Singles Unite: deel 4!!

21-10-2020 19:42 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we dan!! Deel 4 alweer :cheer2:
kantlijn schreef:
22-10-2020 20:52
Ik heb geen facebook.
Dat is zo gefikst :-D
Limo76 schreef:
22-10-2020 20:47
Dat is raar, als je iemand in je vriendengroep hebt die de hele wereld toevoegt dan heb je amper nog matches over :-)
Maar je kan wel zien wie jou stiekem toch wel leuk vind uit je connecties ..😂 , maar daten kan je er niet mee.

Althans via FB.
Julia_20 schreef:
22-10-2020 20:54
Maar je kan wel zien wie jou stiekem toch wel leuk vind uit je connecties ..😂 , maar daten kan je er niet mee.

Althans via FB.
Ah oke, dat begreep ik er niet uit :-)
Limo76 schreef:
Ah oke, dat begreep ik er niet uit :-)

Of ik begrijp het niet 😂 kan ook hé...corona 😎
Julia_20 schreef:

Althans via FB.
Zo lees ik het ook.
Misschien ook maar beter om niet met vrienden van vrienden aan te pappen.
Je kolmt dus uit op totale vreemden, net als altijd.
Ik ben wel nieuwsgierig eigenlijk. Toch leuk om een totaal nieuwe manier te proberen. Maar ja, heel nieuw profiel aanmaken en dan elke keer uitloggen als je naar je gewone fb wil??
Veel geschreven hier weer, hou het nauwelijks bij.
Flitsie wat jammer van je date. Wel goed dat je nu even kiest voor pas op de plaats! Sterkte

Ik ben ook een Jan Geurtz fan, zelfs een cursus bij hem gedaan. Heel zinnig boek. De drie liefdes klinkt interessant, ga ik eens lezen denk ik. Al ben ik nu bij liefde 4. Hij is misschien wel mijn tweelingziel 😀
Julus schreef:
22-10-2020 20:58
Ik ben wel nieuwsgierig eigenlijk. Toch leuk om een totaal nieuwe manier te proberen. Maar ja, heel nieuw profiel aanmaken en dan elke keer uitloggen als je naar je gewone fb wil??
Ooit paar jaar geleden zat ik op Tinder en toen kreeg ik melding bij iemand dat we een gezamenlijke fb vriend hadden.
En ik dacht ook interesses die meegenomen werden?
ik ben depri single .. moest een keer komen natuurlijk..merkte al dat ik geen zin had om te daten maar nu komen ook de treurige emoties.
Wel op een goede manier hoor..depri maar niet ongelukkig..meer op zoek naar wat ik nog moet doorvoelen of verwerken.
Buiten mijn scheiding en al dat gedoe heb ik de laatste jaren ook wat andere ontwikkelingen gehad. tijdje bij een psycholoog gelopen, regressie gedaan, blijkbaar nu tijd om wat puzzelstukjes die ik daar vond neer te leggen.

Heb nog wel keurig de date met het kind verteld dat de klik daar niet was..ben trots op mezelf. (hoorde ergens op tv een vrouw daarover klagen..dat mannen altijd alleen maar stil worden en nooit een keer zeggen dat ze geen interesse hebben..die man ben ik dan in ieder geval niet :D)
Facebook dating spreekt me niet zo aan..zonder foto ken ik al van paiq en dat is niet zo'n succes.
Julus schreef:
22-10-2020 20:53
Ik kijk nu Ocean's 8. Over het zusje , gespeeld door Sandra Bullock. Zitten grote namen in.

Ik zit ook te kijken. Ik vind Anne Hathaway zo leuk.
wij slapen nooit.
tomcat schreef:
22-10-2020 21:55
ik ben depri single .. moest een keer komen natuurlijk..merkte al dat ik geen zin had om te daten maar nu komen ook de treurige emoties.
Wel op een goede manier hoor..depri maar niet ongelukkig..meer op zoek naar wat ik nog moet doorvoelen of verwerken.
Buiten mijn scheiding en al dat gedoe heb ik de laatste jaren ook wat andere ontwikkelingen gehad. tijdje bij een psycholoog gelopen, regressie gedaan, blijkbaar nu tijd om wat puzzelstukjes die ik daar vond neer te leggen.

Heb nog wel keurig de date met het kind verteld dat de klik daar niet was..ben trots op mezelf. (hoorde ergens op tv een vrouw daarover klagen..dat mannen altijd alleen maar stil worden en nooit een keer zeggen dat ze geen interesse hebben..die man ben ik dan in ieder geval niet :D)
Ahh.......is ook een beetje de tijd van het jaar he. Dagen korter, weer niet al te best. Dat corona gebeuren helpt ook niet, je kunt niets leuks meer doen.

Maar durfde je eerder niet te zeggen dat de klik er niet was?
tomcat schreef:

Normaal verloop denk ik wel.
Soms ben je er even klaar mee en ga je over andere dingen in het leven nadenken.
En nu er door corona wat minder te doen is, is er ook wat minder afleiding daarvan. Wat meer confrontatie met jezelf
tomcat schreef:

Je hebt zo te lezen behoorlijk wat op je bord gehad. Dan werkt afleiding eventjes, maar al die emoties komen er altijd uit. Het zijn geen fijne gevoelens, dus die wil je liever niet. Toch dienen ze een doel. Het is goed dat je het er laat zijn en het ondergaat. Het loont echt om daar nu de tijd voor te nemen, het te ondergaan. Dan is het er maar uit. En zodra je weer beter in je vel zit ( shit hebt opgeruimd) zal het met dates ook beter gaan.
iceteapeach schreef:
22-10-2020 22:01
Ik zit ook te kijken. Ik vind Anne Hathaway zo leuk.
Gave film en Anne is inderdaad erg leuk. Ik zit te genieten van hoe ze deze klus geklaard hebben.
Julus schreef:
22-10-2020 22:18
Gave film en Anne is inderdaad erg leuk. Ik zit te genieten van hoe ze deze klus geklaard hebben.
Ik zit gewoon nog werk weg te werken en ben vanochtend om 8 uur begonnen........hmm waar gaat t mis :-D
Julia_20 schreef:
22-10-2020 22:14
Normaal verloop denk ik wel.
Soms ben je er even klaar mee en ga je over andere dingen in het leven nadenken.
En nu er door corona wat minder te doen is, is er ook wat minder afleiding daarvan. Wat meer confrontatie met jezelf
Dat laatste is voor veel mensen goed denk ik. Zonder veel afleiding even naar binnen keren. We vluchten altijd maar in van alles, zodat we niet hoeven te voelen. Maar wegstoppen maakt alles erger. Het komt er hoe dan ook uit. Dit is de tijd om jezelf beter te leren kennen.
Limo76 schreef:
22-10-2020 22:21
Ik zit gewoon nog werk weg te werken en ben vanochtend om 8 uur begonnen........hmm waar gaat t mis :-D
Je hebt werkpaarden en luxe paarden :yes:
Hyphen schreef:
22-10-2020 20:59
Veel geschreven hier weer, hou het nauwelijks bij.
Flitsie wat jammer van je date. Wel goed dat je nu even kiest voor pas op de plaats! Sterkte

Ik ben ook een Jan Geurtz fan, zelfs een cursus bij hem gedaan. Heel zinnig boek. De drie liefdes klinkt interessant, ga ik eens lezen denk ik. Al ben ik nu bij liefde 4. Hij is misschien wel mijn tweelingziel 😀
Oh leuk, dan denk ik dat je de boeken van Robert Hartzema ook erg kan waarderen. Die wint het wat mij betreft nog van Geurtz.

En ik hoop van harte dat jij je tweelingziel hebt gevonden!
Gaat er vooral om dat je vanuit je Zijn leeft en je vanuit innerlijk weten je pad volgt. Niet vanuit je ego die meer de keuzes oplegt.
Tomcat wat rot te lezen dat jij je verdrietig voelt. Goed dat je het aan jezelf kunt toegeven nu, dan kan je inderdaad op onderzoek uit. Waardevol. Lekker dichtbij jezelf blijven, dat daten komt vanzelf weer. Sterkte!
Qiyara schreef:
23-10-2020 06:18
Oh leuk, dan denk ik dat je de boeken van Robert Hartzema ook erg kan waarderen. Die wint het wat mij betreft nog van Geurtz.

En ik hoop van harte dat jij je tweelingziel hebt gevonden!
Gaat er vooral om dat je vanuit je Zijn leeft en je vanuit innerlijk weten je pad volgt. Niet vanuit je ego die meer de keuzes oplegt.
Hee Qiyara, ik ben nu begonnen in dat boek van Kate Rose. Heel interessant. Heb de engelse versie gekocht, altijd fijner iets in de originele taal te lezen. Ben benieuwd naar Robert Hartzema, zet hem op mijn lijstje.

Doe ook een cursus intuïtieve ontwikkeling op het moment, net weer een andere manier om met je ware zelf bezig te zijn 😀

En ik geloof dat deze man geen ego keuze is maar dat weet je natuurlijk nooit zeker. Voorlopig geniet ik vooral van het gevoel.
Julus schreef:
22-10-2020 20:58
Ik ben ook nieuwsgierig maar geen idee hoe het werkt. Ik zie meerdere meldingen dat het sinds gisteren kan in België en dat je status op vrijgezel moet staan maar voor de rest zie ik nergens een ingang.
Hyphen schreef:
23-10-2020 06:48
Hee Qiyara, ik ben nu begonnen in dat boek van Kate Rose. Heel interessant. Heb de engelse versie gekocht, altijd fijner iets in de originele taal te lezen. Ben benieuwd naar Robert Hartzema, zet hem op mijn lijstje.

Doe ook een cursus intuïtieve ontwikkeling op het moment, net weer een andere manier om met je ware zelf bezig te zijn 😀

En ik geloof dat deze man geen ego keuze is maar dat weet je natuurlijk nooit zeker. Voorlopig geniet ik vooral van het gevoel.
Oh wat leuk dat je hem hebt gekocht. Interessant he. Ik besef me dat ik tussen soulmate en karmische partner schommel. En dat mijn laatste ex behoorlijk dichtbij de tweelingziel kwam, maar ik heb nog een paar dingen niet helder voor mijzelf en volledig met mijzelf uitgewerkt. Daar ga ik de komende tijd mee aan de slag. Dat boek geeft me mooie inzichten.

Wat een leuke cursus lijkt me dat! Ga daar ook eens naar kijken, klinkt heel fijn.

Ja heerlijk genieten! Geen controle op willen hebben, het gaat zoals het gaat en dat is gewoon goed.
Oh en dit boek zegt trouwens dat er maar 1 soulmate is. 1 tweelingziel. En meerdere karmische partners. Deze karmische partners blijven net zolang komen totdat je geleerd hebt dat de liefde met jezelf, de belangrijkste liefde is. En je naar binnen keert en stopt met projecteren. Karmische partners zijn heftige en roerige relaties omdat ze je confronteren met datgene waar nog werk ligt bij jezelf.

En dat niet voor iedereen een tweelingziel relatie is weggelegd. Niet in dit leven althans.

Vast heerlijk zweverig voor sommigen, ik geloof er wel in als ik naar mijn eigen liefdesproces kijk. Leuke materie.
Julus schreef:
22-10-2020 22:21
Dat laatste is voor veel mensen goed denk ik. Zonder veel afleiding even naar binnen keren. We vluchten altijd maar in van alles, zodat we niet hoeven te voelen. Maar wegstoppen maakt alles erger. Het komt er hoe dan ook uit. Dit is de tijd om jezelf beter te leren kennen.
Vaak de reflex van een mens. Zoals hoofdpijn - paracetamol ...... simpel gezegd. Nu is die paracetamol toch wel fijn ;-)

We zijn iets kwijt en gaan opzoek naar iets anders. Een andere invulling eventueel. We kijken niet naar wat we kwijt zijn geraakt, het waarom en/of wat dat met ons doet.

En zoals die paracetamol of rijst ipv bami in je gerecht is wel erg fijn als je hoofdpijn hebt je dacht dat je nog bami had.

Maar voor dat andere is het soms wat beter er meer aandacht aan te geven.

En nu koffie om wakker te worden ;-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven