knuffelen met andere jongen
woensdag 19 augustus 2020 om 10:36
Ik loop sinds 2 maanden met een jongen en waarschijnlijk krijgen we binnenkort een relatie.
Nu ben ik alleen vorige week een jongen tegen gekomen waar ik eerder mee gezoend heb en hij probeerde het weer bij me. we hebben wel nogal intens geknuffeld, maar voor de rest is er niks gebeurd. moet ik me hier schuldig over voelen?
Nu ben ik alleen vorige week een jongen tegen gekomen waar ik eerder mee gezoend heb en hij probeerde het weer bij me. we hebben wel nogal intens geknuffeld, maar voor de rest is er niks gebeurd. moet ik me hier schuldig over voelen?

woensdag 19 augustus 2020 om 10:49
Laten we het in perspectief zien
je hebt met beide jongens nog helemaal niks! Dus je bent beiden niks verplicht en hoeft zeker niks te vertellen.
Alleen is het wel slim, als je een keus maakt, met wie je echt verder wil. En vanaf het moment, dat jullie dat ook van elkaar weten, stoppen met anderen intens knuffelen.
je hebt met beide jongens nog helemaal niks! Dus je bent beiden niks verplicht en hoeft zeker niks te vertellen.
Alleen is het wel slim, als je een keus maakt, met wie je echt verder wil. En vanaf het moment, dat jullie dat ook van elkaar weten, stoppen met anderen intens knuffelen.

woensdag 19 augustus 2020 om 10:52
Na 2 maanden lopen zou ik eerst ens rustig gaan zitten in plaats van intens knuffelen (is dat een soort droogneuken?).
Maar serieus, ik weet natuurlijk wat "met iemand lopen) in bepaalde contreien inhoudt maar aangezien het geen relatie is, zou ik er geen gewicht aan hangen. Wat betreft je ontluikende romance dan, want nu knuffelen met een soort vreemde is niet handig.
Maar serieus, ik weet natuurlijk wat "met iemand lopen) in bepaalde contreien inhoudt maar aangezien het geen relatie is, zou ik er geen gewicht aan hangen. Wat betreft je ontluikende romance dan, want nu knuffelen met een soort vreemde is niet handig.
woensdag 19 augustus 2020 om 10:55
Intens met iemand knuffelen lijkt mij inderdaad iets wat je in een relatie zou doen. Niet mooi van je, zeker aangezien het om een jongen gaat met wie je eens gezoend hebt. Dan open je toch echt wel de deur naar iets romantisch. Waarom deed je dat? Voelde je er iets bij? Let je ook wel op i.v.m. corona? Veilig is het niet.
Ik denk wel dat het fair is om open kaart te spelen met je vriend, maar je kan het ook voor je houden als het echt niks betekende en je je vriend niet nodeloos ongerust wilt maken. Zorg ervoor dat het niet opnieuw gebeurt, anders stuur je verkeerde signalen en dat is gewoonweg niet eerlijk naar de betrokken jongens toe.
Ik denk wel dat het fair is om open kaart te spelen met je vriend, maar je kan het ook voor je houden als het echt niks betekende en je je vriend niet nodeloos ongerust wilt maken. Zorg ervoor dat het niet opnieuw gebeurt, anders stuur je verkeerde signalen en dat is gewoonweg niet eerlijk naar de betrokken jongens toe.
Antoine de Saint-Exupéry: "Toutes les grandes personnes ont d'abord été des enfants (mais peu d'entre elles s'en souviennent)."
woensdag 19 augustus 2020 om 10:57
Ik was nogal dronken op dat moment, ik heb voor de rest totaal geen gevoelens voor die jongenArtricks schreef: ↑19-08-2020 10:55Intens met iemand knuffelen lijkt mij inderdaad iets wat je in een relatie zou doen. Niet mooi van je, zeker aangezien het om een jongen gaat met wie je eens gezoend hebt. Dan open je toch echt wel de deur naar iets romantisch. Waarom deed je dat? Voelde je er iets bij? Let je ook wel op i.v.m. corona? Veilig is het niet.
woensdag 19 augustus 2020 om 10:58
woensdag 19 augustus 2020 om 11:04
woensdag 19 augustus 2020 om 11:13
Met iemand lopen
Wat klinkt dat heerlijk ouderwetsch
Maar het klinkt vooral erg onverstandig .
Je weet dat we midden in een pandemie zitten hè, die niet ineens ophoudt als je stom dronken bent
Verder is het aan jou of je het wel of niet wil vertellen aan je potentiële verkering.
Ik zou het zelf graag willen weten als toekomstige lief
Maar ik zou wel gelijk klaar met je zijn geloof ik
Wat klinkt dat heerlijk ouderwetsch

Maar het klinkt vooral erg onverstandig .
Je weet dat we midden in een pandemie zitten hè, die niet ineens ophoudt als je stom dronken bent
Verder is het aan jou of je het wel of niet wil vertellen aan je potentiële verkering.
Ik zou het zelf graag willen weten als toekomstige lief
Maar ik zou wel gelijk klaar met je zijn geloof ik
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!

woensdag 19 augustus 2020 om 11:15
Ze heeft (nog) geen relatie hoor.Artricks schreef: ↑19-08-2020 10:55Intens met iemand knuffelen lijkt mij inderdaad iets wat je in een relatie zou doen. Niet mooi van je, zeker aangezien het om een jongen gaat met wie je eens gezoend hebt. Dan open je toch echt wel de deur naar iets romantisch. Waarom deed je dat? Voelde je er iets bij? Let je ook wel op i.v.m. corona? Veilig is het niet.
woensdag 19 augustus 2020 om 11:20
Dit.lilalinda schreef: ↑19-08-2020 10:49Laten we het in perspectief zien