Timing sucks.

13-09-2020 19:10 99 berichten
Hoi Viva,

Ik hoorde een paar weken terug van een gemeenschappelijke kennis dat een vriend van me me erg leuk vindt. Toen kwam dat een beetje onverwachts, en ik heb er toen niet heel erg enthousiast op gereageerd. Ik heb gezegd tegen die kennis dat ik het nogal goed met hem kan vinden, maar dat ik er nog nooit zo over had nagedacht. Wat ook echt de waarheid is.
Nu ben ik er toch wat meer over na gaan denken en ik kwam tot de conclusie dat ik hem eigenlijk wel uit wil vragen.
Vrijdag zouden we een borrel gaan doen met wat andere vrienden en ik wou hem eigenlijk uitvragen, maar hij vertelde dat hij op een date was met iemand en dat er een tweede date in het verschiet zit.
Nu weet ik niet zo goed wat ik moet doen. Ik heb nu het idee dat ik het niet kan maken om hem alsnog uit te vragen.

Wat zeggen jullie? Kans gehad, jammer? Of zal ik een paar weken wachten om te kijken hoe het loopt met hem en die date? Of moet ik hem toch nu uitvragen?

Kan ik het bijvoorbeeld maken om toch tegen hem te vertellen dat ik dat hoorde van die gemeenschappelijke vriend, en dat ik er nu eigenlijk pas wat meer over na ben gaan denken, maar dat nu de timing niet zo lekker is omdat hij is gaan daten, en het dan bij hem laten wat hij met die info doet?
anoniem_6476fd5666238 wijzigde dit bericht op 13-09-2020 19:13
3.45% gewijzigd
En trouwens dank jullie wel voor het advies en de lieve woorden! Vandaag was al een mindere baaldag dan gister. Ik zie alleen een beetje op tegen vrijdag, maar daar moet ik even doorheen.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het van me af zetten. Je hebt toch ook niet echt een blauwtje gelopen? Volgens mij vond (en waarschijnlijk vindt) hij jou leuker dan jij hem. Dat hij nou toevallig met iemand anders is gaan daten omdat hij geen stappen durfde te zetten, doet daar niks aan af.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Zou toch maar iets leuks aantrekken morgen en rode lippenstift enzo...
Indien de basis vriendschap is, dan is de kans groot dat die basis er nog steeds is, ondanks een akward moment.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
noumoe2019 schreef:
17-09-2020 07:53
Zou toch maar iets leuks aantrekken morgen en rode lippenstift enzo...
:rofl: ben je serieus?
Beetje wel, de deur staat nog op een kiertje zoals ik het lees. Laten zien (toedienen van visuele prikkel ;) )wat ‘ie gaat missen kan wellicht dat laatste zetje voor hem zijn. Niet té serieus nemen btw
noumoe2019 schreef:
17-09-2020 14:49
Beetje wel, de deur staat nog op een kiertje zoals ik het lees. Laten zien (toedienen van visuele prikkel ;) )wat ‘ie gaat missen kan wellicht dat laatste zetje voor hem zijn. Niet té serieus nemen btw
Hoop dat TS het zeker niet serieus neemt nee :lol:
Ik denk dat het stiekem soms wel een beetje zo werkt hoor. Visueel. Simpel. Ik vind daar ook niet zoveel verkeerd aan ook. Maar hee, just an opinion✌🏼
Oh, nee dat ga ik niet doen. alsof hij dat niet doorheeft als ik ineens helemaal opgetut kom haha. Ik wil het liever gewoon snel van me afzetten en hier niet te lang in blijven hangen.
Ik wou toch nog even een update geven! Hij belde me en het is over tussen hem en die andere dame, en we gaan volgend weekend samen wat leuks doen!!
Aaah ik had al zo'n gevoel dat er nog wat zou gebeuren. Wat leuk, hou ons op de hoogte!
Here am I in my little bubble
Leuk, ik ben benieuwd!
Top! Heel fijn. Lekker genieten.
Sproetje86 schreef:
20-09-2020 12:04
Ik wou toch nog even een update geven! Hij belde me en het is over tussen hem en die andere dame, en we gaan volgend weekend samen wat leuks doen!!
Ahhhh zo leuk!! Veel plezier :heart:
Wat een leuke plottwist. :heart: Veel plezier!
Tof nieuws, leuk! Veel plezier alvast :jump:
Het was niet de timing die suckte, maar jij die meer geduld moest hebben.

Veel plezier gewenst op jullie eerste date. :)
Veritas vos liberabit
Leuk! Veel plezier.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Ik wil jullie best op de hoogte houden, maar heb niet zoveel te melden behalve dat het heel leuk is samen!

Ik kan er nog niet zoveel over zeggen, want het is nog erg pril, maar heb het idee dat het wel goed zit. En dat heb ik na 5 jaar vrijgezel en veel tinderdates lang niet gehad!
awwww :love:

leuk dat je nog even een update schrijft!
Jeujj super leuk!
Jeej een beetje liefde is deze Coronatijd :heart:
Suuuperleuk om te horen! Geniet er maar lekker van.
Leuk! :love:
Here am I in my little bubble

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven