Man praat regelmatig over verleiding van andere vrouwen

14-07-2020 11:57 249 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik zou graag jullie mening/advies willen over het volgende.

Wij zijn aan het oriënteren over waar we naar toe gaan verhuizen. We staan in verschillende steden ingeschreven.
Laatst vertelde mijn man dus.. ik weet niet of ik in Amsterdam zou willen wonen want daar heb je veel mooie vrouwen rondlopen en zijn oude vrienden wonen daar (van zijn vrijgezellen tijd) ik ben bang dat dat in mijn hart blijft zitten.
Ik reageerde met, mooie vrouwen heb je overal? en wat bedoel je dat dat in je hart blijf zitten? Op dat laatste was hij niet op in gegaan maar hij gaf de nadruk dat ze daar dus heel mooi zijn.

Ik ben om eerlijk te zijn best van slag, wat vinden jullie hiervan?

Dit is trouwens iets wat vaker voorkomt, dat hij verteld dat hij last heeft van verleidingen.
Abundance-of-Freedom schreef:
14-07-2020 13:26
Idd wat kinderachtig. Ik zie zo een rappers videoclip voor me met halfnaakte gewillige dames :proud:
Ja idd :-D Maar ik denk dat hij zelf overschat wat z'n kansen daariun zijn.
Ik zie in dit geval meer een Ali-G achtige videoclip voor me, waarin hij denkt dat ' ie nog enorm cool is, maar de dames daar anders over denken :-D
Lekker kansloos idd zou gewoon zeggen denk je dat al die mooie vrouwen ook op jou staan te wachten? ...

Hij heeft echt teveel gezegd ja, het gaat toch om jullie 2 niet om anderen wat hebben die mooie vrouwen ermee te maken ?

Is het zo’n type die in de stad zijn nek breekt omdat hij kijkt naar al dat vrouwelijk schoon?

Die lompe uitspraken heb jij even mooi zitten..
yette schreef:
14-07-2020 13:38
Die van mij niet.
Ik vind dit soort praat ontzettend bot en een enorme afknapper.

Hoe oud is hij? Is hij ook Fatheroffour, zoals jouw nick doet vermoeden?
Hij is 38 en idd vader van vier kinderen
Jufjoke schreef:
14-07-2020 14:04
Alsof hij zich alvast bij voorbaat aan het indekken is voor wanneer het niet gelukt is om de constante stroom verleidingen te weerstaan. Leuke vent.
Ja precies. En dan is het waarschijnlijk ook nog eens TO’s schuld.
Tortie schreef:
14-07-2020 13:38
En heb je ook al eens gevraagd waarom hij dit dan met je wil delen? Wat moet jij met deze info?
Ja dat heb ik precies ook zo gezegd, oké en wat moet ik hier mee? Uiteindelijk heeft hij wel gezegd misschien moest ik dat niet zeggen.

Ik snap hem echt niet. Of hij vindt mij teleurstellend kwam uiterlijk dat hij zo bezig is met anderen..
glitglam schreef:
14-07-2020 14:05
Het klinkt alsof hij deze fase nog niet uit is, zo praat hij in elk geval.
Realiseert hij zich wel dat zijn 'straatleven' van vroeger er niet meer is, en dat je als huisvader echt niet meer ghetto bent, maar een beetje zielig en lachwekkend? Of vindt hij zichzelf nog wel gangster?
Wat voor levensstijl heeft hij nu dan?

Hij is gewoon een alle daagse werkende man, en vader. Hij is juist introvert.
Motheroffour schreef:
14-07-2020 13:21
Ik denk niet dat hij vreemd gaat, ik vindt hem gewoon ongevoelig. Dit onderwerp kan je ook je vrouw besparen. Of ben ik nou gek. Hier praten toch met je maatjes over en niet je vrouw?
Vind ik ook.
Maar mannen lijken dat wel normaal te vinden, dat ze daar met hun partner moeten kunnen over praten. Ben er zo al meerdere tegen gekomen. Als ik met een man die zo praat niet moet daten blijf ik altijd moederziel alleen.
Motheroffour schreef:
14-07-2020 14:41
Ja dat heb ik precies ook zo gezegd, oké en wat moet ik hier mee? Uiteindelijk heeft hij wel gezegd misschien moest ik dat niet zeggen.

Ik snap hem echt niet. Of hij vindt mij teleurstellend kwam uiterlijk dat hij zo bezig is met anderen..
Dat laatste weet ik natuurlijk niet, maar vaak ligt het toch echt aan iemand zelf/ de instelling die iemand heeft.
Als hij niet ' tevreden' is of iets anders wil is hij vrij om te gaan, toch?
Het lijkt eerder een puberale instelling, of het blijven hangen in z'n 'stoere' fase.
Heeft hij daar verder ook last van, dat ie perse ' cool' wil blijven ofzo, of blijft hangen in zijn 'straatfase' ?
Motheroffour schreef:
14-07-2020 14:45
Hij is gewoon een alle daagse werkende man, en vader. Hij is juist introvert.
Ah, ok. Dat lijkt dan niet helemaal te passen bij z'n uitspraken, vooral over dat straatleven met zijn vrienden.
Wil ' ie een spannender leven ofzo? Heb je een idee wat hier achter zit?
Herfstblaadje19 schreef:
14-07-2020 12:38
Dit. Echt een beetje sneu.
Ik neig ook naar sneu. Ik zie hier ook genoeg smakelijks rondlopen, leuk om naar te kijken. Maar verder niks, heb de leukste thuis.
glitglam schreef:
14-07-2020 14:49
Ah, ok. Dat lijkt dan niet helemaal te passen bij z'n uitspraken, vooral over dat straatleven met zijn vrienden.
Wil ' ie een spannender leven ofzo? Heb je een idee wat hier achter zit?
Oké ik leg het wel beter uit. Hij is van Antilliaanse afkomst. Hij en zijn vrienden hingen vroeger vaak op straat en waren veel bezig met drinken en vrouwtjes. Hij ging voorheen ook altijd vreemd. Toen heeft hij begin begin 20 'het licht gezien' en is hij gaan verdiepen in de bijbel.
Hij is helemaal veranderd. Waar ik persoonlijk ook blij mee ben wat op veel aspecten is hij echt een beter mens geworden.
Maar misschien snap je dan dat stukje mooie vrouwen en verleidingen ook beter.

Maar goed hij praat idd over zijn leven toen en ik merk dat dat nog niet helemaal weg is. Dat hij over zijn activiteiten van toen opschept, ook criminaliteit en vreemdgaan wat hij bij zijn voormalige vriendin deed. Toen ik hem leerde kennen wist ik niet van zijn verleden. Ik dacht juist dat ik een goede man aan de haak had geslagen.
Maar achteraf kwam ik er eigenlijk pas achter wat voor type hij eigenlijk is.
Hij probeert dus wel een beter mens te zijn maar nu hij niks kan doen is misschien zijn enige uitlaat klep dat hij erover praat?
Tja, het klinkt niet echt positief. Alsof hij baalt dat hij niet zijn gang mag gaan. Dat je andere vrouwen mooi/aantrekkelijk vindt, prima hoor, maar graag geluidloos, doe ik ook. Dit heeft toch totaal geen toegevoegde waarde, lijkt nu net alsof hij telkens een afweging maakt waarbij jullie relatie tegen (?) neuken met mooie vrouwen wordt afgezet (as if) waarbij jullie relatie het net aan wint. Nou joepie
Het-groepje schreef:
14-07-2020 14:50
Ik neig ook naar sneu. Ik zie hier ook genoeg smakelijks rondlopen, leuk om naar te kijken. Maar verder niks, heb de leukste thuis.
Ja precies en ik denk dat diep van binnen dat dat nou het verschil is. Dat hij dus niet zo blij is met mij en daarom zoveel bezig is met anderen.
Motheroffour schreef:
14-07-2020 15:04
Ja precies en ik denk dat diep van binnen dat dat nou het verschil is. Dat hij dus niet zo blij is met mij en daarom zoveel bezig is met anderen.
Ik denk juist dat ie niet zo blij is met zichzelf en dat die infantiele opmerkingen voortkomen uit een soort bewijsdrang. En daar buiten... een niet-vrijgezelle vent van tegen de 40 die vader is van 4 kinderen is voor heel veel vrouwen (bloedmooi of niet) echt niet waar ze hun hele leven al op gewacht hebben.
Motheroffour schreef:
Nu ik heb bijgelezen lees ik van zijn achtergrond. Ik denk dat hij heel blij wordt van een jaloerse scène vanuit jou, ik denk dat hij een beetje wil laten merken dat hij eigenlijk een gangster is die de vrouwtjes met moeite van zich af kan slaan.
Als jij daarin een beetje meegaat en laat merken dat je het enorm waardeert wat hij allemaal wel niet voor je opgeeft ;) dat hij dan weer helemaal tevreden is.
Het zijn waarschijnlijk alleen maar praatjes.
Motheroffour schreef:
14-07-2020 15:01
Oké ik leg het wel beter uit. Hij is van Antilliaanse afkomst. Hij en zijn vrienden hingen vroeger vaak op straat en waren veel bezig met drinken en vrouwtjes. Hij ging voorheen ook altijd vreemd. Toen heeft hij begin begin 20 'het licht gezien' en is hij gaan verdiepen in de bijbel.
Hij is helemaal veranderd. Waar ik persoonlijk ook blij mee ben wat op veel aspecten is hij echt een beter mens geworden.
Maar misschien snap je dan dat stukje mooie vrouwen en verleidingen ook beter.

Maar goed hij praat idd over zijn leven toen en ik merk dat dat nog niet helemaal weg is. Dat hij over zijn activiteiten van toen opschept, ook criminaliteit en vreemdgaan wat hij bij zijn voormalige vriendin deed. Toen ik hem leerde kennen wist ik niet van zijn verleden. Ik dacht juist dat ik een goede man aan de haak had geslagen.
Maar achteraf kwam ik er eigenlijk pas achter wat voor type hij eigenlijk is.
Hij probeert dus wel een beter mens te zijn maar nu hij niks kan doen is misschien zijn enige uitlaat klep dat hij erover praat?
Weet je zeker dat hij zich zo netjes gedraagt? Of maakt hij een voorzetje om zijn oude gewoontes weer op te pakken? Misschien moet hij zijn redenen waarom hij zijn slechte gewoontes heeft afgezworen weer even afstoffen, in plaats van dit soort geneuzel op jou te botvieren, het was zijn beslissing om de 'nette' weg te kiezen.
Motheroffour schreef:
Ik denk dat het helemaal niets te maken heeft met jou, maar met wel of niet volwassen willen worden. Dit zit in hem en niet in jou. Ik zou ook absoluut niet een act van de jaloerse vrouw op gaan voeren, oftewel dit gedrag gaan belonen, de oorzaak ligt niet bij jou dus ook de oplossing niet.
Whateffa schreef:
14-07-2020 15:11
Weet je zeker dat hij zich zo netjes gedraagt? Of maakt hij een voorzetje om zijn oude gewoontes weer op te pakken? Misschien moet hij zijn redenen waarom hij zijn slechte gewoontes heeft afgezworen weer even afstoffen, in plaats van dit soort geneuzel op jou te botvieren, het was zijn beslissing om de 'nette' weg te kiezen.
Ik zie een beetje mijn neven en vader etc voor me.
Waren toen al een beetje meelopers en veeks te lief voor die zogenaamde 'groep', nu leuke mannen, werken etc. Maar eens in de zoveel tijd ineens ook praatjes alsof ze de grootste gangsters waren.
Wij vinden ze hilarisch, staan ze daar met hun buikjes en grijze baarden op een barbecue met een biertje op wat stoer te doen. Vergeten dat alle aanwezigen er ook gewoon bij waren en er amper wat was gebeurd.
Hun vrouwen doen de act gewoon braaf mee, duwen ze een baby of kind in de armen en ze zijn weer blij.
Want ze hebben 'de goede keuze' gemaakt (aka ze hebben een leuke vrouw ontmoet en hanging on for dear life, en willen ook even horen dat dat wederzijds is).
Mannen hebben soms een wat gekke manier van aandacht vragen.
Madeliefjees schreef:
14-07-2020 12:40
Ik heb gehoord dat er in Zeeland alleen maar lelijke vrouwen wonen :popcorn:
Je maakt een grapje maar als je in het noorden gaat kijken, richting duitse grens, vind ik de mens in het algemeen toch minder mooi. Veel slechte gebitten als in scheef of gelig. Die mannen daar hebben het er ook wel over dat er in amsterdam alleen maar mooie mensen lopen :D
Vrij infantiel gedrag voor een 'volwassen' vent van 38. Verder eigenlijk niks zinnigs over te zeggen
Whateffa schreef:
14-07-2020 15:14
Ik denk dat het helemaal niets te maken heeft met jou, maar met wel of niet volwassen willen worden. Dit zit in hem en niet in jou. Ik zou ook absoluut niet een act van de jaloerse vrouw op gaan voeren, oftewel dit gedrag gaan belonen, de oorzaak ligt niet bij jou dus ook de oplossing niet.
Ik neig ook naar deze verklaring. Een soort 'Is dit alles' van Doe Maar. Misschien zit hij in zo'n soort fase. Op zich is er niet zoveel mis met verheerlijking van het verleden zolang je maar tevreden bent met het heden en de mensen in je huidige leven waardeert en in hun waarde laat. Dat laatste doet hij niet. Wil je een gezin, ga daar dan voor. Zonder te zeuren dat je misschien wel liever je lul achterna loopt.

(nu heb ik Doe Maar echt in mijn hoofd :D )
stellar schreef:
14-07-2020 12:55
Zoveel vragen...
Waarom zou je met de huidige huizenmarkt in Amsterdam willen wonen.
Valt jouw man op lallende toeristen? Want dat is het enige wat Amsterdam onderscheid van andere steden, die idiote hoeveelheid toeristen want verder heb je in Nederland overal de meest prachtige vrouwen.
Vind het een beetje raar dat jouw man dat zo benoemt.
Hij valt op donkere vrouwen en opvallende rondingen, waar wij nu wonen is voornamelijk blank (die zijn natuurlijk ook heel mooi) Donker vrouwen is meer zijn voorkeur en hij komt uit Amsterdam.
Het-groepje schreef:
14-07-2020 15:09
Nu ik heb bijgelezen lees ik van zijn achtergrond. Ik denk dat hij heel blij wordt van een jaloerse scène vanuit jou, ik denk dat hij een beetje wil laten merken dat hij eigenlijk een gangster is die de vrouwtjes met moeite van zich af kan slaan.
Als jij daarin een beetje meegaat en laat merken dat je het enorm waardeert wat hij allemaal wel niet voor je opgeeft ;) dat hij dan weer helemaal tevreden is.
Het zijn waarschijnlijk alleen maar praatjes.
Ja die jaloerse scene krijgt hij helaas wel want ik kan me echt heel moeilijk inhouden helaas.
Motheroffour schreef:
14-07-2020 13:08
Hij is bloed serieus, hij praat vaker over vrouwen. Maar meer op een manier van, ik probeer een goede echtgenoot te zijn maar ik vindt het moeilijk.
Ik krijg het idee dat hier een cultuur dingetje speelt.
Motheroffour schreef:
14-07-2020 14:35
Hij is 38 en idd vader van vier kinderen
Zijn dat ook jouw kinderen? Of ben jij zijn tweede vrouw.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven