De slimste mens!
donderdag 27 augustus 2020 om 20:53
echt hoor

Relax we're all crazy, it's not a competition

donderdag 27 augustus 2020 om 20:56
Maar echt!
donderdag 27 augustus 2020 om 21:03
Ik aan haar schoenkeuze.Irish_Wasser_Woman schreef: ↑27-08-2020 20:51Ik erger me dan wel weer aan die, beetje vettige, brillenglazen van haar![]()
Als je minder wil moeten, moet je minder willen.
donderdag 27 augustus 2020 om 21:27
Wat was Astrid goed zeg.
Leuk dat Francis door is!
Eigenlijk heb ik schoon genoeg van die regel dat je je seconden mag laten zakken tot je onder die van de tegenstander komt. Ik vind dat zo oneerlijk en flauw. Ze zouden daar iets op moeten verzinnen. Dat je maximaal vijf seconden niks mag zeggen of zo.
Eigenlijk heb ik schoon genoeg van die regel dat je je seconden mag laten zakken tot je onder die van de tegenstander komt. Ik vind dat zo oneerlijk en flauw. Ze zouden daar iets op moeten verzinnen. Dat je maximaal vijf seconden niks mag zeggen of zo.
You don't have to fit into the format

donderdag 27 augustus 2020 om 21:39
Jorgen blijkbaar niet, anders had ie de naam Stefano herkend,,
donderdag 27 augustus 2020 om 21:41
Eens. Zo flauw en saai ook.Lotte35 schreef: ↑27-08-2020 21:27Wat was Astrid goed zeg.
donderdag 27 augustus 2020 om 22:13
Lotte35 schreef: ↑27-08-2020 21:27Wat was Astrid goed zeg.
Niet iedereen heeft er voordeel van hoor

Such fun!1
donderdag 27 augustus 2020 om 23:07
vrijdag 28 augustus 2020 om 06:30
Ja het zijn de regels nu eenmaal dat je er onder mag gaan zitten .of het nou eerlijk is of niet. Mogen ze van mij ook veranderen.
Astrid is geweldig maar Francis weet ook enorm veel.
Dat losse haar maakte n andere vrouw van haar.en misschien loopt ze slecht.dat ze steeds stevige schoenen aan heeft..?
Nu vanavond nog .jammer dat het straks weer afgelopen is .
Komt Met het Mes op tafel dan weer terug?
Dat losse haar maakte n andere vrouw van haar.en misschien loopt ze slecht.dat ze steeds stevige schoenen aan heeft..?
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
vrijdag 28 augustus 2020 om 11:33
Ja, maandag weer!chrisjoh schreef: ↑28-08-2020 06:30Ja het zijn de regels nu eenmaal dat je er onder mag gaan zitten .of het nou eerlijk is of niet. Mogen ze van mij ook veranderen.