Wat wil crush?

woensdag 19 augustus 2020 om 19:12
Hoi allemaal
Ik heb al een tijdje een crush op een jongen. Hij weet dit ook van mij maar toen ik hem vroeg naar zijn gevoelens vertelde hij dat hij niet meer zo goed wat hij voelt door hoe zijn exen met hem om gegaan zijn. Hij zegt het wel heel leuk met mij te vinden en wil ook zeker vrienden zijn. Hebben jullie advies hoe hier mee om te gaan. Ik vind hem namelijk nog steeds heel leuk.
Groetjes
Ik heb al een tijdje een crush op een jongen. Hij weet dit ook van mij maar toen ik hem vroeg naar zijn gevoelens vertelde hij dat hij niet meer zo goed wat hij voelt door hoe zijn exen met hem om gegaan zijn. Hij zegt het wel heel leuk met mij te vinden en wil ook zeker vrienden zijn. Hebben jullie advies hoe hier mee om te gaan. Ik vind hem namelijk nog steeds heel leuk.
Groetjes

woensdag 19 augustus 2020 om 20:40

woensdag 19 augustus 2020 om 21:05
Wat fijn Vogeltjes!

woensdag 19 augustus 2020 om 21:08
Ja zeker ben er erg blij om
Ben namelijk nog zwaar verliefd op hem

woensdag 19 augustus 2020 om 21:22
Samen koken, samen eten (en waarschijnlijk ook samen seksen) .... En weg was de bindingsangst!

woensdag 19 augustus 2020 om 21:25
Iemand is hier duidelijk seks verslaafdRodeRoosOpWitteZijde schreef: ↑19-08-2020 21:22Samen koken, samen eten (en waarschijnlijk ook samen seksen) .... En weg was de bindingsangst!
Maar goed denk wat je wil
Ik weet hoe het zit en daar gaat het om

woensdag 19 augustus 2020 om 21:38
Als je weet hoe het zit, dan vraag ik mij serieus af waarom je hier een topic over opent. Maar goed, iedere reactie die niet in jouw straatje past die zeik je af, dus ik wens je veel plezier met jou one and only

woensdag 19 augustus 2020 om 21:42
Het enige wat ik probeer is het verhaal zo duidelijk mogelijk vertellen.RodeRoosOpWitteZijde schreef: ↑19-08-2020 21:38Als je weet hoe het zit, dan vraag ik mij serieus af waarom je hier een topic over opent. Maar goed, iedere reactie die niet in jouw straatje past die zeik je af, dus ik wens je veel plezier met jou one and only![]()
Maar goed ieder zijn eigen ideeën erover
Als mensen alleen aan seks kunnen denken vind ik dat teleurstellend aangezien ik hee duidelijk heb gemaakt dat het echt niet om de seks gaat

woensdag 19 augustus 2020 om 21:52
Volgens mij had jij er ook in gereageerd! Ik kan hem allen 123 niet terug vinden, was een TO die date met een jongen ( aantal dates) en nu rust wilde ofzo... en daar zeiden mensen ach gun hem de tijd, geeft het de tijd... altijd bijzonder die twee maten