En dan staat er opeens 12 man politie binnen.
zaterdag 29 augustus 2020 om 07:57
Mijn man is gister gearresteerd.
En wij, de kinderen en ik zijn achtergebleven met twijfels.
Maar vooral hoe nu verder, heb de halve nacht liggen malen, mijn gevoel zegt dumpen die hap, maar we zijn al ruim 20 jaar getrouwd in gemeenschap van goederen. En ga ik het redden in mijn eentje, zo riant is mijn salaris niet.
Zit er even helemaal doorheen.
En wij, de kinderen en ik zijn achtergebleven met twijfels.
Maar vooral hoe nu verder, heb de halve nacht liggen malen, mijn gevoel zegt dumpen die hap, maar we zijn al ruim 20 jaar getrouwd in gemeenschap van goederen. En ga ik het redden in mijn eentje, zo riant is mijn salaris niet.
Zit er even helemaal doorheen.
lovedobby wijzigde dit bericht op 29-08-2020 08:59
33.77% gewijzigd
Such a beautiful place to be with Friends.
zaterdag 29 augustus 2020 om 08:55
Maar daarna is het waarschijnlijk toch nog niet klaar. Ik zou in elk geval woedend zijn! Afschuwelijk idee ook dat zoiets je zomaar kan gebeuren. Je zou toch verwachten dat er een grondig onderzoek aan zo'n arrestatie vooraf gaat?
zaterdag 29 augustus 2020 om 08:55
Ze weet niet eens wat er eigenlijk aan de hand is!
anoniem_63a410da8207f wijzigde dit bericht op 29-08-2020 08:56
0.99% gewijzigd
zaterdag 29 augustus 2020 om 08:58
Stond in de OP, maar heb ik weggehaald, stelen van bedrijfsgegevens.redbulletje schreef: ↑29-08-2020 08:56Waar wordt ie van beschuldigd dan?
Als je 20 jaar 'n goeie relatie hebt dan ga je er toch niet vanuit dat het waar is?
zaterdag 29 augustus 2020 om 08:58
Kan je dat woordje 'kinetische' in je OP ook even vervangen voor wat je wel wilde zeggen?
zaterdag 29 augustus 2020 om 08:59
Een rechter-commissaris moet toestemming geven voor een doorzoeking bij iemand thuis. De officier van justitie, die het onderzoek van de politie leidt, zal in dit geval dus toestemming hebben moeten vragen bij die rechter-commissaris en die toestemming is kennelijk ook verleend. Dus nee, het gebeurt niet zomaar, er is in ieder geval een verdenking van een strafbaar feit die dusdanig is dat een doorzoeking rechtvaardig wordt geacht.
Inderdaad, zo werkt het gewoon niet.
Slaat nergens op.
Ik zou kwaad zijn om zoveel onrecht, machtsvertoon en zou aan mijn man denken die daar zit, alleen, wat zal hij een stress hebben? Wat is er aan de hand? Ik zou hem willen spreken en duidelijkheid willen. Je denkt toch niet meteen aan vertrekken? Heel apart.
Edit, had nog niet alles gelezen.
justagirly wijzigde dit bericht op 29-08-2020 09:01
7.82% gewijzigd
Niemand had het over een arrestatieteam.ManOpHetPrikbord schreef: ↑29-08-2020 08:59En nu is de OP weg en is het een beetje speculeren wat voor overtreding er nodig is om door een arrestatieteam van 12 man uit je huis geplukt te worden. Geen 1,5 meter afstand gehouden in de bedrijfskantine? Zonder mondkapje op in de trein gezeten? Een verkeerde naam opgegeven bij een restaurant?
zaterdag 29 augustus 2020 om 09:00
TO is misschien niet erg overtuigd van onschuld?
Wij kennen haar echtgenoot niet hè?! Zij wel..
Wie weet heeft hij al meer op zijn kerfstok.
Tussen de regels door kon je bij deze TO al eerder lezen dat hun relatie niet zo top meer is.
Dus dat ze nu niet faliekant achter haar man gaat staan zal zijn redenen hebben.
Daarbij vind ik het ook heel begrijpelijk dat TO nu meer met het welzijn van haar kinderen bezig is, dan met haar man.
Het gaat niet om drugs of geweld. Die informatie zou genoeg moeten zijn.ManOpHetPrikbord schreef: ↑29-08-2020 08:59En nu is de OP weg en is het een beetje speculeren wat voor overtreding er nodig is om door een arrestatieteam van 12 man uit je huis geplukt te worden. Geen 1,5 meter afstand gehouden in de bedrijfskantine? Zonder mondkapje op in de trein gezeten? Een verkeerde naam opgegeven bij een restaurant?
zaterdag 29 augustus 2020 om 09:02
zaterdag 29 augustus 2020 om 09:03
Lees de reactie aan Bulletje evenManOpHetPrikbord schreef: ↑29-08-2020 08:59En nu is de OP weg en is het een beetje speculeren wat voor overtreding er nodig is om door een arrestatieteam van 12 man uit je huis geplukt te worden. Geen 1,5 meter afstand gehouden in de bedrijfskantine? Zonder mondkapje op in de trein gezeten? Een verkeerde naam opgegeven bij een restaurant?
zaterdag 29 augustus 2020 om 09:05
Wat bijzonder dat iedereen denkt te weten hoe TO in een schokkende situatie moet reageren.
Er wordt zelfs letterlijk gezegd hoe men normaal in zo’n situatie reageert, terwijl volgens mij bekend is dat sommige mensen vechten, sommige vluchten en andere verstijven. Dit zijn puur reacties van zelfbehoud en daarom is de ene reactie niet beter dan de andere.
TO: wat heftig zeg. Heel veel sterkte voor jou en de kinderen en ik hoop van harte dat het een misverstand betreft.
Er wordt zelfs letterlijk gezegd hoe men normaal in zo’n situatie reageert, terwijl volgens mij bekend is dat sommige mensen vechten, sommige vluchten en andere verstijven. Dit zijn puur reacties van zelfbehoud en daarom is de ene reactie niet beter dan de andere.
TO: wat heftig zeg. Heel veel sterkte voor jou en de kinderen en ik hoop van harte dat het een misverstand betreft.