Mannen onbegrijpelijk [Geen OP]

26-09-2020 08:13 426 berichten
.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 28-09-2020 09:15
Reden: OP verwijderd, maatregelen zijn genomen.
99.81% gewijzigd
Hetvrijewoord schreef:
26-09-2020 20:13
Een kroeg zonder in levende lijve iemand spreken en zien.
Is een verschilletje hoor.
Ook iemand die je met uitgaan hebt ontmoet kan heel goed tegenvallen hoor als je een weekje later in alle rust een hapje gaat eten. En spreek uit ervaring ;-)

Via Tinder/app heb je tenminste nog wat soort van serieuze gesprekken gehad.
Nijn5 schreef:
26-09-2020 21:13
Ook iemand die je met uitgaan hebt ontmoet kan heel goed tegenvallen hoor als je een weekje later in alle rust een hapje gaat eten. En spreek uit ervaring ;-)

Via Tinder/app heb je tenminste nog wat soort van serieuze gesprekken gehad.
Of gesprekken over seks, ook heel leuk!
Allemaal veel makkelijker via app contact.
Titanic1913 schreef:
26-09-2020 21:02
Precies

Mijn profiel is ook bijgewerkt door vrouwen.

Maar als ik hoor wat voor droevige foto's sommige mannen online kwakken :@@:
Man op fiets (vol modder)
Man met bierbuik in zwembad
Man met vis
Man in slecht zittende vrijetijdskleding

Overigens kunnen sommige vrouwen er ook wat van.
Hahaha, een man op de fiets vol modder zou ik dan weer prima vinden (als er ook andere foto’s zijn). Maar de mannen met een vis waren voor mij ook een een swipe naar links ;-D

Volgens wat mannen die ik sprak was de vrouwelijke equivalent van de man met vis de vrouw met paard.
MariaDeJong schreef:
26-09-2020 21:15
Gaan de gesprekken op Tinder dan vaak over sex? En komt dat dan vaak al snel na het eerste contact?
MariaDeJong schreef:
26-09-2020 21:15
Ook dat! Al hoewel je dan weer misschien weer meer bij de gebruikers komt waar iedereen over klaagt ;-D
Alle reacties Link kopieren
Titanic1913 schreef:
Precies

Mijn profiel is ook bijgewerkt door vrouwen.

Maar als ik hoor wat voor droevige foto's sommige mannen online kwakken :@@:
Man op fiets (vol modder)
Man met bierbuik in zwembad
Man met vis
Man in slecht zittende vrijetijdskleding

Vooral die met de vis vond ik vaak voorkomen. En mannen met biertjes gefotografeerd, vind ik ook nooit zo leuk. Wat kom je vaak tegen bij de vrouwen, qua foto?
WitteHaai schreef:
26-09-2020 21:18
Gaan de gesprekken op Tinder dan vaak over sex? En komt dat dan vaak al snel na het eerste contact?
Waarschijnlijk alleen als je mij tegen komt :high5:
Want ik doe niet moeilijk, ha ha ha.
WitteHaai schreef:
Dat ligt aan de deelnemers van het gesprek :) Weet je wel meteen wat voor vlees je in de kuip hebt.

Maar dat is ook net als in de kroeg, ook daar zijn mannen die na een half uur vragen of je mee naar buiten/huis gaat.
Nijn5 schreef:
26-09-2020 21:20
Ook dat! Al hoewel je dan weer misschien weer meer bij de gebruikers komt waar iedereen over klaagt ;-D
Mij hoor je niet :proud:
WitteHaai schreef:
Vroeg hij hoopvol.
Sjulia schreef:
26-09-2020 21:20
Vooral die met de vis vond ik vaak voorkomen. En mannen met biertjes gefotografeerd, vind ik ook nooit zo leuk. Wat kom je vaak tegen bij de vrouwen, qua foto?
Bier is idd een afknapper.
En ik word ook altijd een beetje bang van heel sportieve types (ik houd er niet van).
En sauna, ook afgezaagd.
Sjulia schreef:
26-09-2020 21:22
Vroeg hij hoopvol.
Ha ha ha
Titanic1913 schreef:
Wat betreft slechte foto's kunnen de vrouwen er zeker wat van. Ik heb een keer op een site gezeten waar de vrouwen massaal meenden weg te komen met onscherpe en onderbelichte foto's.
Tinder tip topic, dat hebben we nodig!
sigaretten en stoere sigaren gaan links hier
idem met vis foto's en o kijk mij eens schattig met hond/kat/puppy
10 foto's van exotische oorden ook want zoveel reiservaring heb ik nog niet en ik wil graag iets samen kunnen ontdekken en niet de reis van hem en zn ex over doen.
half naakte torso's zonder hoofd en kruisfoto's ook.
alleen zonnebril foto's gaat ook naar links want ik wil graag iemands ogen zien.
o en als er 3 mannen op de foto staan en ik moet maar raden welke het profiel van is (meestal de lelijkste) ga ik ook niet op in.

spontane profielen met 3 foto's en een leuk voorsteltekstje maken veel meer kans.
Been there, done that, got the T-shirt.
MariaDeJong schreef:
26-09-2020 21:24
Bier is idd een afknapper.
En ik word ook altijd een beetje bang van heel sportieve types (ik houd er niet van).
En sauna, ook afgezaagd.
Zittend op de auto met een zonnebril op. Die pose zag ik ook veelvuldig voorbij komen.
Sjulia schreef:
26-09-2020 21:22
Vroeg hij hoopvol.
Nee. Ik vraag me gewoon af hoe dat gaat.
WitteHaai schreef:
hangt er vanaf. Laatst een leuke vent geliked die overduidelijk uit was op seks (en ja bij klik misschien meer). Dan wordt t al gauw online flirten maar dat komt eigenlijk nooit tot nummers uitwisselen of date.
WitteHaai schreef:
26-09-2020 21:27
Bij iedereen anders natuurlijk. Ik blokkeerde de mannen die meteen over seks begonnen.
Sjulia schreef:
Zittend op de auto met een zonnebril op. Die pose zag ik ook veelvuldig voorbij komen.
Valt me wel op dat dat geen Hans en Kees types zijn...
MariaDeJong schreef:
26-09-2020 20:53
Wel eens door je zus/een vriendin je profiel laten bekijken? Want er gaat echt iets mis daar denk ik.

Sterker nog, ik heb zelfs op dit forum eens een topic geopend en daar fotolinks geplaatst ;-) . In mijn geval speelt specifiek mee dat ik donker ben wat op zichzelf het aantal likes al drastisch omlaag brengt. Men nam in dat topic aan dat ik een aan zelfoverschatting lijdende incel met bijbehorende look zou zijn, echter was na het zien van mijn foto's het algemeen oordeel dat ik weliswaar knap was maar op die foto's een nogal agressieve uitstraling had. Dat klopt ook wel alleen ben ik nu eenmaal een vrij mannelijke man ben bij wie de testosteronaanmaak behoorlijk zichtbaar is. Blanke mannen gaan er daardoor in de ogen van blanke vrouwen uitzien als David Couldhard, donkere mannen als de opperschurk uit het gemiddelde Telegraafartikel op de binnenlandpagina's.
kantlijn wijzigde dit bericht op 26-09-2020 21:41
0.94% gewijzigd
I'm not a big fish, William. I'm Moby Dick.
Apatura schreef:
26-09-2020 21:30
Dan wordt t al gauw online flirten maar dat komt eigenlijk nooit tot nummers uitwisselen of date.
Bij mij wel :biggrin:
Apatura schreef:
26-09-2020 21:33
Valt me wel op dat dat geen Hans en Kees types zijn...
Nee, meer Dave Roelvink types. :mrgreen: Af en toe kwam ik ook zo’n eng profieltje tegen. Foto’s waarop iemand er eenzaam en pissig uit ziet, weinig info in profieltje.
WitteHaai schreef:
Wat mij betreft ligt (lag) het helemaal aan de manier waarop. Mannen die na 5 min recht voor zn raap vroegen of ik daar ook op uit was was ik snel klaar mee. Maar als het op een leuke flirterige manier was vond ik het soms wel leuk.
@Kantlijn, maar agressie uitstralen: dan komt het echt niet goed hè. Dus fotograaf een optie?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven