Action: ovulatietesten

10-09-2020 19:28 22 berichten
Zijn hier actiondeskundigen? 😁

Ik ben zelf groot fan haha en zag vandaag dat de ovulatietesten uit het assortiment gaan😭 Zo jammer want ik was er heel tevreden over en ze waren ook nog eens goedkoop.
Nu is mijn vraag; werkt iemand hier toevallig bij action en weet of ze nog terug komen? Of zijn ze er bijv in jullie vestiging nog wel gewoon?
Geen idee of ze hier ook uit het assortiment gaan, want ik heb altijd clearblue. Mocht je ze nodig hebben kan ik altijd hier voor je kijken en ze naar je opsturen.
Appeltje-- schreef:
10-09-2020 19:31
Geen idee of ze hier ook uit het assortiment gaan, want ik heb altijd clearblue. Mocht je ze nodig hebben kan ik altijd hier voor je kijken en ze naar je opsturen.
Wat lief! Heel graag!
Alle filialen hebben een ander aanbod dus stap eens wat andere actions in je omgeving binnen.
*2020* schreef:
10-09-2020 19:48
Alle filialen hebben een ander aanbod dus stap eens wat andere actions in je omgeving binnen.
Ik ben bij 1 andere geweest daar hadden ze ze ook niet meer.
Ik wist trouwens niet dat het overal anders was. De actions waar ik altijd heen ga zijn nagenoeg hetzelfde. Ik zal nog eens naar een andere gaan morgen
Als er een streep door de streepjescode* staat, gaat het uit het Action assortiment, niet alleen uit het assortiment van de betreffende winkel. Het is dan niet meer te bestellen voor de voorraad.

*streepjescode van het prijskaartje op het vak, op de blauwe balk.
anoniem_6398d67752325 wijzigde dit bericht op 10-09-2020 19:56
15.10% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Gewoon hoofdkantoor bellen en je vraag stellen bij de klantenservice.
Zij kunnen je vast vertellen welke filialen ze wel of niet hebben of dat ze er overal uit gaan en misschien terug komen.
Misschien willen ze je zelfs nog wel een partijtje uit t magazijn opsturen als ze eruit gaan.

Heeft mijn moeder ook eens gedaan met een bronzer die er uit ging, belde t hoofdkantoor van dat make up merk met de vraag waar ze het nog verkochten en toen hebben ze haar een doosje opgestuurd.
leolux schreef:
10-09-2020 19:55
Als er een streep door de streepjescode* staat, gaat het uit het Action assortiment, niet alleen uit het assortiment van de betreffende winkel. Het is dan niet meer te bestellen voor de voorraad.

*streepjescode van het prijskaartje op het vak, op de blauwe balk.
Ja dat was dus het geval.. dus overal, jammer
Naatje2000 schreef:
10-09-2020 19:56
Gewoon hoofdkantoor bellen en je vraag stellen bij de klantenservice.
Zij kunnen je vast vertellen welke filialen ze wel of niet hebben of dat ze er overal uit gaan en misschien terug komen.
Misschien willen ze je zelfs nog wel een partijtje uit t magazijn opsturen als ze eruit gaan.

Heeft mijn moeder ook eens gedaan met een bronzer die er uit ging, belde t hoofdkantoor van dat make up merk met de vraag waar ze het nog verkochten en toen hebben ze haar een doosje opgestuurd.
Goeie! Dat zal ik nog eens proberen haha
Ik zal dit weekend even voor je kijken hier als ik er kom. Ik laat het je weten!
Ooh nog eentje die ze mist!
Baalde hard!
Het zou ook goed kunnen dat ze niet leverbaar zijn vanwege Corona. Heel veel producten zijn niet of minder goed leverbaar.
Moosforhappines1988 schreef:
12-09-2020 21:39
Ooh nog eentje die ze mist!
Baalde hard!
Het zou ook goed kunnen dat ze niet leverbaar zijn vanwege Corona. Heel veel producten zijn niet of minder goed leverbaar.
Weet niet of het door corona komt want het gebeurde voorheen ook dat dingen eruit gingen (en soms wel weer terug kwamen)
Er stond een streepje door de code heen dus wordt niet meer aangevuld😭 ik ga ze maandag even proberen te bellen om te vragen of het over een tijdje weer terug komen
Ooh noo, nou laten we dan hopen dat we ze straks niet meer nodig hebben, nog beter!
Laat je het even weten na je belletje?
Moosforhappines1988 schreef:
12-09-2020 23:01
Ooh noo, nou laten we dan hopen dat we ze straks niet meer nodig hebben, nog beter!
Laat je het even weten na je belletje?
Haha dat zou nog beter zijn natuurlijk!
Ik laat het weten
Ik was net bij de action en daar lagen gewoon stapels doosjes ovulatie testen en er stonden geen streepjes in, door of bij de streepjescode. Wel waren de early testen weg, niet leeg maar echt weg. Heb je wel goed gekeken? :)
~ It takes a rad mama to be a father too ~
bam_1984 schreef:
17-09-2020 13:36
Ik was net bij de action en daar lagen gewoon stapels doosjes ovulatie testen en er stonden geen streepjes in, door of bij de streepjescode. Wel waren de early testen weg, niet leeg maar echt weg. Heb je wel goed gekeken? :)
Ja ik heb echt goed gekeken, inmiddels bij 5 vestigingen haha.
Heb je het echt goed gezien? De paarse he! Of ze zijn weer terug?? Ik ga dit weekend meteen kijken
Mag ik vragen waar dat was? Mag ook via een prive bericht. Misschien is het in de buurt
Ja ik weet het zeker want ik heb ze zelf (helaas) ook alweer 19 maanden nodig :biggrin: schrok van jouw bericht dus was erg opgelucht dat ze er gewoon waren.

In Eindhoven
~ It takes a rad mama to be a father too ~
Kak, ik gebruik ze ook.. eens kijken of ze hier nog zijn!
Een baksteen is nooit alleen
bam_1984 schreef:
17-09-2020 14:45
Ja ik weet het zeker want ik heb ze zelf (helaas) ook alweer 19 maanden nodig :biggrin: schrok van jouw bericht dus was erg opgelucht dat ze er gewoon waren.

In Eindhoven
Sterkte! Hoop dat de komende keer raak is!🍀
Eindhoven is voor mij te ver helaas maar mocht ik in de buurt zijn sla ik ze in
Vandaag (eindelijk) eens bij de Action geweest en gedacht aan de ovulatietesten. Nog volop beschikbaar en geen streep door de streepjescode..
Een baksteen is nooit alleen
Jaa ze zijn weer terug hier ook!!
Yesss, we mogen weer plassen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven