Bang voor oordeel/na-apen

13-09-2020 23:07 94 berichten
X
anoniem_399518 wijzigde dit bericht op 14-10-2020 00:17
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Verwijder haar van sociale media
Schoonzus?
Ik zou het gewoon eens als reactie geven "great minds think alike ;)"
Bij dingen als een vakantiebestemming of een uitje vind ik het sowieso raar om het over na-apen te hebben. Ik kan me hooguit voorstellen dat het een issue is als iemand de hele tijd dezelfde kleding koopt of zoiets, of ideeën nadoet die echt origineel zijn, maar de dingen die jij noemt zijn sowieso al niet bedoeld om je mee te onderscheiden, maar zijn dingen die je gewoon doet voor de lol, daarbij doen duizenden mensen het, alleen jullie toevallig kort na elkaar.

Zelfs al zou je nu gaan omdat je hebt gezien dat zij is gegaan, dan zou ik nog denken: so what.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Hoe oud zijn jullie? Dit klinkt namelijk enorm kinderachtig. Je doet haar niet na en zelfs al zou je haar wel na doen, dan zou dat enkel betekenen dat je vindt dat ze leuke ideeën heeft en daar lijkt me niks mis mee..
Tenzij je je haar allebei net knalroze hebt geverfd is het niks bijzonders denk ik.

Ik denk vooral dat jij je veel druk maakt over haar... en haar sociaal media. Ze haar op kennissen en post dingen alleen voor vrienden. En zet haar op niet meer volgen.

Geeft veel rust
Ik zou als reactie schrijven: Goh leuk, wat een toeval, ik heb net gisteren kaartjes besteld!
x
anoniem_399518 wijzigde dit bericht op 14-10-2020 20:42
0.00% gewijzigd
x
99.68% gewijzigd
Marana schreef:
13-09-2020 23:22
Ik zou als reactie schrijven: Goh leuk, wat een toeval, ik heb net gisteren kaartjes besteld!
Het is wel van een andere dierentuin.. en wil niet nogmeer aandacht trekken.. want normaal reageer ik nooit bij haar social media (alleen like).
Heb je het idee dat ze dat vindt of zit het vooral in je hoofd omdat je onzeker bent?

Heb je veel persoonlijk contact of zien jullie elkaar alleen op instagram?
Waarom volg je iemand waar je een hekel aan hebt op Instagram? Negeer haar gewoon zo veel mogelijk en leef je eigen leven.
x
0.00% gewijzigd
Waarschijnlijk staat ze er helemaal niet bij stil, zeker niet van die dierentuin of vakantie. In het ergste geval vindt ze je een na-aper, wat dan nog? Je leidt je eigen leven.
rumforviva schreef:
13-09-2020 23:52
Waarschijnlijk staat ze er helemaal niet bij stil, zeker niet van die dierentuin of vakantie. In het ergste geval vindt ze je een na-aper, wat dan nog? Je leidt je eigen leven.
Je hebt gelijk.. de meeste mensen zijn wel met zichzelf bezig, vergeet ik vaak.
En in dat ergste geval als ze het vind.. vind ik het erg om als na-aper gezien te worden. Maar je hebt helemaal gelijk, mijn eigen leven..
Soms kan iets gewoon opvallen (wat betreft het haar), waarom zou zij hem opdracht geven om zoiets te zeggen en waarom zou hij die opdracht opvolgen? Zo belangrijk is dat toch helemaal niet?

Denk niet dat ze zich hier mee bezig houdt en dan nog, jullie zijn niet close. Denk dat je jezelf belangrijker maakt dan je bent en dat bedoel ik niet vervelend.
Waarom heeft haar mening zoveel impact op jou? Manipuleert ze je soms dat je daar zo mee bezig bent?
Heftig dat je daar zo mee bezig bent... Ik zou haar niet meer volgen op social media, misschien geeft dat wat rust.
TheCookies schreef:
13-09-2020 23:29
Het is wel van een andere dierentuin.. en wil niet nogmeer aandacht trekken.. want normaal reageer ik nooit bij haar social media (alleen like).
Is het dezelfde of een andere dierentuin?
CatLady33 schreef:
14-09-2020 01:04
Is het dezelfde of een andere dierentuin?
Een andere, zoals ik zei ^
Farizia schreef:
14-09-2020 00:58
Waarom heeft haar mening zoveel impact op jou? Manipuleert ze je soms dat je daar zo mee bezig bent?
Heb het idee dat ze snel mensen oordeeld. Hoor haar vaak over anderen oordelen. Bij bepaalde mensen trek ik me het gewoon meer aan
Tot nog toe lees ik alleen maar dat jij alleen maar “het idee hebt dat zij”.

Waar heeft zij jou echt op aangesproken of haar oordeel over uitgesproken als het gaat over na-apen?
anoniem_6409c20e18dd0 wijzigde dit bericht op 14-09-2020 01:44
1.65% gewijzigd
Het komt obsessief en ongezond over dus je moet voor jezelf echt ns uitzoeken hoe dat komt en ermee dealen. Waarom zou je je wat aantrekken van iemand die op alles en iedereen ligt te zeiken?
Mijn god, hoeveel mensen gaan er denk je op een dag naar een dierentuin? Voel je je dan beoordeeld door al die duizenden mensen omdat jij ook gaat? Laat het los. Je hebt ook nog zoiets als mode of reclame waardoor mensen vaak spontaan dezelfde ideeën krijgen. Lekker boeiend.
Beetje raar om hier zo mee bezig te zijn. Indien ze er wat van zegt, dan zou ik aangeven: alles wat jij doet vind ik toevallig ook leuk. Je hebt een goede smaak.

Gister heb ik ook een uitje op sociale media geplaatst. Het was zo leuk en een sociaal maatschappelijk bedrijf. Wij zouden het juist leuk vinden wanneer een ander het ook gaat doen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven