Singles unite: ( deel 3)

14-09-2020 14:26 3012 berichten
Alweer deel 3 van het single topic. Hier praten we over onze datingperikelen en het single leven.
Alle reacties Link kopieren
Tja, wat is je type. Geen idee... in eerste instantie zeg ik lang en donker maar dat kan zomaar veranderen. Verzorgd, goed gebit, diepgang en humor vind ik veel belangrijker. Ben een keer als een blok gevallen voor iemand die helemaal niet mijn type is maar als hij begint te lachen dan vreet ik hem op. Tegenwoordig vind ik de profielteksten belangrijker dan de foto. Ik heb het idee dat wanneer je niet de tijd kunt nemen om een leuke tekst te bedenken je ook in een relatie niet de tijd neemt. Er moet bij de foto wel iets van leuk zijn maar een woest aantrekkelijke man met een inhoudsloze profiel tekst gaat bij mij naar links. Een mwah foto met een voor mij intrigerende profielteksten gaat naar rechts.

Foto’s met dikke auto’s, rolexen, karpers, eisenlijstjes gaan ook naar links.
tomcat schreef:
19-09-2020 14:29
slapen?
paar uurtjes tussendoor.
was hele lange date.
wij slapen nooit.
Ontzettend liefdevol, zo zou je de Kreeft ook wel kunnen omschrijven. Toch kan de eerste indruk behoorlijk lastig zijn. Als jij niet in de stemming bent, dan is het lastig om daar uit te komen. Je zult dan juist jezelf willen beschermen en niet zomaar de eerste, de beste toe willen laten in je leven. En dat is ook helemaal niet gek!

dank je viva :)
misschien moet ik dat maar als profieltekst plakken ;-D
valentinamaria schreef:
19-09-2020 14:29
ik ben bij hem blijven slapen.
Komt op hetzelfde neer haha. Je sliep samen. En dat doe je normaal nooit zei je.
valentinamaria schreef:
19-09-2020 14:33
paar uurtjes tussendoor.
was hele lange date.
zie je eigen onderschrift... ;-D

maar klinkt als een goede date..leuk..fijn!
Julus schreef:
19-09-2020 14:35
Komt op hetzelfde neer haha. Je sliep samen. En dat doe je normaal nooit zei je.
nee klopt, ik ben niet zo,n gevoelsmens.

ik heb seks, leuke gesprekken, ga weer naar huis, en ghost ze erna..oei wat klinkt dat erg.
wij slapen nooit.
tomcat schreef:
19-09-2020 14:30
vrouwen idem. foto's van of met hun kinderen, of neefjes/nichtjes..

Snap ik ook niet. Ik had hooguit in mijn profieltekst staan dat ik een kind heb maar no way dat kind op een profielfoto stond.
wij slapen nooit.
valentinamaria schreef:
19-09-2020 14:37
nee klopt, ik ben niet zo,n gevoelsmens.

ik heb seks, leuke gesprekken, ga weer naar huis, en ghost ze erna..oei wat klinkt dat erg.
Maneater! :O
tomcat schreef:
19-09-2020 14:51
Maneater! :O
ja, zoiets, en dan wordt het een gewoonte.
wij slapen nooit.
pavlova schreef:
19-09-2020 14:32
Tja, wat is je type. Geen idee... in eerste instantie zeg ik lang en donker maar dat kan zomaar veranderen. Verzorgd, goed gebit, diepgang en humor vind ik veel belangrijker. Ben een keer als een blok gevallen voor iemand die helemaal niet mijn type is maar als hij begint te lachen dan vreet ik hem op. Tegenwoordig vind ik de profielteksten belangrijker dan de foto. Ik heb het idee dat wanneer je niet de tijd kunt nemen om een leuke tekst te bedenken je ook in een relatie niet de tijd neemt. Er moet bij de foto wel iets van leuk zijn maar een woest aantrekkelijke man met een inhoudsloze profiel tekst gaat bij mij naar links. Een mwah foto met een voor mij intrigerende profielteksten gaat naar rechts.

Foto’s met dikke auto’s, rolexen, karpers, eisenlijstjes gaan ook naar links.
Ik lees ook profielteksten en toch zegt dat niet alles.

Gisteren weer even Tinder erop gezet. Kwam een ex van een kennis tegen. Schitterende tekst, maar ik weet , om even een sticker te plakken, dat het iemand is met narcistisch trekken .In het begin een echte gentleman. Verwennerij en daarna moest om hem draaien, minder contact met haar kids, dwingend en toen ze vertrok stalken en teksten sturen. Later kwam ze in contact met nog een andere vrouw die wat met hem had gehad met dezelfde ervaringen.
Maar als je zijn tekst leest denk je...zoo..

Zo kwam ik ook eens een bekende tegen uit de vriendengroep van mijn ex. Had in zijn profiel staan...betrouwbaar.
Haha misschien op werkgebied, maar ik weet niet beter dat dat hij regelmatig vreemd ging.

Dus ja ik lees wel tekst, maar sommige neem ik met een korreltje zout.

Gisteren een match wat zitten zieken. Vond de foto to good to be true. Google wat en kwam bij een amerikaanse acteur uit.
Dus ik startte gesprek en na een paar zinnen heen en weer vroeg ik of hij hier aan het filmen was hahaha
Hmm match weg

Ook nog iemand die mijn lichaam wilde (start zin), maarja ik wilde koffie :-D
julia_20 wijzigde dit bericht op 19-09-2020 19:44
7.64% gewijzigd
valentinamaria schreef:
19-09-2020 14:37
Waarom het bij één keer houden als je een leuke date hebt?
WitteHaai schreef:
19-09-2020 15:31
Waarom het bij één keer houden als je een leuke date hebt?
omdat ik dan wel weer genoeg van ze weet.
wij slapen nooit.
Oh ja Tinder ergenissen, het blijft een begrip. Ik heb juist wel foto's met vriendinnen erop staan, want ik vind alleen selfie's juist saai. Een uitgebreide tekst heb ik ook niet, omdat ik niet goed weet wat neer te zetten. Wel heb ik een kort zinnetje staan, en daar krijg ik zo af en toe nog leuke berichtjes op.

Vooral mannen met meerdere foto's met andere snap ik niet. Alsof wij dan kunnen ruiken welke van de 5 mannen nou het profiel werkelijk van is. Tijdens mijn weekendje weg wel weer getinderd en nu heb ik dus een aantal leuke gesprekken/matches, met mannen aan de andere kant van het land :-D Kan er uiteindelijk niks mee maar toch.
Ah wat leuk dat je nu echt bent verhuisd viv. Veel plezier op je nieuwe woonstek!
Dank je wel Julus en Flaffy! Wellicht kom ik wel iemand hier in de straat tegen inderdaad haha, zag laatst wel een leukerd lopen 😁

Oja nog zo 1; Instagram naam in bio zetten, maar vervolgens is het een privé account.. Why?
valentinamaria schreef:
19-09-2020 14:57
ja, zoiets, en dan wordt het een gewoonte.
ik snap dat ghosten niet..als ik iemand leuk genoeg vind voor 1 keer sex dan ook voor 2 keer sex..ook als de eerste keer slecht is..hoezo dan maar 1 keer en ghosten?
valentinamaria schreef:
19-09-2020 15:35
omdat ik dan wel weer genoeg van ze weet.
dan is die sex ook niet nodig toch?
tomcat schreef:
19-09-2020 20:34
ik snap dat ghosten niet..als ik iemand leuk genoeg vind voor 1 keer sex dan ook voor 2 keer sex..ook als de eerste keer slecht is..hoezo dan maar 1 keer en ghosten?
ik zeg van tevoren meestal dat het maar eenmalig is, en dat ze niet raar op moeten kijken als ze niks meer horen.
wij slapen nooit.
tomcat schreef:
19-09-2020 20:34

Waarschijnlijk komt ze ook nooit meer terug in dit topic?

Ow edit: dat valt mee dus
anoniem_63ab5705e222a wijzigde dit bericht op 19-09-2020 20:41
4.38% gewijzigd
tomcat schreef:
19-09-2020 20:35
dan is die sex ook niet nodig toch?
waarom niet, de betreffende man wil graag seks met mij en ik met hem.
wij slapen nooit.
Antoon69 schreef:
19-09-2020 20:40
Waarschijnlijk komt ze ook nooit meer terug in dit topic?
oehh, je kon er niet erger naast zitten...
wij slapen nooit.
valentinamaria schreef:
19-09-2020 20:41
oehh, je kon er niet erger naast zitten...

Blijf je nog even onder ons? Gezellig!
Vivi3338 schreef:
19-09-2020 20:26

Oja nog zo 1; Instagram naam in bio zetten, maar vervolgens is het een privé account.. Why?
Dan kan zo buiten tinder een bericht sturen... Denk ik.

Ik heb de laatste tijd aantal volgaanvragen gehad en 1 bericht. Amerikanen. Hoe die mij vinden???
Flaffy schreef:
19-09-2020 20:09
Oh ja Tinder ergenissen, het blijft een begrip. Ik heb juist wel foto's met vriendinnen erop staan, want ik vind alleen selfie's juist saai. Een uitgebreide tekst heb ik ook niet, omdat ik niet goed weet wat neer te zetten. Wel heb ik een kort zinnetje staan, en daar krijg ik zo af en toe nog leuke berichtjes op.

Vooral mannen met meerdere foto's met andere snap ik niet. Alsof wij dan kunnen ruiken welke van de 5 mannen nou het profiel werkelijk van is. Tijdens mijn weekendje weg wel weer getinderd en nu heb ik dus een aantal leuke gesprekken/matches, met mannen aan de andere kant van het land :-D Kan er uiteindelijk niks mee maar toch.
Maar wat vinden die vriendinnen daarvan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven