Wat wil crush?

19-08-2020 19:12 81 berichten
Hoi allemaal

Ik heb al een tijdje een crush op een jongen. Hij weet dit ook van mij maar toen ik hem vroeg naar zijn gevoelens vertelde hij dat hij niet meer zo goed wat hij voelt door hoe zijn exen met hem om gegaan zijn. Hij zegt het wel heel leuk met mij te vinden en wil ook zeker vrienden zijn. Hebben jullie advies hoe hier mee om te gaan. Ik vind hem namelijk nog steeds heel leuk.

Groetjes
Abundance-of-Freedom schreef:
19-08-2020 19:52
Dit klink als een verbindingsangst
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
Bindingsangt vaak een excuus voor mannen die alleen sex van je willen.

Maar deze man lijkt me niet zo ..
Die vriendin heeft tegen hem gezegd dat hij het me zelf moest vertellen. Dus hij belde en vond het spannend maar hij vertelde dus dat hij graag met mij op date wil. Dus nu gaan we vrijdag samen wat drinken en in de avond bij hem thuis koken en samen eten.
:cheer2: :cheer2: :cheer2:
Eind goed al goed!
Jee wat snel en toch heel erg geloofwaardig. wel bindingsangst dus maar nu genezen.
Vogeltjes schreef:
19-08-2020 21:03
Die vriendin heeft tegen hem gezegd dat hij het me zelf moest vertellen. Dus hij belde en vond het spannend maar hij vertelde dus dat hij graag met mij op date wil. Dus nu gaan we vrijdag samen wat drinken en in de avond bij hem thuis koken en samen eten.

Wat fijn Vogeltjes!
Murrmurr schreef:
19-08-2020 21:05
Jee wat snel en toch heel erg geloofwaardig. wel bindingsangst dus maar nu genezen.
Dat snel valt wel mee dat hij mij het vertelde dat hii het niet wist is al ruimen maand geleden
Abundance-of-Freedom schreef:
19-08-2020 21:05
Wat fijn Vogeltjes!
Ja zeker ben er erg blij om
Ben namelijk nog zwaar verliefd op hem
Goeie tijden, slechte tinde...
Vogeltjes schreef:
19-08-2020 21:07
Dat snel valt wel mee dat hij mij het vertelde dat hii het niet wist is al ruimen maand geleden
Oops sorry ik dacht dat ik op een topic van vandaag had gereageerd
Misschien leest hij hier wel mee. Gaat vriendin mee koken?
Murrmurr schreef:
19-08-2020 21:11
Oops sorry ik dacht dat ik op een topic van vandaag had gereageerd
Ik heb het topic ook vandaag aangemaakt maar ik liep er al veel langer mee vandaar
Murrmurr schreef:
19-08-2020 21:11
Misschien leest hij hier wel mee. Gaat vriendin mee koken?
Nee het word alleen hij en ik
Vogeltjes schreef:
19-08-2020 21:12
Ik heb het topic ook vandaag aangemaakt maar ik liep er al veel langer mee vandaar
https://www.youtube.com/watch?v=ckM51xoTC2U
linnylow schreef:
19-08-2020 20:48
Bindingsangt vaak een excuus voor mannen die alleen sex van je willen.

Maar deze man lijkt me niet zo ..
Dat bindingsangstgedoe was volgens mij een grapje...
Vogeltjes schreef:
19-08-2020 21:03
Samen koken, samen eten (en waarschijnlijk ook samen seksen) .... En weg was de bindingsangst!
RodeRoosOpWitteZijde schreef:
19-08-2020 21:22
Samen koken, samen eten (en waarschijnlijk ook samen seksen) .... En weg was de bindingsangst!
Iemand is hier duidelijk seks verslaafd
Maar goed denk wat je wil
Ik weet hoe het zit en daar gaat het om
Vogeltjes schreef:
19-08-2020 21:25
Iemand is hier duidelijk seks verslaafd
Maar goed denk wat je wil
Ik weet hoe het zit en daar gaat het om
Als je weet hoe het zit, dan vraag ik mij serieus af waarom je hier een topic over opent. Maar goed, iedere reactie die niet in jouw straatje past die zeik je af, dus ik wens je veel plezier met jou one and only :cheer:
Stelletje nietsgunners en partypoopers hier TO. Wat trek je aan op deze fictieve date?
RodeRoosOpWitteZijde schreef:
19-08-2020 21:38
Als je weet hoe het zit, dan vraag ik mij serieus af waarom je hier een topic over opent. Maar goed, iedere reactie die niet in jouw straatje past die zeik je af, dus ik wens je veel plezier met jou one and only :cheer:
Het enige wat ik probeer is het verhaal zo duidelijk mogelijk vertellen.
Maar goed ieder zijn eigen ideeën erover
Als mensen alleen aan seks kunnen denken vind ik dat teleurstellend aangezien ik hee duidelijk heb gemaakt dat het echt niet om de seks gaat
Murrmurr schreef:
19-08-2020 21:40
Stelletje nietsgunners en partypoopers hier TO. Wat trek je aan op deze fictieve date?
Hoezo nou fictieve date
Het is gewoon een echte date vrijdag
lilalinda schreef:
19-08-2020 20:15
Jawel toch? Zie ik zo vaak.
Volgens mij had jij er ook in gereageerd! Ik kan hem allen 123 niet terug vinden, was een TO die date met een jongen ( aantal dates) en nu rust wilde ofzo... en daar zeiden mensen ach gun hem de tijd, geeft het de tijd... altijd bijzonder die twee maten :)
Wat fijn vogeltjes. Veel plezier vrijdag!
Taalnazi

Wilt = wild
Veel plezier! :)
Veritas vos liberabit

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven