Is dit vreemdgaan?

zondag 2 augustus 2020 om 15:59
Hoi
Een bevriend stel ging uit elkaar, een van hun twee heeft na het uit elkaar gaan een korte relatie met een ander gehad, na enkele maanden begon het stel weer nader tot elkaar te komen, maar de persoon die een ander had gehad ziet geen noodzaak om te vertellen dat er tussendoor een ander was, het is geen vreemdgaan want ze waren tenslotte uit elkaar.
Hoe denken jullie daarover? Zou je gewoon eerlijk zijn omdat het geen vreemdgaan is of zou je erover zwijgen omdat het ergens toch wel vreemdgaan is en je wil niet meteen weer ruzie en drama met je eerste liefde hierom.
Wat denken jullie?
Een bevriend stel ging uit elkaar, een van hun twee heeft na het uit elkaar gaan een korte relatie met een ander gehad, na enkele maanden begon het stel weer nader tot elkaar te komen, maar de persoon die een ander had gehad ziet geen noodzaak om te vertellen dat er tussendoor een ander was, het is geen vreemdgaan want ze waren tenslotte uit elkaar.
Hoe denken jullie daarover? Zou je gewoon eerlijk zijn omdat het geen vreemdgaan is of zou je erover zwijgen omdat het ergens toch wel vreemdgaan is en je wil niet meteen weer ruzie en drama met je eerste liefde hierom.
Wat denken jullie?

zondag 2 augustus 2020 om 17:54
vertellen heeft geen voordeel voor jezelf nee. Je kan namelijk afgewezen worden. Maar vertellen is wel het meest zuivere omdat zo je ex vrouw met wie je samen jarenlang een gezin hebt, weet dat jij niet “aan jezelf gewerkt” heb maar vooral tussen de lakens hebt gewerkt.

zondag 2 augustus 2020 om 17:57
Zeg dat! Wat zou je eerlijk zijn tegen de moeder van je kinderen en eerste liefde, met wie je de romantiek hervonden hebt. Ze is toch zo goedgelovig als een kleuter, dus dikke prima om dingen te doen die haar kwetsen. Wat niet weet, wat niet deert.

*/ik heb het echt met haar te doen; het zal je man zijn/*

zondag 2 augustus 2020 om 17:59
hij had zijn vriendinnetje ook al voorgelogen. Dikke kans dus dat die vroeg of laat stennis gaat schoppenikBedoelHetGoed schreef: ↑02-08-2020 17:57Zeg dat! Wat zou je eerlijk zijn tegen de moeder van je kinderen en eerste liefde, met wie je de romantiek hervonden hebt. Ze is toch zo goedgelovig als een kleuter, dus dikke prima om dingen te doen die haar kwetsen. Wat niet weet, wat niet deert.
![]()
*/ik heb het echt met haar te doen; het zal je man zijn/*

zondag 2 augustus 2020 om 18:01
TO heb je een dochter? hoe wil jij dat jouw dochter later behandeld wordt? Ben jij het goede rolmodel? Je weet dat meiden later partners kiezen die op hun vader lijken he? Niet omdat ze zo dol zijn op hun vader maar omdat de wijze waarop de vader met de moeder omgaat hun referentiekader is van een relatie.

zondag 2 augustus 2020 om 18:02
hij zei dat hij inzicht had gekregen in zijn handelswijze, maar blijkbaar hield dat niet lang standikBedoelHetGoed schreef: ↑02-08-2020 18:01Ik hoop het. Echt. Alleen al om hoe respectloos hij haar behandelde en over haar sprak.

zondag 2 augustus 2020 om 18:17
Deze mening deel ik ook. Ik hou open en eerlijkheid. Maar zou iemand er niet op veroordelen als hij/zij zoiets niet zou zeggen.Lady*Voldemort schreef: ↑02-08-2020 16:04Ik zou het zelf wel vertellen, maar als iemand anders zoiets verzwijgt zou ik daar niks van vinden.

zondag 2 augustus 2020 om 18:20
dat ligt maar helemaal aan de omstandigheden. Stel je hebt even een break om na te denken/ tot rust te komen omdat je jarenlange huwelijk in een sleur zit maar je partner hangt meteen zijn leuter in de eerste de beste chick die zich aanbiedt (die hij wellicht al had gegroomed toen jullie nog bij elkaar waren), nou dat zegt wel heel veel over het karakter van zo’n man. Ik zou er vriendelijk voor bedanken.2018anoniem schreef: ↑02-08-2020 18:17Deze mening deel ik ook. Ik hou open en eerlijkheid. Maar zou iemand er niet op veroordelen als hij/zij zoiets niet zou zeggen.
zondag 2 augustus 2020 om 18:22
Kan ook heel ontspannen zijn eindelijk een x goede seks.S-Meds schreef: ↑02-08-2020 18:20dat ligt maar helemaal aan de omstandigheden. Stel je hebt even een break om na te denken/ tot rust te komen omdat je jarenlange huwelijk in een sleur zit maar je partner hangt meteen zijn leuter in de eerste de beste chick die zich aanbiedt (die hij wellicht al had gegroomed toen jullie nog bij elkaar waren), nou dat zegt wel heel veel over het karakter van zo’n man. Ik zou er vriendelijk voor bedanken.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
zondag 2 augustus 2020 om 18:24
Ah had ik gelijk? Mensenkennis he.Luci_Morgenster schreef: ↑02-08-2020 17:51Hij is die meneer en zo zit het niet helemaal blijkbaar.
Ik denk dat hij hoopt dat zijn vrouw hier ook in trapt.![]()

Life is short. Eat dessert first.

waarom wil hij dan terug naar slechte seks?

goeie tip

zondag 2 augustus 2020 om 18:25
Amber mijn god! Je haar!!!!!

zondag 2 augustus 2020 om 18:27
Ja dat ligt wel aan de situatie inderdaad maar dat haal ik niet uit het bericht.S-Meds schreef: ↑02-08-2020 18:20dat ligt maar helemaal aan de omstandigheden. Stel je hebt even een break om na te denken/ tot rust te komen omdat je jarenlange huwelijk in een sleur zit maar je partner hangt meteen zijn leuter in de eerste de beste chick die zich aanbiedt (die hij wellicht al had gegroomed toen jullie nog bij elkaar waren), nou dat zegt wel heel veel over het karakter van zo’n man. Ik zou er vriendelijk voor bedanken.