak is. Ik hoop altijd maar dat ze op een bepaald moment het licht ziet en weggaat/wegblijft.
relaties/verward-over-een-besluit-en-mi ... ges/465358
Life is short. Eat dessert first.

dinsdag 14 juli 2020 om 08:12
doornroosje9 schreef: ↑13-07-2020 23:27Ach, ik vind dit altijd zo sneu. Dat je jarenlang niet ziet dat je partner gewoon een egocentrische klootzak is. Ik hoop altijd maar dat ze op een bepaald moment het licht ziet en weggaat/wegblijft.
Wat een verhaal

En ik zie helemaal geen zure en harde reacties, waar altijd over gevallen wordt bij en nieuwe TO met een probleem.
Later is nu

dinsdag 14 juli 2020 om 08:53

dinsdag 14 juli 2020 om 09:20
Inderdaad. Juist.
dinsdag 14 juli 2020 om 09:21
Ik zie dat de laatste tijd ook minder. En er wordt meer op gereageerd, als er een zure en onnodig harde reactie komt op een TO, heb ik de indruk.
dinsdag 14 juli 2020 om 09:21
Wat is er gebeurd dan? Waarvoor hebben ze een ban?
dinsdag 14 juli 2020 om 09:23
Waterman voor ongepast naar Missie toe en FV voor haar dikke witte vrouwen wijven opmerking.

dinsdag 14 juli 2020 om 09:25
Goh, jammer.Cookielover schreef: ↑14-07-2020 09:23Waterman voor ongepast naar Missie toe en FV voor haar dikke witte vrouwen wijven opmerking.
dinsdag 14 juli 2020 om 09:32
Ah, bedankt! Nou ja, terecht ook natuurlijk. Waterman is een euhm, bijzondere forummer.Cookielover schreef: ↑14-07-2020 09:23Waterman voor ongepast naar Missie toe en FV voor haar dikke witte vrouwen wijven opmerking.