Boek voor vriend?
maandag 10 augustus 2020 om 21:11
Hoi!
Mijn vriend en ik willen een boek voor hem kopen, bedoeld voor tijdens de zwangerschap. Maar ook voor ervoor alvast... zodat hij nog iets beter begrijpt waar hij aan begint
. Hebben jullie tips? Hij is geen voetbalfan oid (IT'er) dus het boek van Kluun valt wat mij betreft al af.
Alvast bedankt!
Mijn vriend en ik willen een boek voor hem kopen, bedoeld voor tijdens de zwangerschap. Maar ook voor ervoor alvast... zodat hij nog iets beter begrijpt waar hij aan begint
Alvast bedankt!
dinsdag 11 augustus 2020 om 08:38
Mijn man heeft heeeeel uitgebreid gezocht en kwam op Aanpakken voor aanstaande vaders (waarin werd benadrukt dat vaders ook gelezen zou moeten/mogen worden als partners). Heel nuttig boek zonder seksistische grapjes. Centreert zich wel wat meer op de bevalling en tijd erna. Dus hij heeft erna ook nog een ‘vrouwenboek’ gekocht met wat meer informatie over de zwangerschap. Een groot wonder is ook een aanrader, staan fantastische foto’s in van foetussen. En ook heel veel feitelijke informatie.
dinsdag 11 augustus 2020 om 09:24
Dit boek heeft mijn vriend ook gelezen en daarna mij gevraagd het ook te lezen. We vonden het allebei heel nuttig, vol met praktische info. De schrijver geeft zelfs cursussen hierover (2 avonden per cursus), alleen voor de aanstaande vaders. Vond mijn vriend ook heel nuttig.heartsxdaggers schreef: ↑11-08-2020 08:38Mijn man heeft heeeeel uitgebreid gezocht en kwam op Aanpakken voor aanstaande vaders (waarin werd benadrukt dat vaders ook gelezen zou moeten/mogen worden als partners). Heel nuttig boek zonder seksistische grapjes. Centreert zich wel wat meer op de bevalling en tijd erna. Dus hij heeft erna ook nog een ‘vrouwenboek’ gekocht met wat meer informatie over de zwangerschap. Een groot wonder is ook een aanrader, staan fantastische foto’s in van foetussen. En ook heel veel feitelijke informatie.
dinsdag 11 augustus 2020 om 09:58
Dankjewel, goede tips!heartsxdaggers schreef: ↑11-08-2020 08:38Mijn man heeft heeeeel uitgebreid gezocht en kwam op Aanpakken voor aanstaande vaders (waarin werd benadrukt dat vaders ook gelezen zou moeten/mogen worden als partners). Heel nuttig boek zonder seksistische grapjes. Centreert zich wel wat meer op de bevalling en tijd erna. Dus hij heeft erna ook nog een ‘vrouwenboek’ gekocht met wat meer informatie over de zwangerschap. Een groot wonder is ook een aanrader, staan fantastische foto’s in van foetussen. En ook heel veel feitelijke informatie.
dinsdag 11 augustus 2020 om 10:17
Echt zo seksistisch... Mijn man haakte na 2 zinnen al af. Dat frame van ‘oh help waar ben ik aan begonnen ik wil zuipen en voetballen’ begint een beetje oud en saai te worden....
dinsdag 11 augustus 2020 om 10:36
Dit las ik idd in de recensies, voor mij voldoende reden om het boek niet te kopen. Mijn vriend zou graag iets meer inhoudelijk/wetenschappelijk onderbouwd verhaal hebben. Aanpakken voor mannen ziet er goed uit! En het grote wonder ookheartsxdaggers schreef: ↑11-08-2020 10:17Echt zo seksistisch... Mijn man haakte na 2 zinnen al af. Dat frame van ‘oh help waar ben ik aan begonnen ik wil zuipen en voetballen’ begint een beetje oud en saai te worden....
dinsdag 11 augustus 2020 om 11:57
Het is al gezegd en je gaat het waarschijnlijk al halen, maar mocht er iets van twijfel zijn: koop inderdaad echt Aanpakken voor aanstaande vader. Ook ik vond het een fijn en informatief boek om te lezen, net als Het Grote Wonder. Dit boek bestaat ook echt al decennia met prachtige foto's en telkens geüpdate naar de laatste stand van zaken. Eigenlijk hoef je alleen maar die 2 te hebben, vind ik.