Vreemdgaan [Geen OP]
vrijdag 11 september 2020 om 01:09
Weet het niet. Misschien valt het opnieuw op te bouwen. Hij ging vreemd op moment dat hij het eigenlijk al wilde uitmaken.Metallover schreef: ↑11-09-2020 01:05Waarom wil je de relatie niet opgeven? Neem aan dat je hem niet meer kunt vertrouwen.
vrijdag 11 september 2020 om 01:11
vrijdag 11 september 2020 om 01:13
vrijdag 11 september 2020 om 01:13
Jawel. Wel enorm veel spijt. Wist eigenlijk altijd al dat het een keer fout zou gaan. Ik zou zelf nooit vreemdgaan denk ik, maar ja.Metallover schreef: ↑11-09-2020 01:11Dan weet je toch genoeg?
Hij wil je niet meer en hij heeft allang geen respect meer voor je.
Heb meer moeite met dat hij erover loog.
vrijdag 11 september 2020 om 01:17
Ja, onderbuikgevoel denk ik
vrijdag 11 september 2020 om 01:19

vrijdag 11 september 2020 om 06:48
Wat doe jij jezelf aan? Als 1996 jouw geboortejaar is dan zit jij in de bloei van jouw leven. Waarom besteed jij die tijd aan iemand met de leeftijd voor een midlifecrisis en met een duidelijk wispelturig karakter? Hij liegt tegen je, hij wilde eerder van je af en nu doet hij of hij spijt heeft.
Wat EHR al zegt: je maakt jezelf afhankelijk van hem. Ik denk dat je beter af bent zonder hem. Kies voor jezelf, zou mijn advies zijn.
Wat EHR al zegt: je maakt jezelf afhankelijk van hem. Ik denk dat je beter af bent zonder hem. Kies voor jezelf, zou mijn advies zijn.

vrijdag 11 september 2020 om 06:48
Ontzettend veel houden van iemand is niet het enige wat belangrijk is in een relatie.
Als er geen vertrouwen en gelijkwaardigheid is, dan is het toch sowieso niet fijn?
Je zegt 2 jaar een relatie te hebben die al 2 jaar heftig is met veel ups en downs.
En nu is hij ook vreemd gegaan.
25 jaar leeftijdsverschil.
Ik hoor teveel alarmbellen.
Maar ik denk dat je verder moet gaan. Het houden van gaat roesten, maar je moet nu echt voor jezelf kiezen en proberen sterk te zijn.
Als er geen vertrouwen en gelijkwaardigheid is, dan is het toch sowieso niet fijn?
Je zegt 2 jaar een relatie te hebben die al 2 jaar heftig is met veel ups en downs.
En nu is hij ook vreemd gegaan.
25 jaar leeftijdsverschil.
Ik hoor teveel alarmbellen.

Maar ik denk dat je verder moet gaan. Het houden van gaat roesten, maar je moet nu echt voor jezelf kiezen en proberen sterk te zijn.
vrijdag 11 september 2020 om 06:49
vrijdag 11 september 2020 om 07:36
Dit is een zéér goed advies TO!viva-amber schreef: ↑11-09-2020 06:49Wanneer je van jezelf zou houden: welk advies zou je jezelf dan geven?
Je zou ook kunnen denken: als dit topic over een vriendin zou gaan, wat zou je haar dan aanraden?
vrijdag 11 september 2020 om 08:20
al 2 jaar een heftige relatie, je "wilt niet opgeven" & hij is vreemd gegaan
Klinkt niet echt als een basis voor een stabiele relatie
Je kan ook echt heel erg verliefd zijn op de verkeerde persoon. Iemand die je niet gelukkig maakt.
Kom op, hou de eer aan jezelf, je bent echt meer waard. Ga eerst zelfstandig worden en niet zo afhankelijk van een verkeerde man
Klinkt niet echt als een basis voor een stabiele relatie
Je kan ook echt heel erg verliefd zijn op de verkeerde persoon. Iemand die je niet gelukkig maakt.
Kom op, hou de eer aan jezelf, je bent echt meer waard. Ga eerst zelfstandig worden en niet zo afhankelijk van een verkeerde man
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
explore, dream & discover
vrijdag 11 september 2020 om 08:22
vrijdag 11 september 2020 om 08:34
Stel dat je bij hem blijft, want je zegt dat je van hem houdt, wordt je dan gelukkig?
Het gaat al met ups en downs, dus ik schat de kans erg groot dat er vast weer een down periode komt waarin hij gaat twijfelen, en gezien je hem nu laat wegkomen met vreemdgaan zal hij er volgende keer en de keren erop ook mee wegkomen, je geeft hem zo een beetje vrij spel..
Ja hij heeft nu spijt, maar dat slijt. Want hij had even het idee dat hij je kwijt was, en dus vecht hij nu voor je. Dat zegt niet dat het niet nog een keer gebeurt.
Daarnaast, kun je hem weer volledig vertrouwen? Ik zou continu bedenken wat hij aan het doen is als hij niet thuis is.
Tuurlijk hou je van hem, dat is logisch na 2 jaar samen. Maar dat slijt ook vanzelf wel.
Hij had gewoon de ballen moeten hebben om de relatie te verbreken toen het niet goed ging, nu is hij vreemdgegaan, ik snap niet hoe je dat kunt accepteren...
Het gaat al met ups en downs, dus ik schat de kans erg groot dat er vast weer een down periode komt waarin hij gaat twijfelen, en gezien je hem nu laat wegkomen met vreemdgaan zal hij er volgende keer en de keren erop ook mee wegkomen, je geeft hem zo een beetje vrij spel..
Ja hij heeft nu spijt, maar dat slijt. Want hij had even het idee dat hij je kwijt was, en dus vecht hij nu voor je. Dat zegt niet dat het niet nog een keer gebeurt.
Daarnaast, kun je hem weer volledig vertrouwen? Ik zou continu bedenken wat hij aan het doen is als hij niet thuis is.
Tuurlijk hou je van hem, dat is logisch na 2 jaar samen. Maar dat slijt ook vanzelf wel.
Hij had gewoon de ballen moeten hebben om de relatie te verbreken toen het niet goed ging, nu is hij vreemdgegaan, ik snap niet hoe je dat kunt accepteren...

vrijdag 11 september 2020 om 08:58
Ik hoop dat je mensen in je nabije omgeving hebt met wie je kunt praten hierover. Bijvoorbeeld een goede vriendin, een fijne zus of een lieve ouder. Zij kennen jou, dus neem hun advies serieus. Voor ons is het lastiger je te helpen en ook makkelijker om te oordelen, want op papier komt deze relatie over als een recept voor drama.
Sterkte.
Sterkte.

vrijdag 11 september 2020 om 08:59