Ah wat is daten toch stom!

vrijdag 28 augustus 2020 om 08:20
Ruim volwassen dertiger hier die haar ziel en zaligheid maar weer eens het vivaforum op slingert. Even tegen jullie aanpraten en checken of ik nou gek ben 
Twee weken geleden via een datingapp een man leren kennen. Vrij snel afgesproken en super leuke eerste date gehad. Toen binnen een week een tweede date gehad die volgens mij ook weer echt goed ging. We gingen iets doen (beetje vaag omschreven omdat viva nogal eens de nare gewoonte heeft door iedereen en zijn moeder gelezen te worden
), waren daarna niet uitgesproken dus gingen iets drinken, waren daarna niet uitgesproken dus gingen iets eten. Toen had het wat mij betreft nog wel langer mogen duren maar ik moest de volgende dag weer vroeg werken dus braaf naar huis.
Ik weet dat jullie dit nu allemaal willen weten: nee er is nog niet gezoend.
Dat was zondag.
Bij het afscheid nemen iets gezegd als ‘ja laten we opnieuw afspreken’ maar geen concrete afspraak. Nou ga ik overmorgen op vakantie dus ik had dinsdag een berichtje gestuurd of het hem leuk leek om voor ik weg ga nog een keer af te spreken. Ik dacht: dat wordt mega zoenen volgende keer, ik moet alvast benen gaan scheren en nieuwe lingerie gaan aanschaffen.
Maar nu lijkt ie ineens half van de radar verdwenen? Na 1,5 dag kreeg ik een reactie dat ie deze week alleen in het weekend kon, verder druk. Ok weekend geen probleem, ik vertrek zondag, dus ik m dat laten weten. En nu opnieuw... radiostilte.
Nou moe.
Ligt ie in de gracht of onder een boom? Zit ie in een zwart gat met amper bereik, of weet ie de code niet meer om zijn telefoon te ontgrendelen? Moet ik ziekenhuizen af gaan bellen of in zijn buurt onder een struik op de loer gaan liggen? Is ie zo onder de indruk van mijn oogverblindende schoonheid dat ie al dagen aan het piekeren is over exact het juiste bericht en moet ik gewoon afwachten tot ie morgen ineens met een luchtballon vol rode rozen op mijn balkon landt?
Of speelt deze schijnbaar zo leuke gozer rare hard to get spelletjes of word ik geghost? :/
Wat is daten toch frustrerend
Wat zouden jullie doen?

Twee weken geleden via een datingapp een man leren kennen. Vrij snel afgesproken en super leuke eerste date gehad. Toen binnen een week een tweede date gehad die volgens mij ook weer echt goed ging. We gingen iets doen (beetje vaag omschreven omdat viva nogal eens de nare gewoonte heeft door iedereen en zijn moeder gelezen te worden

Ik weet dat jullie dit nu allemaal willen weten: nee er is nog niet gezoend.
Dat was zondag.
Bij het afscheid nemen iets gezegd als ‘ja laten we opnieuw afspreken’ maar geen concrete afspraak. Nou ga ik overmorgen op vakantie dus ik had dinsdag een berichtje gestuurd of het hem leuk leek om voor ik weg ga nog een keer af te spreken. Ik dacht: dat wordt mega zoenen volgende keer, ik moet alvast benen gaan scheren en nieuwe lingerie gaan aanschaffen.
Maar nu lijkt ie ineens half van de radar verdwenen? Na 1,5 dag kreeg ik een reactie dat ie deze week alleen in het weekend kon, verder druk. Ok weekend geen probleem, ik vertrek zondag, dus ik m dat laten weten. En nu opnieuw... radiostilte.
Nou moe.

Ligt ie in de gracht of onder een boom? Zit ie in een zwart gat met amper bereik, of weet ie de code niet meer om zijn telefoon te ontgrendelen? Moet ik ziekenhuizen af gaan bellen of in zijn buurt onder een struik op de loer gaan liggen? Is ie zo onder de indruk van mijn oogverblindende schoonheid dat ie al dagen aan het piekeren is over exact het juiste bericht en moet ik gewoon afwachten tot ie morgen ineens met een luchtballon vol rode rozen op mijn balkon landt?
Of speelt deze schijnbaar zo leuke gozer rare hard to get spelletjes of word ik geghost? :/
Wat is daten toch frustrerend
Wat zouden jullie doen?

vrijdag 28 augustus 2020 om 12:37
Nou ja, hij had het megadruk, dus dat kan het ook zijn. Weten wij veel.ClumsyNinja schreef: ↑28-08-2020 11:17Vanaf maandag ja. Ik bedoel gewoon: pandemie-daten is een vak apart hoor! Ik ben meestal niet zo van het preutsige maar alles voelt nu toch net een beetje anders.
Ik denk inderdaad dat ie me gewoon niet leuk genoeg vindt. Wat ik me echt wel voor kan stellen want ik kan zat dingen aan mij bedenken waarop je af kan knappen. Ik snap alleen dat stomme wel/niet sturen van berichtjes niet. Maar misschien ben ik een ouwe lul en is dit het nieuwe normaal![]()
Afwachten en anders zijn er nog zat andere mannen.

vrijdag 28 augustus 2020 om 12:38
Iemand reageert een halve dag niet en je voelt al nattigheid? Dat is ook wat snel.heppydepeppy12 schreef: ↑28-08-2020 11:53Heel herkenbaar hoor.
Hier op zondag 1e date , 2 dagen later vervolgdate , contact via app gehouden en sinds vanochtend reageert hij niet meer.
Ik vond het al zo goed gaan![]()

vrijdag 28 augustus 2020 om 12:45
Haha nee. Misschien neemt ie nog contact op maar het is anders dan voorheen. Ben misschien iets overhaast conclusies aan het trekken maar iets zegt mij dat hij niet echt geïnteresseerd is.
Dit is tevens m'n eerste Tinder vangst dus ik ben wat onervaren

vrijdag 28 augustus 2020 om 12:46
Precies, de bal ligt nu bij hem.Henk-en-Roelie schreef: ↑28-08-2020 12:41Hij heeft je waar hij je hebben wil namelijk ; doordat hij nu in alle toonaarden zwijgt denk je veel aan hem, eigenlijk héél veel.
Niets meer sturen, als hij graag wil dan moet het maar van zijn kant komen.
vrijdag 28 augustus 2020 om 12:49
“Dumpen” is het niet. Maar de man in kwestie heeft waarschijnlijk meerdere lintjes uitstaan. En bij mij was het ook: Niet zoenen op de eerste date, dan is er kennelijk ook geen goede klik.WitteHaai schreef: ↑28-08-2020 08:40Er zitten op dit forum een paar mannen, waaronder ik zelf, die zich er wel eens over beklagen dat ze op dating apps en sites zo weinig likes krijgen omdat vrouwen nogal kritisch zijn en alleen de allerknapste mannen likes geven.
Maar waarschijnlijk zien we hier de keerzijde ervan. Deze man is waarschijnlijk nogal populair en krijgt veel likes. Hij heeft de vrouwen voor het uitkiezen. Hij zal er wel aan gewend zijn dat hij binnen twee dates al de koffer in mag duiken. En als hij dan op de tweede date nog niet eens gezoend heeft, dan gaat het hem allemaal veel te traag en dumpt hij je.
Ik geloof dat je niet de eerste vrouw bent die zich erover beklaagt dat ze na een paar dates al weer gedumpt wordt.
Puritanism:
„The haunting fear that someone, somewhere, may be happy”
(HL Mencken)
(HL Mencken)

vrijdag 28 augustus 2020 om 13:04
Das mooi lullig.
Corona gewijs zoen ik nu niet op de eerste date namelijk.
Ook ben ik de leeftijd voorbij waarbij ik zoenen op straat nog acceptabel vind.

vrijdag 28 augustus 2020 om 13:06
Ok maar laat je dan niets meer weten? Zou je dan zo’n halve vervolgafspraak een beetje in het midden laten bungelen en hopen dat het gewoon maar over waait?
En date je nu ook? Ik bedoel ook al is er Corona zoen je dan nog steeds op de eerste date?
vrijdag 28 augustus 2020 om 13:07
Ik heb inderdaad nooit gedated tijdens Corona.
Tsja, en als je sommige dingen acceptabel vindt tot een bepaalde leeftijd dan zou het met mij toch geen klik zijn

Puritanism:
(HL Mencken)
(HL Mencken)

vrijdag 28 augustus 2020 om 13:11
Als daar geen sanctie op staat, dan zal zo'n pledge weinig gebruikers ervan weerhouden om dat toch te doen. Of kun je ergens een klacht indienen als iemand je toch ghost?ClumsyNinja schreef: ↑28-08-2020 13:08Dit contact was overigens via die datingsite waar je een pledge ondertekent waarin oa gesteld wordt dat je elkaar niet gaat ghosten. Maar dat is dan misschien ook niet echt veel waard.
vrijdag 28 augustus 2020 om 13:11
Daar waar zo iets een “pledge” heet in plaats van een belofte moet je sowieso niet komen.ClumsyNinja schreef: ↑28-08-2020 13:08Dit contact was overigens via die datingsite waar je een pledge ondertekent waarin oa gesteld wordt dat je elkaar niet gaat ghosten. Maar dat is dan misschien ook niet echt veel waard.
Puritanism:
(HL Mencken)
(HL Mencken)

vrijdag 28 augustus 2020 om 13:12

vrijdag 28 augustus 2020 om 13:13
Ik ben de 50 gepasseerd, voelt op de 1 of andere manier niet ok om op straat uitgebreid te gaan zoenen. In mijn eigen dorp, that is.
vrijdag 28 augustus 2020 om 13:16
Ik vond dat nooit zo gewenst. Maar dat heeft niks met leeftijd te maken.
Gelukkig zijn er altijd wel plekken waar je wat discreter kunt zoenen.
Puritanism:
(HL Mencken)
(HL Mencken)
vrijdag 28 augustus 2020 om 13:31
Welke site is dat?ClumsyNinja schreef: ↑28-08-2020 13:08Dit contact was overigens via die datingsite waar je een pledge ondertekent waarin oa gesteld wordt dat je elkaar niet gaat ghosten. Maar dat is dan misschien ook niet echt veel waard.
Trouwens absurd dat zo’n pledge ondertekend moet worden. Lijkt me toch vanzelfsprekend dat je normaal en respectvol met elkaar omgaat.
Ik zou trouwens niet een relatie met een man kunnen hebben die vóór mij al vele vrouwen heeft geghost omdat ze niet snel genoeg met hem het bed in doken...
vrijdag 28 augustus 2020 om 13:40
Ghosten is zo zielig inderdaad. Ikzelf doe dat nooit. Als je een beetje ballen hebt, dan communiceer je.
Helaas komt het omgekeerd ook voor, dat vrouwen ghosten. Zelfs gehad dat de dame in kwestie op de date niet komt opdagen.
Of: wél zoenen op de eerste en tweede date, knuffelen en flirten alsof het een lieve lust is... maar daarna doodleuk in een appje zeggen 'ik voel geen match, doei'.
Ik zag staan: "He is not that into you".
Nou, dat dus. Ik zeg: "NEXT! "
Welcome to dating in het tweede millenium.
Helaas komt het omgekeerd ook voor, dat vrouwen ghosten. Zelfs gehad dat de dame in kwestie op de date niet komt opdagen.
Of: wél zoenen op de eerste en tweede date, knuffelen en flirten alsof het een lieve lust is... maar daarna doodleuk in een appje zeggen 'ik voel geen match, doei'.
Ik zag staan: "He is not that into you".
Nou, dat dus. Ik zeg: "NEXT! "

Welcome to dating in het tweede millenium.
vrijdag 28 augustus 2020 om 13:41
Ja. Als zij claimt gezond te zijn, neem ik het risico.ClumsyNinja schreef: ↑28-08-2020 13:06En date je nu ook? Ik bedoel ook al is er Corona zoen je dan nog steeds op de eerste date?
Hier ook geen straat-zoener, maar je kunt wel even een rustiger plekje zoeken, toch? Ergens in een parkje of (later) in de avond.
vrijdag 28 augustus 2020 om 13:45
Ai, ik voel geen klik met je dan. Nou ben ik toch niet op mannen, maar toch, die klik is er niet.
Het maakt mij dan niet uit of er op de eerste date gezoend wordt of niet. En dan op de tweede of derde date non discreet zoenen.
Er is geen klik tussen ons oudebaas.