Vriendin neemt nooit de telefoon op.
woensdag 2 september 2020 om 22:36
Goede avond,
Ik ben nogal nieuw in het prille relatie verhaal. Ik was jaren samen met mijn exvrouw, er was toen geen WhatsApp en ik had ook geen sociaal media. Ik weet dus niet wat vandaag de dag normaal is.
Het volgende :
Ik heb sinds 3 maanden een vriendin (exclusiviteit is uitgesproken, dat wilde zij en ik natuurlijk ook, anders ging ik niet akkoord).
Alles gaat goed wanneer we elkaar zien, we wonen zo'n 2 uur bij elkaar vandaan. We hebben elkaar echter nu een paar weken niet gezien ivm ziekte (ik moest in quarantaine). Maar daar gaat het niet om.
Vanaf het begin heb ik haar nooit kunnen bereiken als ik haar bel, ze neemt nooit op. Als we samen iets gaan doen laat ze meestal ook haar telefoon thuis liggen (als ze bij mij is bij mij dus). Soms neemt ze hem wel mee.
Ik vind het toch wel erg eigenaardig dat ze nooit de telefoon opneemt. Dit is dus niet opeens, maar al vanaf het begin.
Zij belt ook nooit terug. Vanavond wilde ik haar bellen, maar ze nam weer niet op. Toen ik op whatsapp keek, om haar dan maar een bericht te sturen kwam ze opeens online, dus ik dacht ik bel nog even.. Ze nam dit keer voor het eerst op, maar ze was aan het autorijden en zei dat ze zich moest concentreren op het autorijden, en ze zei dat ze straks wel terug zou bellen.. Dit is nu 3 uur geleden..
Nu ben ik eigenlijk wel een beetje klaar met dat bellen, en ik ga haar nu niet meer bellen. Ik vind het zeer eigenaardig. Het is niet zo dat we kinderen zijn. We zijn beiden 39 jaar. Ik krijg steeds meer het idee dat zij nog een telefoon heeft (weet niet waarom ik dat denk, maar dat gevoel heb ik).
Ze reageert ook heel traag op appjes, soms helemaal niet, soms een dag later. Terwijl zij wel altijd als eerste mij bericht. Ze leest vaak de appjes wel, maar reageert dan niet.
Bericht moest eerst goedgekeurd worden, inmiddels heeft ze gebeld.. Nog geen 5 minuten omdat ze zegt dat ze bij een vriendin voor het huis staat een daar even mee zou drinken.. En toen hing ze abrubt de telefoon op en klonk geërgerd
ik heb haar gestuurd dat ik daar niet van gediend ben, dat zij zomaar de telefoon ophangt. Vind het nogal onbeschoft.
Door dat gedrag ga ik twijfelen aan haar verhaal, gaat ze wel naar een vriendin? Of misschien heeft ze nog meer mannen? Ik ben totaal niet jaloers, maar hier klopt gewoon iets niet.
De bedoeling was om haar te bellen om dit weekend af te spreken, maar dat heb ik dus niet kunnen doen. En ik heb er nu eerlijk gezegd ook geen zin meer in. Ik ga nu wel wat anders plannen, heb nu wel genoeg geprobeerd.
Ik ben nogal nieuw in het prille relatie verhaal. Ik was jaren samen met mijn exvrouw, er was toen geen WhatsApp en ik had ook geen sociaal media. Ik weet dus niet wat vandaag de dag normaal is.
Het volgende :
Ik heb sinds 3 maanden een vriendin (exclusiviteit is uitgesproken, dat wilde zij en ik natuurlijk ook, anders ging ik niet akkoord).
Alles gaat goed wanneer we elkaar zien, we wonen zo'n 2 uur bij elkaar vandaan. We hebben elkaar echter nu een paar weken niet gezien ivm ziekte (ik moest in quarantaine). Maar daar gaat het niet om.
Vanaf het begin heb ik haar nooit kunnen bereiken als ik haar bel, ze neemt nooit op. Als we samen iets gaan doen laat ze meestal ook haar telefoon thuis liggen (als ze bij mij is bij mij dus). Soms neemt ze hem wel mee.
Ik vind het toch wel erg eigenaardig dat ze nooit de telefoon opneemt. Dit is dus niet opeens, maar al vanaf het begin.
Zij belt ook nooit terug. Vanavond wilde ik haar bellen, maar ze nam weer niet op. Toen ik op whatsapp keek, om haar dan maar een bericht te sturen kwam ze opeens online, dus ik dacht ik bel nog even.. Ze nam dit keer voor het eerst op, maar ze was aan het autorijden en zei dat ze zich moest concentreren op het autorijden, en ze zei dat ze straks wel terug zou bellen.. Dit is nu 3 uur geleden..
Nu ben ik eigenlijk wel een beetje klaar met dat bellen, en ik ga haar nu niet meer bellen. Ik vind het zeer eigenaardig. Het is niet zo dat we kinderen zijn. We zijn beiden 39 jaar. Ik krijg steeds meer het idee dat zij nog een telefoon heeft (weet niet waarom ik dat denk, maar dat gevoel heb ik).
Ze reageert ook heel traag op appjes, soms helemaal niet, soms een dag later. Terwijl zij wel altijd als eerste mij bericht. Ze leest vaak de appjes wel, maar reageert dan niet.
Bericht moest eerst goedgekeurd worden, inmiddels heeft ze gebeld.. Nog geen 5 minuten omdat ze zegt dat ze bij een vriendin voor het huis staat een daar even mee zou drinken.. En toen hing ze abrubt de telefoon op en klonk geërgerd
Door dat gedrag ga ik twijfelen aan haar verhaal, gaat ze wel naar een vriendin? Of misschien heeft ze nog meer mannen? Ik ben totaal niet jaloers, maar hier klopt gewoon iets niet.
De bedoeling was om haar te bellen om dit weekend af te spreken, maar dat heb ik dus niet kunnen doen. En ik heb er nu eerlijk gezegd ook geen zin meer in. Ik ga nu wel wat anders plannen, heb nu wel genoeg geprobeerd.
woensdag 9 september 2020 om 23:10
Waarom zou ze haar adres geven als je het toch uit hebt gemaakt en jij nooit naar haar toe wou gaan? Ze zei steeds: ik geef mijn adres wel wanneer het zover is dat je naar me toe komt. Maar je zocht steeds kul redenen om dat niet te moeten doen. Ik geloof nooit dat je een bedrijfswagen niet privé mag gebruiken, al je single collega's hebben 2 auto's staan of wat? Ik vind jou minstens even raar als zij is, welke normale vent wil nooit naar zijn lief toe? Is niet geïnteresseerd in hoe ze woont? Ik vind het heel logisch dat ze haar adres niet gaf.
woensdag 9 september 2020 om 23:21
En haar naam niet? Lees ff alles dan. Ik heb uitgelegd waarom. Dit is overeengekomen met mijn werkgever.Attraverso schreef: ↑09-09-2020 23:10Waarom zou ze haar adres geven als je het toch uit hebt gemaakt en jij nooit naar haar toe wou gaan? Ze zei steeds: ik geef mijn adres wel wanneer het zover is dat je naar me toe komt. Maar je zocht steeds kul redenen om dat niet te moeten doen. Ik geloof nooit dat je een bedrijfswagen niet privé mag gebruiken, al je single collega's hebben 2 auto's staan of wat? Ik vind jou minstens even raar als zij is, welke normale vent wil nooit naar zijn lief toe? Is niet geïnteresseerd in hoe ze woont? Ik vind het heel logisch dat ze haar adres niet gaf.
Ik moest zo maar ergens heen rijden en als ik in de buurt ben zou ze haar gegevens geven. Probleem is dat ze nooit de telefoon op neemt (is nog nooit voorgekomen) .
Haar adres nadat ik het uitgemaakt heb? Nee natuurlijk niet. Wat zou ik met het adres moeten als ik het uitgemaakt heb. Dit vraag ik al sinds juli, naam en adres. Maar dan kwam ze altijd met een aanval (opeens had ik dit of dat gedan), dit om het onderwerp te veranderen.
De reden dat ik het heb uitgemaakt is o.a. Nooit de telefoon opnemen, haar volledige naam niet willen geven, haar adres niet geven, en later bleek zelfs haar opgegeven woonplaats niet eens te kloppen (gezocht op telefoonnummer en dan Google cache, bleek heel andere woonplaats) . Achterdochtig gedrag (constant vragen of ik een ander heb).
Voortdurend over dingen beginnen wat ik gezegd zou hebben maar ik not gezegd heb (waarschijnlijk contact met andere mannen) en dan zeggen dat ze het kon bewijzen via whatsapp wacht daar zou ik dan gestuurd hebben. Nadat ze zocht vind ze het niet en begon ze snel over iets anders.
Voortdurend dingen 3 of 4 keer vragen. (bijv heb je broers of zussen? Waar is die foto gemaakt (in mijn huiskamer, en dan nog meerder malen vragen verspreid over dagen, terwijl ze zelf in die huiskamer is geweest.. Lol)
Met "feiten" komen welke ok gezegd zou hebben, dingen die absoluut niet bij mij passen. Constant mij vergelijken met een ex.. Etc, etc, etc
Ga jij naar iemand rijden waarvan je de naam niet weet, het adres niet van weet en je vrijwel niet kunt bereiken?
Sorry hoor, maar ik ga echt niet een auto lenen om naar een onbekend adres te rijden, welke ik misschien krijg als ik in de buurt ben. (2 a 2,5 uur rijden. Zij zegt 2,5 uur rijden).
anoniem_400569 wijzigde dit bericht op 09-09-2020 23:38
17.25% gewijzigd
woensdag 9 september 2020 om 23:26
Echt wel. Je kunt ze dan 1 keer lezen, daarna zijn ze niet meer terug te vinden...Attraverso schreef: ↑09-09-2020 23:12Net als dat blokkeren, wanneer je iemand blokkeert krijg je geen berichten meer binnen, eigenaardig dat mensen hier er in trappen.
Ff Google en meteen bovenaan zegt iemand het zelfde hxxp://community.t-mobile.nl/overige-toestelmerken-365/bericht-van-geblokkeerd-nummer-bekijken-294974
(ff xx vervangen door tt)
Heb dat bij Samsung en huawei. Verder geen andere telefoon, dus niet kunnen testen, maar is iets van Android.
donderdag 10 september 2020 om 13:16
Aangezien ze niet stopte met contact zoeken was het nogal lastig om het echt los te laten. Nu het bijna 2 dagen stil is kan ik het gaan loslaten.
Ik heb alleen nog de berichten hier geplaatst om de vorderingen kenbaar te maken. Er waren enkele mensen die het met spanning volgde, dus vandaar.

donderdag 10 september 2020 om 15:09
RickyL schreef: ↑10-09-2020 13:16Aangezien ze niet stopte met contact zoeken was het nogal lastig om het echt los te laten. Nu het bijna 2 dagen stil is kan ik het gaan loslaten.
Ik heb alleen nog de berichten hier geplaatst om de vorderingen kenbaar te maken. Er waren enkele mensen die het met spanning volgde, dus vandaar.
Niks mis mee, erover praten is goed hoort bij je verwerkingsproces.

donderdag 10 september 2020 om 15:11
134RickyL schreef: ↑10-09-2020 13:16Aangezien ze niet stopte met contact zoeken was het nogal lastig om het echt los te laten. Nu het bijna 2 dagen stil is kan ik het gaan loslaten.

donderdag 10 september 2020 om 16:58
Ik zou hetzelfde hebben hoor.RickyL schreef: ↑10-09-2020 13:16Aangezien ze niet stopte met contact zoeken was het nogal lastig om het echt los te laten. Nu het bijna 2 dagen stil is kan ik het gaan loslaten.
Haar bedoelingen blijven nu mysterieus en dat zou ik heel irritant vinden
Frankly my dear, I don"t give a damn

donderdag 10 september 2020 om 18:19
Ik zie ze bij Android toch echt niet hoor.RickyL schreef: ↑09-09-2020 23:26Echt wel. Je kunt ze dan 1 keer lezen, daarna zijn ze niet meer terug te vinden...
Ff Google en meteen bovenaan zegt iemand het zelfde hxxp://community.t-mobile.nl/overige-toestelmerken-365/bericht-van-geblokkeerd-nummer-bekijken-294974
(ff xx vervangen door tt)
Heb dat bij Samsung en huawei. Verder geen andere telefoon, dus niet kunnen testen, maar is iets van Android.
donderdag 10 september 2020 om 19:48
Ja toch... 3 maanden lang minimaal 2 keer per week gezien plus de hele dag door berichten. Tsja er zijn mensen die het niks doet. Voor mij is dat niet na een paar dagen opeens weg en klaar.
Het is nu pas 2 dagen stil van haar kant.
donderdag 10 september 2020 om 19:55
Wat een waslijst joh. Je bent beter af zonder haar. Word al moe als ik je post leest.RickyL schreef: ↑09-09-2020 23:21En haar naam niet? Lees ff alles dan. Ik heb uitgelegd waarom. Dit is overeengekomen met mijn werkgever.
Ik moest zo maar ergens heen rijden en als ik in de buurt ben zou ze haar gegevens geven. Probleem is dat ze nooit de telefoon op neemt (is nog nooit voorgekomen) .
Haar adres nadat ik het uitgemaakt heb? Nee natuurlijk niet. Wat zou ik met het adres moeten als ik het uitgemaakt heb. Dit vraag ik al sinds juli, naam en adres. Maar dan kwam ze altijd met een aanval (opeens had ik dit of dat gedan), dit om het onderwerp te veranderen.
De reden dat ik het heb uitgemaakt is o.a. Nooit de telefoon opnemen, haar volledige naam niet willen geven, haar adres niet geven, en later bleek zelfs haar opgegeven woonplaats niet eens te kloppen (gezocht op telefoonnummer en dan Google cache, bleek heel andere woonplaats) . Achterdochtig gedrag (constant vragen of ik een ander heb).
Voortdurend over dingen beginnen wat ik gezegd zou hebben maar ik not gezegd heb (waarschijnlijk contact met andere mannen) en dan zeggen dat ze het kon bewijzen via whatsapp wacht daar zou ik dan gestuurd hebben. Nadat ze zocht vind ze het niet en begon ze snel over iets anders.
Voortdurend dingen 3 of 4 keer vragen. (bijv heb je broers of zussen? Waar is die foto gemaakt (in mijn huiskamer, en dan nog meerder malen vragen verspreid over dagen, terwijl ze zelf in die huiskamer is geweest.. Lol)
Met "feiten" komen welke ok gezegd zou hebben, dingen die absoluut niet bij mij passen. Constant mij vergelijken met een ex.. Etc, etc, etc
Ga jij naar iemand rijden waarvan je de naam niet weet, het adres niet van weet en je vrijwel niet kunt bereiken?
Sorry hoor, maar ik ga echt niet een auto lenen om naar een onbekend adres te rijden, welke ik misschien krijg als ik in de buurt ben. (2 a 2,5 uur rijden. Zij zegt 2,5 uur rijden).
Hoe kan het dat zoveel mensen ontevreden zijn over hun lijf en zo weinig mensen tevreden zijn over hun verstand? - EB
zaterdag 12 september 2020 om 20:07
Na 4,5 dag complete stilte kreeg ik zojuist toch weer sms 
"Schijnbaar heb je een ander. Veel geluk".
Niet best, zelfs haar compleet negeren helpt niet. Al een week heb ik nergens meer op gereageerd, ook niet op haar 27 smsjes van dinsdag, waarin ze zei dat het nu klaar was en zij het contact zou verbreken of zo. Weet niet meer precies wat ze ook alweer stuurde toen..

"Schijnbaar heb je een ander. Veel geluk".
Niet best, zelfs haar compleet negeren helpt niet. Al een week heb ik nergens meer op gereageerd, ook niet op haar 27 smsjes van dinsdag, waarin ze zei dat het nu klaar was en zij het contact zou verbreken of zo. Weet niet meer precies wat ze ook alweer stuurde toen..
anoniem_400569 wijzigde dit bericht op 12-09-2020 20:18
0.26% gewijzigd
zaterdag 12 september 2020 om 20:20
Heb ik, maar zie de sms'en gewoon. Ik ga ook niet reageren of zo. Maar ik vind het wel bizar dat ze niet opgeeft en maar blijft proberen.
Mijn laatste berichten zijn geweest dat ze mij met rust moet laten en geen contact met mij moet zoeken. Dit heb ik 3 keer of zo gezegd.
zaterdag 12 september 2020 om 20:46
Maar waarom lees je ze dan? Als je haar geblokkeerd hebt, hoef je de berichten niet te lezen, tenzij je ze wíl lezen.RickyL schreef: ↑12-09-2020 20:20Heb ik, maar zie de sms'en gewoon. Ik ga ook niet reageren of zo. Maar ik vind het wel bizar dat ze niet opgeeft en maar blijft proberen.
Mijn laatste berichten zijn geweest dat ze mij met rust moet laten en geen contact met mij moet zoeken. Dit heb ik 3 keer of zo gezegd.
zaterdag 12 september 2020 om 23:06
Ik heb zojuist even gekeken in m'n blokkeerlijst. Het blijkt een ander nummer te zijnWilhetnietweten schreef: ↑12-09-2020 20:46Maar waarom lees je ze dan? Als je haar geblokkeerd hebt, hoef je de berichten niet te lezen, tenzij je ze wíl lezen.