Mannengedrag

16-08-2020 16:21 305 berichten
Dit topic gaat over mannen. Ik kies er 2 soortgelijke gevallen uit die ongeveer hetzelfde gedrag hebben vertoond waar dit topic over gaat. 1 ervan kende ik via tinder en de ander had me aangesproken terwijl ik met mijn nicht een drankje deed vroeg in de avond.

De eerste had ik leuke gesprek mee via tinder. Daarna vroeg hij mijn nummer, belde vaker, we kozen een datum, ik deed niet claimerig, needy en gehaast. De dag zelf meldde hij zich ziek en dat snapte ik. Op mijn laatste appje (zonder vraag in) heeft hij nooit meer gereageerd. Sindsdien is hij verdwenen. Is dat omdat hij me gewoon toch maar niks vond? Waarom dan zo ver gaan om met me af te willen spreken?

De tweede die me irl had aangesproken. Vroeg mijn nummer. Twee keer mee afgesproken. Kende hem 2 weken lang, afspraken waren superleuk, gelachen etc, veel en lange app gesprekken mee gehad. Hij was echt een gentleman. Na de 2e date veranderde er iets, hij deed hij er telkens 12 uur over om te reageren. Is dit een kwestie van geen interesse meer of iemand anders hebben ontmoet? Terwijl ik de 2e date echt niet anders was dan hij me de eerste twee keren heeft meegemaakt. Nog steeds begrijp ik niet wat ik de tweede date heb gedaan dat zo een afknapper was.

De vraag is dus hoe kan een man een vrouw zo snel opgeven als hij haar nog niet echt kent? En als je als vrouw niks kan bedenken wat er mis is gegaan, chemie was er zeker wel. Misschien alleen van mijn kant?
WitteHaai schreef:
17-08-2020 21:23
Een mens mag toch vinden dat sigaretten smerig zijn en stinken?
Wel knap dat je dan specifiek het merk herkent
WitteHaai schreef:
17-08-2020 21:23
Een mens mag toch vinden dat sigaretten smerig zijn en stinken?
Je weet toch zelf ook wel dat je dat anders kan brengen?
Wie heeft jou opgevoed?
Alle reacties Link kopieren
WitteHaai schreef:
17-08-2020 19:42
Ik heb wel een keer tegen een vrouw gezegd dat ik vond dat ze stonk toen ik haar pas kende, en ik heb haar toen ook verteld waar ze naar stonk, namelijk naar Marlboro en Heineken. Maar toen ik haar dat vertelde, was ze met beide al gestopt.
En je beklaagt je nu hier dat je geen kans krijgt bij vrouwen? Ik begrijp nu goed dat je wèl een date had maar dat je vond dat zij stonk.
Of heb ik het probleem waar je mee rondloopt nu niet scherp.
Heb je wel dates, maar stinken ze?
Of heb je helemaal geen dates, ook niet de stinkende, maar wil je juist wel een kans?
babbeleo schreef:
17-08-2020 21:31
En je beklaagt je nu hier dat je geen kans krijgt bij vrouwen? Ik begrijp nu goed dat je wèl een date had maar dat je vond dat zij stonk.
Of heb ik het probleem waar je mee rondloopt nu niet scherp.
Heb je wel dates, maar stinken ze?
Of heb je helemaal geen dates, ook niet de stinkende, maar wil je juist wel een kans?
Deze vrouw was geen date, maar een vrouw die ik had ontmoet in een café waar ik wel vaker kwam. Op een gegeven moment raakte ik ook gewoon met haar bevriend en ik ben ook wel eens bij haar thuis geweest.
WitteHaai schreef:
17-08-2020 21:40
Deze vrouw was geen date, maar een vrouw die ik had ontmoet in een café waar ik wel vaker kwam. Op een gegeven moment raakte ik ook gewoon met haar bevriend en ik ben ook wel eens bij haar thuis geweest.
aardig zijn kost niks
En levert veel op

Deze mevrouw gaat je echt niet op blind date sturen met haar leukste vriendin of dochter
Als je op Lexa overkomt zoals je hier overkomt, zal dat een hele grote reden zijn dat je geen kans krijgt. En dat is overigens ook niet alleen in dit topic naar voren gekomen. Ik denk dat vrouwen dit soort gedrag ook heel snel opmerken. Ik kan het niet beter omschrijven als incelachtig. Een ingehouden agressie tegenover vrouwen. Erg merkbaar.
Sjulia schreef:
17-08-2020 21:47
Als je op Lexa overkomt zoals je hier overkomt, zal dat een hele grote reden zijn dat je geen kans krijgt. En dat is overigens ook niet alleen in dit topic naar voren gekomen. Ik denk dat vrouwen dit soort gedrag ook heel snel opmerken. Ik kan het niet beter omschrijven als incelachtig. Een ingehouden agressie tegenover vrouwen. Erg merkbaar.
Kun je me dat uitleggen, want ik herken mezelf hier niet in.
Ik herken mezelf wel in het beeld dat ik juist verlegen ben tegenover vrouwen en misschien wel te weinig durf en te weinig initiatief neem.
Een bepaalde zielige nice guy houding. Maar eigenlijk niet echt. https://m.youtube.com/watch?v=qhcdpM69ih4
WitteHaai schreef:
17-08-2020 21:53
Kun je me dat uitleggen, want ik herken mezelf hier niet in.
Ik herken mezelf wel in het beeld dat ik juist verlegen ben tegenover vrouwen en misschien wel te weinig durf en te weinig initiatief neem.
doe even een nieuw topic dan
lilalinda schreef:
17-08-2020 22:00
doe even een nieuw topic dan
Ja please het gaat in meerdere topics de hele tijd over hem. Orphie was tenminste nog een beetje entertainend.
Murrmurr schreef:
17-08-2020 22:04
Ja please het gaat in meerdere topics de hele tijd over hem. Orphie was tenminste nog een beetje entertainend.
Dan bij deze mijn excuses als ik jullie verveel.
WitteHaai schreef:
17-08-2020 22:10
Het dwaalt vooral allemaal erg af op deze manier.
I'm not a big fish, William. I'm Moby Dick.
Murrmurr schreef:
17-08-2020 22:04
Hoeveel maanden geleden is het nu Murr? Je hebt het nog steeds over De Grote Orph

Maar je hebt wel gelijk, hij had wel wat vermakelijks. De rubberrukker
babbeleo schreef:
17-08-2020 22:23
Hoeveel maanden geleden is het nu Murr? Je hebt het nog steeds over De Grote Orph

Maar je hebt wel gelijk, hij had wel wat vermakelijks. De rubberrukker

Miurr heeft haar kansen laten lopen, dat is altijd wrang.
In_Tenebris schreef:
17-08-2020 22:27
Miurr heeft haar kansen laten lopen, dat is altijd wrang.
Is zijn parenclub nog open? Ik heb daar namelijk een boek geleend en dat moet ik nog altijd terugbrengen. Volgens mij heb ik er nu een dikke boete op.
Murr en orphie. Wat een liefde was dat. Eeuwig zonde ja. :redrose:
babbeleo schreef:
17-08-2020 22:23
Every night in my dreams
I see him, I feel him
That is how I know he goes on
Far across the distance
And spaces between us
He has come to show he goes on
Near, far, wherever he is
I believe that the heart does go on
Once more he opens the door
And he's here in my heart
And my heart will go on and on
kantlijn schreef:
17-08-2020 22:29
Is zijn parenclub nog open? Ik heb daar namelijk een boek geleend en dat moet ik nog altijd terugbrengen. Volgens mij heb ik er nu een dikke boete op.
Dat beduimelde exemplaar van Marquis de Sade zeker
WitteHaai schreef:
17-08-2020 22:10
oke, jij wilde feedback
Dit is een zeikerige reactie
kantlijn schreef:
17-08-2020 22:29

Club is gewoon open. Ik kwam er niet in. Iets met niveau, weet niet meer eigenlijk. Jammer!
Murrmurr schreef:
17-08-2020 22:34
Nee, hij raadde me Oscar Wilde aan. Die wist erotisch gezien pas echt van wanten, meende hij.
Murrmurr schreef:
17-08-2020 22:34

Nu ongeveer een bladzijde of 8 om om te slaan denk ik. Één kleefboel!
kantlijn schreef:
17-08-2020 22:39
Nee, hij raadde me Oscar Wilde aan. Die wist erotisch gezien pas echt van wanten, meende hij.

Dat aspect miste nu juist in zijn visie. Het was meer een vrouwending .
kantlijn schreef:
17-08-2020 22:39
Iemand had de grote O in het ootje moeten nemen denk ik
Murrmurr schreef:
17-08-2020 22:42
Iemand had de grote O in het ootje moeten nemen denk ik

Makkelijk praten! Dan moet je vroeger opstaan heb ik begrepen. Vind dat maar eens.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven