Bang voor oordeel/na-apen
zondag 13 september 2020 om 23:12
Bij dingen als een vakantiebestemming of een uitje vind ik het sowieso raar om het over na-apen te hebben. Ik kan me hooguit voorstellen dat het een issue is als iemand de hele tijd dezelfde kleding koopt of zoiets, of ideeën nadoet die echt origineel zijn, maar de dingen die jij noemt zijn sowieso al niet bedoeld om je mee te onderscheiden, maar zijn dingen die je gewoon doet voor de lol, daarbij doen duizenden mensen het, alleen jullie toevallig kort na elkaar.
Zelfs al zou je nu gaan omdat je hebt gezien dat zij is gegaan, dan zou ik nog denken: so what.
Zelfs al zou je nu gaan omdat je hebt gezien dat zij is gegaan, dan zou ik nog denken: so what.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
zondag 13 september 2020 om 23:19
zondag 13 september 2020 om 23:29
maandag 14 september 2020 om 00:09
Je hebt gelijk.. de meeste mensen zijn wel met zichzelf bezig, vergeet ik vaak.rumforviva schreef: ↑13-09-2020 23:52Waarschijnlijk staat ze er helemaal niet bij stil, zeker niet van die dierentuin of vakantie. In het ergste geval vindt ze je een na-aper, wat dan nog? Je leidt je eigen leven.
En in dat ergste geval als ze het vind.. vind ik het erg om als na-aper gezien te worden. Maar je hebt helemaal gelijk, mijn eigen leven..
maandag 14 september 2020 om 00:12
Soms kan iets gewoon opvallen (wat betreft het haar), waarom zou zij hem opdracht geven om zoiets te zeggen en waarom zou hij die opdracht opvolgen? Zo belangrijk is dat toch helemaal niet?
Denk niet dat ze zich hier mee bezig houdt en dan nog, jullie zijn niet close. Denk dat je jezelf belangrijker maakt dan je bent en dat bedoel ik niet vervelend.
Denk niet dat ze zich hier mee bezig houdt en dan nog, jullie zijn niet close. Denk dat je jezelf belangrijker maakt dan je bent en dat bedoel ik niet vervelend.
maandag 14 september 2020 om 01:04
Is het dezelfde of een andere dierentuin?TheCookies schreef: ↑13-09-2020 23:29Het is wel van een andere dierentuin.. en wil niet nogmeer aandacht trekken.. want normaal reageer ik nooit bij haar social media (alleen like).
maandag 14 september 2020 om 01:28
maandag 14 september 2020 om 05:50
maandag 14 september 2020 om 06:51
Beetje raar om hier zo mee bezig te zijn. Indien ze er wat van zegt, dan zou ik aangeven: alles wat jij doet vind ik toevallig ook leuk. Je hebt een goede smaak.
Gister heb ik ook een uitje op sociale media geplaatst. Het was zo leuk en een sociaal maatschappelijk bedrijf. Wij zouden het juist leuk vinden wanneer een ander het ook gaat doen.
Gister heb ik ook een uitje op sociale media geplaatst. Het was zo leuk en een sociaal maatschappelijk bedrijf. Wij zouden het juist leuk vinden wanneer een ander het ook gaat doen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.