Geloven dat vriend vreemd gaat?
zondag 26 juli 2020 om 11:05
Hoi allemaal,
Zojuist een bericht gehad via Messenger met de volgende tekst:
De geruchten waren er al,echter zelf het bewijs gezien.
Je vriend (zijn naam) staat op dating site tevens spreekt hij fysiek af.
Om in de toekomst elkaar recht in de ogen te kunnen kijken dit nep profiel aangemaakt.
Wil niet dat je de laatste bént om het te ontdekken.
Achtergrond informatie
Beiden van Surinaamse afkomst rond de 40
6jaar samen waarvan 4 jaar samen wonend.
Huis staat alleen op mijn naam ,hij is bij mij ingetrokken.
Hij heeft wisselende diensten maar geen nachtdienst,ik werk thuis.
gemiddeld 1x per week komt hij midden in de nacht /tegen de ochtend thuis met de uitleg had te veel gedronken had even wat geslapen bij een familie lid.
Als ik hem bel word er niet opgenomen ,wel soms uren later een whats app bericht.
Wat moet ik hiermee?
Zojuist een bericht gehad via Messenger met de volgende tekst:
De geruchten waren er al,echter zelf het bewijs gezien.
Je vriend (zijn naam) staat op dating site tevens spreekt hij fysiek af.
Om in de toekomst elkaar recht in de ogen te kunnen kijken dit nep profiel aangemaakt.
Wil niet dat je de laatste bént om het te ontdekken.
Achtergrond informatie
Beiden van Surinaamse afkomst rond de 40
6jaar samen waarvan 4 jaar samen wonend.
Huis staat alleen op mijn naam ,hij is bij mij ingetrokken.
Hij heeft wisselende diensten maar geen nachtdienst,ik werk thuis.
gemiddeld 1x per week komt hij midden in de nacht /tegen de ochtend thuis met de uitleg had te veel gedronken had even wat geslapen bij een familie lid.
Als ik hem bel word er niet opgenomen ,wel soms uren later een whats app bericht.
Wat moet ik hiermee?

zondag 26 juli 2020 om 12:47
Je 'moet' helemaal niks. Als jij er wat mee wilt, dan doe je dat. Als je er niks mee wilt, is dat ook prima. Degene die je nu waarschuwt heeft, met wat geluk, het beste met je voor.
Maar over het algemeen is het ergste niet het bedrogen worden, maar de leugens erom heen, en al helemaal als later blijkt dat nagenoeg iedereen het al doorhad maar niemand iets heeft gezegd. Je weet nu dat er misschien iets gaande is. Wat je met die informatie doet is aan jou.
Maar sterkte. Het lijkt me een afschuwelijk bericht om te krijgen.
Maar over het algemeen is het ergste niet het bedrogen worden, maar de leugens erom heen, en al helemaal als later blijkt dat nagenoeg iedereen het al doorhad maar niemand iets heeft gezegd. Je weet nu dat er misschien iets gaande is. Wat je met die informatie doet is aan jou.
Maar sterkte. Het lijkt me een afschuwelijk bericht om te krijgen.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
zondag 26 juli 2020 om 12:47
zondag 26 juli 2020 om 12:54
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 26-07-2020 13:59
Reden: Racisme
Reden: Racisme
17.40% gewijzigd
ik geef mn bek ook maar een douw

zondag 26 juli 2020 om 12:54
zondag 26 juli 2020 om 12:55
Eh...
Wat maakt dat nou uit?????????? Persoonlijk zou ik alles op alles zetten om te controleren of de informatie klopt. Of de man in kwestie nou geel, paars, rood of zwart is maakt geen bal uit.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 26-07-2020 14:01
Reden: Quote verwijderd
65.22% gewijzigd
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.

zondag 26 juli 2020 om 12:57
Als mijn relatie er zo uit zou zien, controleren, wantrouwen, geen eerlijkheid, dan zou ik sowieso al niet meer bij die persoon zijn. Dan ben ik liever single.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 26-07-2020 14:01
21.43% gewijzigd

zondag 26 juli 2020 om 12:58
Ik heb weleens het idee wanneer dit soort topics door een geheel nieuwe TO worden geopend, waarbij de achtergrond zo expliciet wordt vermeld, om te zien hoe racistisch de patatjes met mayonaise zullen reageren.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

zondag 26 juli 2020 om 13:20
zondag 26 juli 2020 om 13:37
Nee klopt. Er bestaan helemaal geen cultuurverschillen, dat zijn allemaal racistische leugens.Luci_Morgenster schreef: ↑26-07-2020 12:57Ja, want dat is niet waarom het benoemd moest worden door TO.![]()
![]()
Ik zou een nep profiel aanmaken en met hem afspreken. Wanneer hij op de afspraak verschijnt keihard dumpen.