Wannneer en hoe begon jouw bevalling?
zondag 16 augustus 2020 om 15:32
Ha!
Ik weet het, ik heb er totaal geen controle over en iedere bevalling is anders....maar toch ben ik benieuwd. Hoe en wanneer begon jouw bevalling?
Ik ben nu 40 weken en 2 dagen zwanger en hoewel ik ontzettend uitkijk naar mijn baby, denk ik bij voorweeën in de nacht: "Oh nee ik kan dit niet
!!" En "Moet ik nu de verloskundige bellen?"
En ik verveel me.....dat ook.
Ik weet het, ik heb er totaal geen controle over en iedere bevalling is anders....maar toch ben ik benieuwd. Hoe en wanneer begon jouw bevalling?
Ik ben nu 40 weken en 2 dagen zwanger en hoewel ik ontzettend uitkijk naar mijn baby, denk ik bij voorweeën in de nacht: "Oh nee ik kan dit niet

En ik verveel me.....dat ook.

zaterdag 22 augustus 2020 om 15:42
Wat lief dat jullie aan mij denken.
Ik ben nu 41+1. Strippen heeft even voor weeën gezorgd, maar het viel snel stil erna. Het ziekenhuis ligt vol dus niet medisch inleiden kan even niet. Open verloskamers zitten ook vol dus mocht het vandaag gebeuren moet het thuis en dan wil ik niet.
Kortom, emotionele achtbaan.
Heb niet veel energie om veel te lezen.
Lang verhaal kort. Ik zal de volgende keer mét baby uitgebreider reageren.
Ik ben nu 41+1. Strippen heeft even voor weeën gezorgd, maar het viel snel stil erna. Het ziekenhuis ligt vol dus niet medisch inleiden kan even niet. Open verloskamers zitten ook vol dus mocht het vandaag gebeuren moet het thuis en dan wil ik niet.
Kortom, emotionele achtbaan.

Heb niet veel energie om veel te lezen.
Lang verhaal kort. Ik zal de volgende keer mét baby uitgebreider reageren.

maandag 24 augustus 2020 om 10:06
hoeraaaaaaaaaaaapestaartje30 schreef: ↑24-08-2020 10:05Ze is er. Gisteren geboren om 16.00.
Bijna 3900 gram. Kerngezond.![]()
Nu heb ik twee dochters. Bizar.
gefeliciteerd
Hoe was je bevalling?

maandag 24 augustus 2020 om 10:15
Joehoeoe! Van harte gefeliciteerd! Het is geluktapestaartje30 schreef: ↑24-08-2020 10:05Ze is er. Gisteren geboren om 16.00.
maandag 24 augustus 2020 om 11:04
Van harte! Heerlijk toch, twee dochters?! Geniet ervan!apestaartje30 schreef: ↑24-08-2020 10:05Ze is er. Gisteren geboren om 16.00.