Geloven dat vriend vreemd gaat?

26-07-2020 11:05 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Zojuist een bericht gehad via Messenger met de volgende tekst:
De geruchten waren er al,echter zelf het bewijs gezien.
Je vriend (zijn naam) staat op dating site tevens spreekt hij fysiek af.
Om in de toekomst elkaar recht in de ogen te kunnen kijken dit nep profiel aangemaakt.
Wil niet dat je de laatste bént om het te ontdekken.

Achtergrond informatie
Beiden van Surinaamse afkomst rond de 40
6jaar samen waarvan 4 jaar samen wonend.
Huis staat alleen op mijn naam ,hij is bij mij ingetrokken.
Hij heeft wisselende diensten maar geen nachtdienst,ik werk thuis.
gemiddeld 1x per week komt hij midden in de nacht /tegen de ochtend thuis met de uitleg had te veel gedronken had even wat geslapen bij een familie lid.
Als ik hem bel word er niet opgenomen ,wel soms uren later een whats app bericht.
Wat moet ik hiermee?
"Nee klopt. Er bestaan helemaal geen cultuurverschillen, dat zijn allemaal racistische leugens."

wattuh???

mijn partner en ik zijn zwitsers / nederlands en óf er cultuurverschillen bestaan. En nee, dat is dus niet racistisch....
Het was sarcastisch, grenada.
Vast, alleen wanneer je trouw hebt afgesproken in een relatie en de ander is niet trouw, dan maakt het toch niet uit wat de achtergrond is.

Of gaat er nooit een zwitser vreemd?

Wat maakt de cultuurverschillen relevant in dit topic?
viva-amber wijzigde dit bericht op 26-07-2020 14:02
0.43% gewijzigd
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Star3 schreef:
26-07-2020 13:20
Leg uit.
Ik denk dat ze " buitenvrouw" bedoelt. :sherlock:
Buitenvrouw is ouderwets, tegenwoordig heb je via een datingsite elke paar weken een andere date...waarom zou je iets aangaan waarbij je van twee vrouwen hoofdpijn krijgt?

Dat is zo pre-internet...
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
lolly-pop schreef:
26-07-2020 12:37
Ehm, met hem praten? Of is dat een heel raar idee? En dat hij s ochtends pas thuis komt zonder overleg, dat zou bij mij al voldoende reden zijn om de stekker eruit te trekken. Blijkbaar neemt hij jou en jullie relatie niet serieus.

Nou dit idd. Wie blijft er nou een hele nacht weg op zo'n manier, to had dit al niet moeten pikken.
Wennas schreef:
26-07-2020 13:50
Het was sarcastisch, grenada.
pfoei, dan snap ik hem:-)
viva-amber schreef:
26-07-2020 12:58
Ik heb weleens het idee wanneer dit soort topics door een geheel nieuwe TO worden geopend, waarbij de achtergrond zo expliciet wordt vermeld, om te zien hoe racistisch de patatjes met mayonaise zullen reageren.
Dit.
Het-groepje schreef:
26-07-2020 15:56
Dit.
Eentje beet. Nou ja 2 eigenlijk. ;-)
Marjotje79 schreef:
26-07-2020 13:15
Vergeet afkomst en dat huis van mij is excuses dames niet mijn bedoeling om daar een discussie over te hebben.
Heb foto's gezien dat hij op happn staat.
Afwachten tot hij klaar is met werken en de conferentie aangaan
Maar waarom zo benoemen dan? Zit toch een redenatie/reden achter?

Confrontatie? Zeker doen. Succes.
En hoe is het afgelopen?
Netjes dat iemand je waarschuwt, wie het ook is.
Ik geloof het niet.
Hoe is de conferentie gegaan?
Elke week een nacht weg, zonder nachtdienst. Waar rook is, is vuur.
Ik zou het zeer zeker serieus nemen.
Dat hij 1x per week een nacht weg blijft met vage redenen en dat hij dan geslapen heeft bij een familielid/vrienden is natuurlijk onzin. Dat is zijn smoesje en hij is er steeds mee weg gekomen.
Ook dat hij niet opneemt als jij belt maar vervolgens wel kan appen zou ik ook zien als een rode vlag.

Hoe dan ook is dit heel vervelend voor jou. Je kan hem er natuurlijk mee confronteren maar hij zal het toch ontkennen.
Wat wil Jij? Als je het echt wilt weten zal je toch op onderzoek uit moeten gaan. Zoals al aangegeven maak een nep profiel aan en ga op hem reageren.

Maar ik vraag mij af wie jou op de hoogte heeft gebracht. Want dan moet het toch haast een bekende zijn want hoe weet die persoon anders dat jullie een relatie hebben.
Blijf in jezelf geloven !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven