De ruilers willen nog meer kwijt!!
zondag 22 maart 2009 om 11:38
Hoi!! Naar aanleiding van alle gezelligheid op t ruiltopic, numaar met degene die willen ook samen aan de lijn... wie mee wil schrijven, mag mee doen....
naamleeftijdlengtestart gewichtstreef gewichtdeze week afgevallentotaal afgevallenbijzonder hedenNoa??1,68 64 kg57 kg1,51,5is de oudste en de wijsteMiss_Lemon251,6287 kgsport wel 3 keer in de week!!Sterretjeeeisookheelerggoedbezigkrijgt hier veel morele steun!!!!Jacqie??1,6286 kg70 kgVarisha241,6180 kg58 kgIk ben ik het is niet anders25welheelerggoedbezigmag nu niet lijnen, doet mee voor morele steun en netjes eten!Annedaisymay341,6569 kg57 kgLiefje83271.7195 kg80 kgKrissie16331,7778 kgstart na de pasenQueenie11,7358 kgParis_rose1,7868 kg63 kgwil 5 kg kwijt totaan oude gewichtTouch Of Pink251,7578 kg70 kgmag nog niet sporten ivm knieoperatieGolfmeisje291,7488 kg68 kg0.60.6Netje411.82135 kg99 kgis bijna jarig!!!Biol261,7995,875 kg1,01,0wil afvallen voor St. Maarten in dec!!
vrijdag 8 mei 2009 om 14:22
Liefje wat goed!!! Ik ben de laatste tijd niet goed bezig, niet overdreven slecht, maar toch. Ik ben net wel naar de sportschool geweest, had helemaal geen zin, maar moest van mezelf en achteraf is t lekker. Ik moet gewoon niet snoepen of heel weinig.
Ik heb nog 7 weken tot de vakantie.
Ik heb nog 7 weken tot de vakantie.
Cum non tum age
vrijdag 8 mei 2009 om 16:50
Liefje wat goed zeg! Ik ben jaloers. Ik sta stil en weeg nog steeds 67 kilo. Ik ben net als NOA niet echt goed bezig. Ook niet slecht hoor maar ik moet gewoon beter m'n best doen. Sporten gaat goed, ik doe braaf mijn krachttraining maar misschien moet ik het nog wat meer intensiveren.
De wonderen zijn de wereld nog niet uit en ik geloof ik wonderen.
vrijdag 8 mei 2009 om 16:51
Noa je hebt nog zeven weken! Dat is nog tijd genoeg. Helaas ga ik al over twee weken op vakantie. Mijn streefgewicht ga ik dus absoluut niet halen. Ook niet mijn tussen streefgewicht van 62 kilo. Daar zou ik me ook al happy bij hebben gevoeld.
Ik hoop nu een beetje op 65 kilo maar ik vrees dat zelfs ook niet gaat lukken.
Ik hoop nu een beetje op 65 kilo maar ik vrees dat zelfs ook niet gaat lukken.
De wonderen zijn de wereld nog niet uit en ik geloof ik wonderen.
vrijdag 8 mei 2009 om 19:42
Heee meiden!
Liefje wat goed zeg. Ontzettend knap! Heb je nog zin om hier bij te houden wat je daarvoor doet en hoe?
ADM, ik duim met je mee deze twee weken. Dat je nog ff een goede buffer kan maken in de min om je vakantie een beetje te compenseren!
Want het blijft natuurlijk wel vakantie he!
Hoeveel wil je wegen over 7 weken Noa? Al op je streef of heb je een 'tussen' streef?
Jammer dat hier zo weinig geschreven wordt..
Zin om elkaar weer lekker uit te dagen en te steunen?
I'm in!
Liefje wat goed zeg. Ontzettend knap! Heb je nog zin om hier bij te houden wat je daarvoor doet en hoe?
ADM, ik duim met je mee deze twee weken. Dat je nog ff een goede buffer kan maken in de min om je vakantie een beetje te compenseren!
Want het blijft natuurlijk wel vakantie he!
Hoeveel wil je wegen over 7 weken Noa? Al op je streef of heb je een 'tussen' streef?
Jammer dat hier zo weinig geschreven wordt..
Zin om elkaar weer lekker uit te dagen en te steunen?
I'm in!

zondag 10 mei 2009 om 11:02
Liefje, naar dat je pijn in je rug hebt, maar nog geen excuus om te vloeken.
Hoe kom je aan die pijn? Ik hoop dat het snel overgaat, beterschap van mij in ieder geval.
ADM, een kilo moet wel lukken. Niet gaan denken nu van oh maar ik heb nog maar 2 weken, dus laat maar. Als je nu volhoudt, kan net die kleding even wat lekkerder zitten. En je zult sowieso wat lekkerder in je vel zitten.
Ik praat nu ook even voor mezelf hoor.
Ik heb nog 7 weken, dus 3,5 kilo moet lukken. Daar ga ik ook voor.
Hoe kom je aan die pijn? Ik hoop dat het snel overgaat, beterschap van mij in ieder geval.
ADM, een kilo moet wel lukken. Niet gaan denken nu van oh maar ik heb nog maar 2 weken, dus laat maar. Als je nu volhoudt, kan net die kleding even wat lekkerder zitten. En je zult sowieso wat lekkerder in je vel zitten.
Ik praat nu ook even voor mezelf hoor.
Ik heb nog 7 weken, dus 3,5 kilo moet lukken. Daar ga ik ook voor.
Cum non tum age

zondag 10 mei 2009 om 22:35
Dank je noa.. gelukkig voelt het al ietsjes beter, mbv asperines! t Schijnt spot te zijn. Met bewegen moet dat over gaan dus dat vloeken zal de komende tijd nog wel blijven.. sjah.. tis geen excuus.. gewoon een uitleg haha
Heb vandaag 2 punten appeltaart gehad en een roomtoetje. Geweldig genoten, in mijn achterhoofd houdende dat als ik morgen nog niet in staat ben te gaan spinnen ik dan maar ga zwemmen! Compenseren die handel!
en 3,5 kilo in 7 weken is veel hoor! Tenminste, als je er zo mee bezig bent lijkt me. Wat mij hielp is heel bewust keuzes maken. Continue, bij elke hap en slok die ik wilde nemen. In het begin erg moeilijk, maar t went... Waar ga je heen op vakantie?
Heb vandaag 2 punten appeltaart gehad en een roomtoetje. Geweldig genoten, in mijn achterhoofd houdende dat als ik morgen nog niet in staat ben te gaan spinnen ik dan maar ga zwemmen! Compenseren die handel!
en 3,5 kilo in 7 weken is veel hoor! Tenminste, als je er zo mee bezig bent lijkt me. Wat mij hielp is heel bewust keuzes maken. Continue, bij elke hap en slok die ik wilde nemen. In het begin erg moeilijk, maar t went... Waar ga je heen op vakantie?
maandag 11 mei 2009 om 09:46
maandag 11 mei 2009 om 11:17
maandag 11 mei 2009 om 22:43
Dames, ik ga met jullie mee lijden en lijnen. Ben vandaag weer streng begonnen met Bakker, en wil er voor de bouwvak graag weer 5 kilo (ofmeer...) af. Ben 2 jaar geleden bijna 20 kilo afgevallen met SonjaBakkeren, en daar is nu weer het nodige bijgekomen. Dus wordt het tijd voor STRENG!!! Misschien dat meeschrijven hier een goede stok achter de deur is. Ik hoop het, want hier gaat het al weken zoals Krissie het omschrijft
donderdag 14 mei 2009 om 23:22
Ik meld me hier weer even. Gaat niet zo lekker hier wat gezond eten betreft. Kan mezelf er zo moeilijk toe zetten.
Slik nog wel dezelfde ad, maar het gaat wel al wat beter met me gelukkig.
Slik nog wel dezelfde ad, maar het gaat wel al wat beter met me gelukkig.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
vrijdag 15 mei 2009 om 10:54
Hihi ik ken het Lisey. Succes en welkom hier!
't wordt vanzelf wel weer wat drukker, als de kopinhetzandstekers weer ff adem moeten halen.
Ikbenik wat balen meid. Laat de moed niet zakken en geniet lekker van de voorpret op bruiloft!!
Fijn dat het geestelijk wat beter gaat.
Joehoe!!!! Ik ben voor het eerst een halve kilo afgevallen na een heleeee tijd stil hebben gestaan!!
Echt koel!
't wordt vanzelf wel weer wat drukker, als de kopinhetzandstekers weer ff adem moeten halen.
Ikbenik wat balen meid. Laat de moed niet zakken en geniet lekker van de voorpret op bruiloft!!
Fijn dat het geestelijk wat beter gaat.
Joehoe!!!! Ik ben voor het eerst een halve kilo afgevallen na een heleeee tijd stil hebben gestaan!!
Echt koel!
vrijdag 15 mei 2009 om 21:52
Ikbenik, welke ad gebruik je. Ik heb verscheidene geprobeerd, en ben nu eindelijk (na een jaartje of 7) de juiste aan het gebruiken. Kan nu pas echt zeggen dat ik me weer goed begin te voelen. Ik gebruik Clomipramine.
Wat goed, ster! een hele halve kilo !!!!
Ik ging heel goed deze week, tot vandaag. Toen hadden we ineens een receptie, en ook nog spontaan uit eten. Dus nee, niet goed aan de regels gehouden. Durf bijna niet te wegen morgen had er deze week al 2!! kilo af, dus dat ging lekker. maar denk eigenlijk dat ik dat na vandaag ook wel weer ben aangekomen
Wat goed, ster! een hele halve kilo !!!!
Ik ging heel goed deze week, tot vandaag. Toen hadden we ineens een receptie, en ook nog spontaan uit eten. Dus nee, niet goed aan de regels gehouden. Durf bijna niet te wegen morgen had er deze week al 2!! kilo af, dus dat ging lekker. maar denk eigenlijk dat ik dat na vandaag ook wel weer ben aangekomen
dinsdag 26 mei 2009 om 17:20
Hey, meiden! Wat zie ik nu? Op 15 mei het laatste berichtje?? En net nu dat ik eens mezelf heb opgepakt en sinds gisteren begonnen ben!
Ik ben gisteren begonnen met Atkins (weinig koolhydraten) en heb daar geen honger op (aangezien je altijd iets mag eten, als het maar geen of weinig koolhydraten heeft) maar moet wel weer ff afkicken!
Maar goed: ik wacht wel ff of er nog iemand post hier!
Ik ben gisteren begonnen met Atkins (weinig koolhydraten) en heb daar geen honger op (aangezien je altijd iets mag eten, als het maar geen of weinig koolhydraten heeft) maar moet wel weer ff afkicken!
Maar goed: ik wacht wel ff of er nog iemand post hier!
"Please God, if you can't make me thin, make my friends fat!"
woensdag 27 mei 2009 om 17:29
Tuurlijk mag je op vakantie zondigen, de kunst is alleen om het na die vakantie weer op te pakken. Dat is mijn struikelpunt meestal... was ook goed bezig toen ik van de zomer op vakantie ging, daarna is het helaas niet meer goedgekomen.
Ik merk weer dat ik vocht aan het verliezen ben, loop constant naar het toilet heen en weer
Ik heb me niet gewogen, de laatste keer was bij de dokter. Moet toch regelmatig voor controle naar haar toe, dan weeg ik me daar maar gewoon!
Lukt het wel weer om het Bakkeren weer op te pakken, Lisey? succes in ieder geval!
Ik merk weer dat ik vocht aan het verliezen ben, loop constant naar het toilet heen en weer
Ik heb me niet gewogen, de laatste keer was bij de dokter. Moet toch regelmatig voor controle naar haar toe, dan weeg ik me daar maar gewoon!
Lukt het wel weer om het Bakkeren weer op te pakken, Lisey? succes in ieder geval!
donderdag 4 juni 2009 om 10:21
Netje, hoe gaat het met Atkins? kun je dat wat volhouden??
Ik merk dat de motivatie hier niet optimaal is, steeds weer een feestje, bbq, etentje enz... Moet nu dus echt voor mezelf beslissen of ik er helemaal voor ga, of toch maar niet. Vind wel dat ik door moet zetten, de knop moet alleen nog even om :s
Ik merk dat de motivatie hier niet optimaal is, steeds weer een feestje, bbq, etentje enz... Moet nu dus echt voor mezelf beslissen of ik er helemaal voor ga, of toch maar niet. Vind wel dat ik door moet zetten, de knop moet alleen nog even om :s

donderdag 11 juni 2009 om 14:05
Hé meiden! Ik ben idd nog steeds bezig met Atkins, hoewel ik wel al een paar keer heb gezondigd. Maar aangezien ik momenteel vreselijk uit mijn giecheltje meur, weet ik dat ik wel op de goede weg zit (hoort erbij). Heb me eind april gewogen bij de huisarts en woog toen 127.5 kilo. Maandag (bij andere dokter en andere weegschaal) woog ik 128 kilo, dus niet echt motiverend!
Ik ga me vanavond wegen bij mijn schoonmoeder (die heeft namelijk een goede weegschaal) en ga daar dan gewoon van uit. Nu nog wat aan beweging gaan doen en dan komt het vast helemaal goed!
Moet ook eerlijk zeggen dat ik wel gemotiveerd ben, en dat is een hele poos weggeweest. Ik ga dus vrolijk door!
Ik ga me vanavond wegen bij mijn schoonmoeder (die heeft namelijk een goede weegschaal) en ga daar dan gewoon van uit. Nu nog wat aan beweging gaan doen en dan komt het vast helemaal goed!
Moet ook eerlijk zeggen dat ik wel gemotiveerd ben, en dat is een hele poos weggeweest. Ik ga dus vrolijk door!