Is dit vreemdgaan?

zondag 2 augustus 2020 om 15:59
Hoi
Een bevriend stel ging uit elkaar, een van hun twee heeft na het uit elkaar gaan een korte relatie met een ander gehad, na enkele maanden begon het stel weer nader tot elkaar te komen, maar de persoon die een ander had gehad ziet geen noodzaak om te vertellen dat er tussendoor een ander was, het is geen vreemdgaan want ze waren tenslotte uit elkaar.
Hoe denken jullie daarover? Zou je gewoon eerlijk zijn omdat het geen vreemdgaan is of zou je erover zwijgen omdat het ergens toch wel vreemdgaan is en je wil niet meteen weer ruzie en drama met je eerste liefde hierom.
Wat denken jullie?
Een bevriend stel ging uit elkaar, een van hun twee heeft na het uit elkaar gaan een korte relatie met een ander gehad, na enkele maanden begon het stel weer nader tot elkaar te komen, maar de persoon die een ander had gehad ziet geen noodzaak om te vertellen dat er tussendoor een ander was, het is geen vreemdgaan want ze waren tenslotte uit elkaar.
Hoe denken jullie daarover? Zou je gewoon eerlijk zijn omdat het geen vreemdgaan is of zou je erover zwijgen omdat het ergens toch wel vreemdgaan is en je wil niet meteen weer ruzie en drama met je eerste liefde hierom.
Wat denken jullie?
zondag 2 augustus 2020 om 18:39
Zou het eerlijk gezegd ook niet zomaar vertellen tenzij er naar gevraagd wordt/expliciet over gepraat wordt. Zulke verhalen over wat er gebeurd is toen jullie niet bij elkaar waren, gooit imo olie op het vuur, jaloezie die niet noodzakelijk is. Ik zou het niet willen weten van mijn partner.
Maar dat ligt misschien aan mij.
Maar dat ligt misschien aan mij.
leeg
zondag 2 augustus 2020 om 18:45
Ik heb altijd carnaval. Het groeit oranje uit mijn hoofd. Ik zie eruit alsof Andre van Duin en Lucille Ball een baby hebben gehad. Niet mooi?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

zondag 2 augustus 2020 om 18:47
Hij, maar was hij wel een ex of waren ze on a break?Esmeralda9 schreef: ↑02-08-2020 18:16Ik probeer t even te volgen, to is een man toch, en wie is de ex die tijdens de break iets met ander deed ? Id dat man of vrouw ? Gewoon even voor beeldvorming? Ik lees in de reacties, hij moet t wel (of niet) niet vertellen

zondag 2 augustus 2020 om 18:58
Bericht aan mezelf: als je nootjes eet Meds blokkeren. Wegens stikgevaar.
TO, ik kan me niet voorstellen dat bij je ‘vrienden’ (sorry, het zou niet eerlijk zijn als ik doe alsof ik dat geloof) de periode dat ze uit elkaar waren niet ter sprake is geweest. En dan is zwijgen of liegen oneerlijk. Niet vreemdgaan, maar oneerlijk. En oneerlijkheid is geen goede basis om je herstelde relatie op te bouwen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

zondag 2 augustus 2020 om 19:02
2018anoniem schreef: ↑02-08-2020 18:27Ja dat ligt wel aan de situatie inderdaad maar dat haal ik niet uit het bericht.

zondag 2 augustus 2020 om 19:10
Ik zet mijn geld op: hij had even ruimte nodig

zondag 2 augustus 2020 om 19:11
waarom eet je op dit tijdstip nootjes?feow schreef: ↑02-08-2020 18:58Bericht aan mezelf: als je nootjes eet Meds blokkeren. Wegens stikgevaar.
TO, ik kan me niet voorstellen dat bij je ‘vrienden’ (sorry, het zou niet eerlijk zijn als ik doe alsof ik dat geloof) de periode dat ze uit elkaar waren niet ter sprake is geweest. En dan is zwijgen of liegen oneerlijk. Niet vreemdgaan, maar oneerlijk. En oneerlijkheid is geen goede basis om je herstelde relatie op te bouwen.

zondag 2 augustus 2020 om 19:19
hij swaffelt van hier naar daar
zondag 2 augustus 2020 om 19:19
Mijn serieuze kandidaat was naar de winkel voor ons avondeten en ik had honger. Daarom.
Dan ben ik daarna veel liever, meegaander en aardiger terwijl ik wacht tot hij eindelijk klaar is met koken.
On topic: ik doe verder niet stiekem over dat ik iets at toen hij naar de winkel ging om te bedenken wat wij straks gaan eten hoor, zo ben ik niet.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

zondag 2 augustus 2020 om 19:20
vreselijk is dat. Iedereen weet dat je gewoon strak om 18 uur moet etenfeow schreef: ↑02-08-2020 19:19Mijn serieuze kandidaat was naar de winkel voor ons avondeten en ik had honger. Daarom.
Dan ben ik daarna veel liever, meegaander en aardiger terwijl ik wacht tot hij eindelijk klaar is met koken.
On topic: ik doe verder niet stiekem over dat ik iets at toen hij naar de winkel ging om te bedenken wat wij straks gaan eten hoor, zo ben ik niet.

zondag 2 augustus 2020 om 19:35
Liever niet na het lezen van de reacties.
Bedankt voor jullie bijdragen, ik denk hier nog even over na.

zondag 2 augustus 2020 om 19:54
Je was op het forum eerder wel eerlijk.
Door te zeggen, dat je je avontuurtje wijs maakte, dat je haar leuk vond, terwijl je in werkelijkheid maar in 1 ding geinteresseerd was.
En je voelde niet eens spijt van die leugen, ook niet achteraf.
Dan ben je een ...
zondag 2 augustus 2020 om 20:00
zondag 2 augustus 2020 om 20:01
Ik vraag het voor 'een vriend'.Snoesje666 schreef: ↑02-08-2020 20:00Waar bemoei je je in vredesnaam mee, TO?
De verkering was uit, dus mogen/kunnnen beiden rondneuken zoveel ze willen.
Misschien doen ze dat nog steeds nu de verkering weer aan is, maar daar heb jij niets mee te maken.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

zondag 2 augustus 2020 om 20:01
narcist
zondag 2 augustus 2020 om 20:03
De rest nog niet gelezen, alleen de OP.

Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"