Ah wat is daten toch stom!

28-08-2020 08:20 123 berichten
Ruim volwassen dertiger hier die haar ziel en zaligheid maar weer eens het vivaforum op slingert. Even tegen jullie aanpraten en checken of ik nou gek ben XD

Twee weken geleden via een datingapp een man leren kennen. Vrij snel afgesproken en super leuke eerste date gehad. Toen binnen een week een tweede date gehad die volgens mij ook weer echt goed ging. We gingen iets doen (beetje vaag omschreven omdat viva nogal eens de nare gewoonte heeft door iedereen en zijn moeder gelezen te worden ;-) ), waren daarna niet uitgesproken dus gingen iets drinken, waren daarna niet uitgesproken dus gingen iets eten. Toen had het wat mij betreft nog wel langer mogen duren maar ik moest de volgende dag weer vroeg werken dus braaf naar huis.

Ik weet dat jullie dit nu allemaal willen weten: nee er is nog niet gezoend.

Dat was zondag.
Bij het afscheid nemen iets gezegd als ‘ja laten we opnieuw afspreken’ maar geen concrete afspraak. Nou ga ik overmorgen op vakantie dus ik had dinsdag een berichtje gestuurd of het hem leuk leek om voor ik weg ga nog een keer af te spreken. Ik dacht: dat wordt mega zoenen volgende keer, ik moet alvast benen gaan scheren en nieuwe lingerie gaan aanschaffen.
Maar nu lijkt ie ineens half van de radar verdwenen? Na 1,5 dag kreeg ik een reactie dat ie deze week alleen in het weekend kon, verder druk. Ok weekend geen probleem, ik vertrek zondag, dus ik m dat laten weten. En nu opnieuw... radiostilte.

Nou moe. :whut:

Ligt ie in de gracht of onder een boom? Zit ie in een zwart gat met amper bereik, of weet ie de code niet meer om zijn telefoon te ontgrendelen? Moet ik ziekenhuizen af gaan bellen of in zijn buurt onder een struik op de loer gaan liggen? Is ie zo onder de indruk van mijn oogverblindende schoonheid dat ie al dagen aan het piekeren is over exact het juiste bericht en moet ik gewoon afwachten tot ie morgen ineens met een luchtballon vol rode rozen op mijn balkon landt?
Of speelt deze schijnbaar zo leuke gozer rare hard to get spelletjes of word ik geghost? :/

Wat is daten toch frustrerend 😩
Wat zouden jullie doen?
Soms zijn mensen gewoon druk. Ik heb dat zelf namelijk ook. Ik kan soms ook niet binnen een week of soms 2 weken afspreken. En misschien vind jij hem leuker dan hij jou en wil hij heus nog wel eens afspreken maar heeft geen haast en zat andere dingen te doen.
Alle reacties Link kopieren
ClumsyNinja schreef:
28-08-2020 08:39
Nou ja ik vind dus helemaal niet dat er zo mega veel leuke mannen zijn. Ik ben nu zo’n 3 jaar single en moet toegeven, wel net sinds ongeveer een half jaartje pas over mijn ex heen.
Maar ze vliegen me echt niet links en rechts om de oren hoor, die leuke mannen. Dit was serieus de eerste waar ik weer eens een beetje vlinders van kreeg.

En als het niet wederzijds is: prima. Maar we zijn toch verdorie geen pubers, dan kan je iemand toch even laten weten: joh mop dit wordt m niet?
Klopt, ik vind er ook echt GEEN overvloed aan leuke mannen. Komt bij mij ook een beetje door een nare relatiebreuk wat ook lang duurde om te verwerken.

Maar inderdaad hij kan best gewoon even reageren. Maar vaak zijn mensen niet duidelijk over hun gevoelens met daten.

Het kan nog zooo gezellig zijn de eerste tweede of derde date maar je weet niet wat er in iemand zijn hoofd omgaat.
Chinue schreef:
28-08-2020 23:06
Zo geforceerd allemaal. Daten; kom je daar jezelf aanbieden.

Volgens mij moet je jezelf ook goed zien te verkopen met onlinedating alleen daarvan zou ik al anti worden en in mijn bio schrijven;

Ik ben Roelie, een buitengewoon saai wijf.
Henk-en-Roelie schreef:
28-08-2020 23:33
Volgens mij moet je jezelf ook goed zien te verkopen met onlinedating alleen daarvan zou ik al anti worden en in mijn bio schrijven;

Ik ben Roelie, een buitengewoon saai wijf.
Hai, ik ben Harry en heel gemiddeld.
babbeleo schreef:
28-08-2020 23:43
Hai, ik ben Harry en heel gemiddeld.
Je hebt je toevallig niet vergist in bemiddeld ipv gemiddeld?
Anders had ik wel met je willen daten.
Henk-en-Roelie schreef:
28-08-2020 23:48
Je hebt je toevallig niet vergist in bemiddeld ipv gemiddeld?
Anders had ik wel met je willen daten.
Nee dat verkoopverhaal hou ik exclusief op SL, daar heet ik Diederik en lig ik in een bad met geld.
heppydepeppy12 schreef:
28-08-2020 11:53
Heel herkenbaar hoor.

Hier op zondag 1e date , 2 dagen later vervolgdate , contact via app gehouden en sinds vanochtend reageert hij niet meer.
Ik vond het al zo goed gaan :-D
Je had hem zeker ook nog niet gepijpt .....
Nog reactie gehad op je appje?
Chocolade, altijd goed!
TheeMetChocolade schreef:
29-08-2020 07:23
Nog reactie gehad op je appje?
Nope, helemaal niets. Ik vind het echt heel raar.
ClumsyNinja schreef:
29-08-2020 08:00
Hij wil niet meer, ingewikkelder is het niet. Nummer wissen en doorgaan :rose:
ClumsyNinja schreef:
Het is een onaardige meneer. Laat maar los. Het is ook raar, maar je doet er niks aan helaas. Next!
Chocolade, altijd goed!
babbeleo schreef:
28-08-2020 23:58
Nee dat verkoopverhaal hou ik exclusief op SL, daar heet ik Diederik en lig ik in een bad met geld.
:rofl:
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
VelvetVolvo schreef:
29-08-2020 00:55
Je had hem zeker ook nog niet gepijpt .....
Beginnersfout.
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
ClumsyNinja schreef:

Nou, dat is wel heel onfatsoenlijk. Helaas, niks aan te doen. Ik hoop dat je een fijne vakantie hebt.
ik zou dus gelijk denken dat ie niet geïnteresseerd is, de dates die dat wel waren, maakten er namelijk gelijk werk van. Diegene die niet geïnteresseerd waren of slechts uit waren op een ONS, daar bleef het ook stil bij en moest ik zelf vragen wanneer er weer een date kwam.
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
En als jij niet wil zoenen op date 1 of 2, zeker nu gezien de Corona is dat alleen maar verstandig ipv preuts.
Oh nou, toch nog een berichtje gehad. Veel beter dan die rare stilte en gelukkig ook geen slap excuus. Maar gewoon; hij wil mij wel beter leren kennen - als vrienden, maar snapt het ook als ik daar niet op zoek naar ben. Tja, dus inderdaad heel simpel: ik vond hem leuker dan hij mij.
Berichtje terug gestuurd, dat ik er inderdaad anders in stond en dat ik m het beste wens, en daarna de match verbroken.

Wat mij betreft toch nog een semi goed einde aan dit rare verhaal: 2 leuke dates gehad en kennelijk zit er niet meer in.
ook al is het niet leuk, je weet wel waar je aan toe bent nu
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Wel fijn dat hij zo eerlijk is geweest.
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
Het gras lijkt blijkbaar groener aan de overkant. Meneer heeft blijkbaar druk met uitkiezen van de vrouwen waarmee hij een match heeft op de datingapp.
Ik zou zeggen: Liever verder kijken, je kan wachten op deze man totdat je ons weegt.
Er zijn meer vissen in het water. Keep it up girl :-)
Toch nog een bericht is wel beter. En nu lekker op vakantie: have fun!!
Chocolade, altijd goed!
ClumsyNinja schreef:
29-08-2020 15:05
Oh nou, toch nog een berichtje gehad. Veel beter dan die rare stilte en gelukkig ook geen slap excuus. Maar gewoon; hij wil mij wel beter leren kennen - als vrienden, maar snapt het ook als ik daar niet op zoek naar ben. Tja, dus inderdaad heel simpel: ik vond hem leuker dan hij mij.
Berichtje terug gestuurd, dat ik er inderdaad anders in stond en dat ik m het beste wens, en daarna de match verbroken.

Wat mij betreft toch nog een semi goed einde aan dit rare verhaal: 2 leuke dates gehad en kennelijk zit er niet meer in.
Fijn dat hij alsnog heeft gereageerd, waarschijnlijk niet hetgeen wat je verlangde maar nu hoef je je ook niet meer af te vragen waar die plotselinge stop in het appen door kwam. Succes met het verder daten en wie weet ontmoet je wel een leukert tijdens je vakantietrip!
De volgende beter ;) neem dit vooral niet persoonlijk, er kunnen 101 redenen zijn. Sowieso een sul omdat hij het zo laat meedeelt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven