Uitgerekend tweede helft maart 2021

dinsdag 7 juli 2020 om 03:11
Wie is er uitgerekend in maart 2021 en heeft zin om in een overzichtelijk groepje te schrijven in dit topic?
Aangezien er al een topic is voor maart dat vol is, heb ik deze aangemaakt voor de tweede helft van maart, maar dat is een ruim begrip wat mij betreft
Aangezien er al een topic is voor maart dat vol is, heb ik deze aangemaakt voor de tweede helft van maart, maar dat is een ruim begrip wat mij betreft

Naam | Leeftijd | Kind | UD | ![]() | Afspraak | Bijzonderheden |
---|---|---|---|---|---|---|
Nijn | 35 | 2e | 14 maart | ![]() | ||
Dépayser | 32 | 2e | 12 maart | ![]() | Missed abortion met 9 weken, miskraam met 5 weken | |
Adventkalender | 31 | 1e | 19 maart | ![]() | Miskraam 9 weken | |
Supersizemer | 30 | 2e | 20 maart | |||
Theemonster | 32 | 1e | 21 maart | ![]() | Zwanger na 3e ronde ovulatie-inductie Gonal-F/Ovitrelle | |
Girafjes | 27 | 1e | 27 maart | ![]() | ||
... | ... | ... |
anoniem_638f50e100e1e wijzigde dit bericht op 28-11-2020 16:17
Reden: Tabel bijwerken
Reden: Tabel bijwerken
63.84% gewijzigd
woensdag 29 juli 2020 om 13:54
woensdag 29 juli 2020 om 14:44
theemonster
Gefeliciteerd
Jeetje wat spannend zeg. Dat moeten heftige dagen zijn geweest. Maar wat heerlijk dat het goed zit! Rustig bijkomen en hopelijk kan het genieten beginnen. Hoe gaat het met de kwaaltjes?
Depayser Overmorgen toch? Ik word al zenuwachtig bij het idee dat ik volgende week mag. Trek jij het een beetje? Ook omdat je eerder slecht nieuws hebt gehad

Depayser Overmorgen toch? Ik word al zenuwachtig bij het idee dat ik volgende week mag. Trek jij het een beetje? Ook omdat je eerder slecht nieuws hebt gehad

woensdag 29 juli 2020 om 15:39
Wow Theemonster wat een rollercoaster zeg! Ik kan me helemaal voorstellen hoe je je vanaf vrijdag tot vandaag gevoeld moet hebben, zo onzeker.. Superfijn dat alles goed bleek!
Jup, ik mag overmorgen.. Ben al de hele week zenuwachtig en ik merk dat ik mezelf indek door te zeggen dat het waarschijnlijk toch weer niet goed is. Vooral zodat de teleurstelling straks niet te groot is als dat echt zo is. Ik heb geen reden om dat te denken want voel me verder gewoon nog vrij beroerd, moe en m’n borsten knallen m’n beha uit, haha.. Zo spannend he ElviElvi?
Jup, ik mag overmorgen.. Ben al de hele week zenuwachtig en ik merk dat ik mezelf indek door te zeggen dat het waarschijnlijk toch weer niet goed is. Vooral zodat de teleurstelling straks niet te groot is als dat echt zo is. Ik heb geen reden om dat te denken want voel me verder gewoon nog vrij beroerd, moe en m’n borsten knallen m’n beha uit, haha.. Zo spannend he ElviElvi?

donderdag 30 juli 2020 om 13:16
theemonster sjeeees wat heftig en wat enorm fijn dat het er goed uit zag. Voel je je nu wat geruster erop?
Dames die vandaag een echo hebben: geniet ervan! Vast mooie echo's voor jullie beide!
Ook mijn eerste echo duurt door mijn vakantie nog een eeuw voor mijn gevoel haha, 17e pas. Gelukkig wel heel vroeg in de ochtend.
Dames die vandaag een echo hebben: geniet ervan! Vast mooie echo's voor jullie beide!
Ook mijn eerste echo duurt door mijn vakantie nog een eeuw voor mijn gevoel haha, 17e pas. Gelukkig wel heel vroeg in de ochtend.
donderdag 30 juli 2020 om 16:36
Dat scheelt, dan hoef je niet de hele dag in de zenuwen te zitten supersizeme!
Nijn ohh ja dat duurt ook nog lang.. Des te groter is de kans dat je een kloppend hartje ziet en al een mooi ontwikkeld kindje! Ik heb zo'n vroege echo omdat ik bij de gyn in het ziekenhuis mag.
Depayser laat je weten hoe 't morgen geweest is? Mag je vroeg op de dag?
Ego nog steeds bruin bloedverlies hier. Onzekerheid begint inmiddels iets meer te overheersen. Net zelfs een helderrode veeg (niet veel). Dat was gelukkig enkele minuten nadat ik keihard had geniest dus hoop dat het daardoor komt...!
Nijn ohh ja dat duurt ook nog lang.. Des te groter is de kans dat je een kloppend hartje ziet en al een mooi ontwikkeld kindje! Ik heb zo'n vroege echo omdat ik bij de gyn in het ziekenhuis mag.
Depayser laat je weten hoe 't morgen geweest is? Mag je vroeg op de dag?
Ego nog steeds bruin bloedverlies hier. Onzekerheid begint inmiddels iets meer te overheersen. Net zelfs een helderrode veeg (niet veel). Dat was gelukkig enkele minuten nadat ik keihard had geniest dus hoop dat het daardoor komt...!

vrijdag 31 juli 2020 om 09:30
girafjes, hopelijk blijft het uiteindelijk toch nog weg. Ik heb gelezen dat het vrij normaal is. Zolang alles met het kindje maar in orde is.
deypayser, vandaag is het zover. Spannend. Laat je ons wat weten?
nijn, je moet inderdaad nog even wachten, maar als het goed is, heb je straks meteen een mooie echo. Ook zitten het eerste trimester en dan al zo goed als op.
Hier is de onzekerheid toegeslagen. Het bruinverlies is gelukkig gestopt, maar ik heb sinds twee dagen steken en krampen in mijn onderbruik. De pijn straalt uit naar mijn benen. Vannacht heb ik de hele nacht wakker gelegen van de pijn. Gelukkig nog geen bloedverlies erbij, maar ik ben nu super bang voor de echo volgende week. Ik heb er geen goed gevoel over.
Heb de verloskundige gemaild en hoop snel antwoord te krijgen.
deypayser, vandaag is het zover. Spannend. Laat je ons wat weten?
nijn, je moet inderdaad nog even wachten, maar als het goed is, heb je straks meteen een mooie echo. Ook zitten het eerste trimester en dan al zo goed als op.
Hier is de onzekerheid toegeslagen. Het bruinverlies is gelukkig gestopt, maar ik heb sinds twee dagen steken en krampen in mijn onderbruik. De pijn straalt uit naar mijn benen. Vannacht heb ik de hele nacht wakker gelegen van de pijn. Gelukkig nog geen bloedverlies erbij, maar ik ben nu super bang voor de echo volgende week. Ik heb er geen goed gevoel over.
Heb de verloskundige gemaild en hoop snel antwoord te krijgen.
vrijdag 31 juli 2020 om 10:29

vrijdag 31 juli 2020 om 10:37
Het was gisteravond laat en ik voelde me bezwaard om het noodnummer te bellen. Ik voel me überhaupt bezwaard om te bellen/mailen, omdat ik niet als een of andere extreem bezorgde vrouw wil overkomen. Klinkt misschien stomsupersizeme schreef: ↑31-07-2020 10:29mevrouwtje peer mag ik vragen waarom je gemaild hebt ipv gebeld? Lijkt me verschrikkelijk om te moeten wachten!
Tijdens mijn 1e zwangerschap heb ik ook een aantal keer flinke steken gehad, dat ik ook echt dacht dat het over zou zijn. Hopelijk is het bij jou iets soortgelijks!

vrijdag 31 juli 2020 om 11:35
Girafjes fijn dat het rode bloed weer weg is, hopelijk blijft het zo!
Mevrouwtjepeer Ohh nee, wat onzeker! Ik zou nu gewoon bellen hoor, als je nog geen reactie hebt via mail. Dan maar een overbezorgde vrouw.. Mijn vk zegt dat ik altijd mag bellen, ook als ik even onzeker ben of wil overleggen over iets. Echt doen hoor, gewoon voor je eigen rust!
Ik heb net een echo gehad en ik zag een mooi wormpje met kloppend hartje!! Ik ben voor nu zo opgelucht! Mag over twee weken weer een echo, omdat het vorige keer met 9 weken fout is gegaan en dan zou ik 10 weken zijn. Heel fijn nog een extra check!
Mevrouwtjepeer Ohh nee, wat onzeker! Ik zou nu gewoon bellen hoor, als je nog geen reactie hebt via mail. Dan maar een overbezorgde vrouw.. Mijn vk zegt dat ik altijd mag bellen, ook als ik even onzeker ben of wil overleggen over iets. Echt doen hoor, gewoon voor je eigen rust!
Ik heb net een echo gehad en ik zag een mooi wormpje met kloppend hartje!! Ik ben voor nu zo opgelucht! Mag over twee weken weer een echo, omdat het vorige keer met 9 weken fout is gegaan en dan zou ik 10 weken zijn. Heel fijn nog een extra check!

vrijdag 31 juli 2020 om 15:17
Jaaa mevrouwtjepeer wat fijn dat alles goed is! Wat een geruststelling zo voor het weekend! Hoe ver ben je nu? 6,5 week of zo iets?
Mag je nu dinsdag alsnog of was deze echo in plaats van dinsdag?
En Depayser bij jou ook een kloppend hartje, hoe fijn! Super goed nieuws! Wat fijn dat je over 2 weken weer mag.
Fijn weekend lieve dames!
(hier nog steeds geen bruin meer, yess)
Mag je nu dinsdag alsnog of was deze echo in plaats van dinsdag?
En Depayser bij jou ook een kloppend hartje, hoe fijn! Super goed nieuws! Wat fijn dat je over 2 weken weer mag.
Fijn weekend lieve dames!
(hier nog steeds geen bruin meer, yess)
vrijdag 31 juli 2020 om 19:29
depayser Gefeliciteerd!!!
Ik ga precies hetzelfde doen. Eerste echo met 7 weken en hopen dat die goed is..
Fantastisch dat je eerste echo zo goed was. Een heel goed begin!
mevrouwtjepeer Gefeliciteerd met je prachtige echo
. Hoop dat het je wat gerust heeft gesteld. Wat fijn dat je snel terecht kon!
girafjes yes geen bloed! Wat fijn.
Ik ga precies hetzelfde doen. Eerste echo met 7 weken en hopen dat die goed is..
Fantastisch dat je eerste echo zo goed was. Een heel goed begin!

mevrouwtjepeer Gefeliciteerd met je prachtige echo

girafjes yes geen bloed! Wat fijn.
elvielvi wijzigde dit bericht op 24-11-2020 16:30
14.96% gewijzigd

vrijdag 31 juli 2020 om 21:29
girafjes, fijn dat het bloeden gestopt is. Fingers crossed dat het zo blijft.
depayser, hopelijk is je volgende echo net zo goed als deze. Geniet vooral van dit fijne nieuws nu.
Ik ben zeker wat meer gerust gesteld. Het voelt heel onwerkelijk. Er zit een mini mensje in mijn buik.
Het eerste trimester blijft spannend, maar een goed begin is al heel wat!
De komende week staan er weer wat echo's gepland voor een aantal dames hier. Zo leuk
depayser, hopelijk is je volgende echo net zo goed als deze. Geniet vooral van dit fijne nieuws nu.
Ik ben zeker wat meer gerust gesteld. Het voelt heel onwerkelijk. Er zit een mini mensje in mijn buik.
Het eerste trimester blijft spannend, maar een goed begin is al heel wat!
De komende week staan er weer wat echo's gepland voor een aantal dames hier. Zo leuk

zaterdag 1 augustus 2020 om 07:47
Daar hoef je je vast geen zorgen over te maken. Door het hoesten kan er een klein bloedvat gesprongen zijn.

zaterdag 1 augustus 2020 om 14:50
ElviElvi Dat herken ik ook, ik denk dat ik pas na de volgende echo wat zekerder ben omdat we dan voorbij de termijn zijn dat het eerder is misgegaan.. Al blijft het natuurlijk spannend tot aan de 12 weken, je weet het nooit.. Superfijn dat jij ook een extra echo krijgt!
MevrouwtjePeer ja gek idee he, dat dat over 7,5 maand ongeveer een echte baby is!
Girafjes kan inderdaad heel goed komen van hoesten of niezen.. Dagen aftellen tot woensdag!
Hoe is het met de rest? Adventkalender ik heb je al een tijdje niet gezien geloof ik, gaat alles nog oké?
Hebben jullie al rare cravings? Ik merk dat ik zoveel zin heb in kaas.. Dat is niet heel gek en eet ik normaal ook wel, maar wil het liefst nu iedere dag een broodje kaas of een tosti.
MevrouwtjePeer ja gek idee he, dat dat over 7,5 maand ongeveer een echte baby is!
Girafjes kan inderdaad heel goed komen van hoesten of niezen.. Dagen aftellen tot woensdag!
Hoe is het met de rest? Adventkalender ik heb je al een tijdje niet gezien geloof ik, gaat alles nog oké?
Hebben jullie al rare cravings? Ik merk dat ik zoveel zin heb in kaas.. Dat is niet heel gek en eet ik normaal ook wel, maar wil het liefst nu iedere dag een broodje kaas of een tosti.