Geloven dat vriend vreemd gaat?

26-07-2020 11:05 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Zojuist een bericht gehad via Messenger met de volgende tekst:
De geruchten waren er al,echter zelf het bewijs gezien.
Je vriend (zijn naam) staat op dating site tevens spreekt hij fysiek af.
Om in de toekomst elkaar recht in de ogen te kunnen kijken dit nep profiel aangemaakt.
Wil niet dat je de laatste bént om het te ontdekken.

Achtergrond informatie
Beiden van Surinaamse afkomst rond de 40
6jaar samen waarvan 4 jaar samen wonend.
Huis staat alleen op mijn naam ,hij is bij mij ingetrokken.
Hij heeft wisselende diensten maar geen nachtdienst,ik werk thuis.
gemiddeld 1x per week komt hij midden in de nacht /tegen de ochtend thuis met de uitleg had te veel gedronken had even wat geslapen bij een familie lid.
Als ik hem bel word er niet opgenomen ,wel soms uren later een whats app bericht.
Wat moet ik hiermee?
Bah, wat een nare situatie! Kun je het nep-profiel een bericht terugsturen en om meer informatie vragen?
Ehm, met hem praten? Of is dat een heel raar idee? En dat hij s ochtends pas thuis komt zonder overleg, dat zou bij mij al voldoende reden zijn om de stekker eruit te trekken. Blijkbaar neemt hij jou en jullie relatie niet serieus.
Wat heeft je afkomst er nou mee te maken?

Maar 1x per week niet thuis komen, met vage redenen en niet te bereiken?
Dat zou voor mij wel een reden zijn om eens goed te praten met elkaar.

Dat is sowieso niet verkeerd.
Als het tinder is kan ze jou de link naar zijn profiel bezorgen via profiel delen. Check eerst of het klopt maar je verhaal klinkt niet al te best.
Maak zelf ook een nepprofiel op die site, en kijk of het waar is.
ik geef mn bek ook maar een douw
Ik zou dit wel serieus nemen...
Jeetje wat een kutsituatie!
Ik zou het spelletje mee spelen en interesse in hem tonen via een fake account op die date site.

Daarna keihard dumpen na een confrontatie, gelukkig staat het huis op jouw naam.
Je 'moet' helemaal niks. Als jij er wat mee wilt, dan doe je dat. Als je er niks mee wilt, is dat ook prima. Degene die je nu waarschuwt heeft, met wat geluk, het beste met je voor.

Maar over het algemeen is het ergste niet het bedrogen worden, maar de leugens erom heen, en al helemaal als later blijkt dat nagenoeg iedereen het al doorhad maar niemand iets heeft gezegd. Je weet nu dat er misschien iets gaande is. Wat je met die informatie doet is aan jou.

Maar sterkte. Het lijkt me een afschuwelijk bericht om te krijgen.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Die persoon maakt een anoniem nepprofiel aan maar wil je wel eerlijk in de ogen kijken.....het kan ook gewoon jaloezie zijn van die anonieme persoon.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Nou ja als hij eens in de week een nacht wegblijft... tja...
lolly-pop schreef:
26-07-2020 12:37
Ehm, met hem praten? Of is dat een heel raar idee? En dat hij s ochtends pas thuis komt zonder overleg, dat zou bij mij al voldoende reden zijn om de stekker eruit te trekken. Blijkbaar neemt hij jou en jullie relatie niet serieus.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 26-07-2020 13:59
Reden: Racisme
17.40% gewijzigd
ik geef mn bek ook maar een douw
Wat een rare OP. En wat heeft je achtergrond er verder mee te maken? Of op wiens naam het huis staat.

Wil je weten of het waar is, vraag om bewijs. Of ga je vent vragen wat dat berichtje betekend.
lolly-pop schreef:
26-07-2020 12:37
En dat.
Madeliefjees schreef:
26-07-2020 12:54

[...]
Eh...

Wat maakt dat nou uit?????????? Persoonlijk zou ik alles op alles zetten om te controleren of de informatie klopt. Of de man in kwestie nou geel, paars, rood of zwart is maakt geen bal uit.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 26-07-2020 14:01
Reden: Quote verwijderd
65.22% gewijzigd
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Madeliefjees schreef:
26-07-2020 12:54

[...]
Als mijn relatie er zo uit zou zien, controleren, wantrouwen, geen eerlijkheid, dan zou ik sowieso al niet meer bij die persoon zijn. Dan ben ik liever single.
Reden: Quote verwijderd
21.43% gewijzigd
Ceylon schreef:
26-07-2020 12:55
Eh...
Ja, want dat is niet waarom het benoemd moest worden door TO. :roll: :roll:
Ik heb weleens het idee wanneer dit soort topics door een geheel nieuwe TO worden geopend, waarbij de achtergrond zo expliciet wordt vermeld, om te zien hoe racistisch de patatjes met mayonaise zullen reageren.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Vergeet afkomst en dat huis van mij is excuses dames niet mijn bedoeling om daar een discussie over te hebben.
Heb foto's gezien dat hij op happn staat.
Afwachten tot hij klaar is met werken en de conferentie aangaan
Zo das een snelle ontwikkeling..
[quote=Madeliefjees post_id=31692671 time=1595760849 user_id=364297]
Nou nee. Hij zal alles ontkennen en snel zn profiel verwijderen.
Vertrouwen is goed, controle is beter.

[...]

Leg uit.
Reden: quote aangepast
10.58% gewijzigd
Gevraagd via Messenger stuur bewijs,helaas inderdaad ontvangen
Iedereen kan zomaar een profiel aanmaken op iemands anders naam, met een foto van social media. Zou voor mij nog geen bewijs zijn
Luci_Morgenster schreef:
26-07-2020 12:57
Ja, want dat is niet waarom het benoemd moest worden door TO. :roll: :roll:
Nee klopt. Er bestaan helemaal geen cultuurverschillen, dat zijn allemaal racistische leugens.

Ik zou een nep profiel aanmaken en met hem afspreken. Wanneer hij op de afspraak verschijnt keihard dumpen.
Weet je nu wie het is die jou benaderd heeft?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven