Wake up light die ‘s nachts echt donker is

zaterdag 7 november 2020 om 13:27
Wie heeft advies over de ideale wake up light? Het hoeft geen extreem uitgebreid model te zijn, het gaat mij vooral om het wakker worden waarbij in ongeveer een half uur je kamer verlicht wordt. Liefst met natuurgeluiden. Ik loop ertegenaan dat bijna alle wake up lights een digitaal display met de tijd hebben die NIET uit of gedimd kan. De kamer moet ‘s nachts gewoon aardedonker zijn, dus geen rode of gele cijfertjes of lampjes.
Wie heeft de gouden tip?
Wie heeft de gouden tip?

zaterdag 7 november 2020 om 13:50
Mijn vriend heeft een Philips waarvan je de tijd uit kan doen. Met een tik op de wekker kan je hem dan even aandoen.
Ik vind het overigens verschrikkelijk, zo’n ding. Is alleen handig als je beiden tegelijk opstaat. Ik sta later op maar word bij het eerste licht al wakker...
Ik vind het overigens verschrikkelijk, zo’n ding. Is alleen handig als je beiden tegelijk opstaat. Ik sta later op maar word bij het eerste licht al wakker...
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
zaterdag 7 november 2020 om 13:51
De bridge heb je niet nodig als je een Bluetooth lamp koopt. Het enige wat je dan nodig heb is één lamp en een app op je telefoon. Je stelt een tijd in en hoe lang het ontwaken duurt (10, 20 of 30 minuten). Ik heb bijvoorbeeld een hue go die je op allerlei kleuren kunt zetten, dus ook wit ochtendlicht om wakker te worden. Een gewone bluetooth hue lamp in de lamp op je nachtkastje kan ook, maar dan is het licht misschien te warm om fijn wakker te worden.Food_for_thought schreef: ↑07-11-2020 13:40Kende ik niet. Even gegoogled. Klinkt allemaal wel een beetje complex om aan te sluiten. En niet heel goedkoop ook (voor alleen een slaapkamer) lijkt het...

zaterdag 7 november 2020 om 14:02
Ik heb inderdaad een Hue lamp in de slaapkamerlamp gedraaid en deze bedien ik met een app op mijn telefoon. Kan dan gewoon instellen wanneer hij aan moet gaan en in hoeveel tijd hij van 0-100% moet gaan. Ook kun je de kleur kiezen (heel wit, of toch iets geel bijv, en als je een duurdere variant kiest kun je alle kleuren van de regenboog).
Je hebt dan geen geluid, maar ik heb gewoon een wekker op mn telefoon met vogel geluid.
Je hebt dan geen geluid, maar ik heb gewoon een wekker op mn telefoon met vogel geluid.

zaterdag 7 november 2020 om 14:10
Die zijn er wel. Die ik heb kan ik de cijfers op 4 standen zetten, eentje is totaal niets.Valentijn101 schreef: ↑07-11-2020 14:00Stukje tape over de cijfers een idee? Ik de k niet dat er wekkers zijn die niet oplichten in het donker.

zaterdag 7 november 2020 om 14:10
Welk type van philips precies? Ik heb er nu een waarbij het niet kan namelijk. Het staat ook niet echt bij de specificaties oid omdat het maar een klein detail is natuurlijksuzyqfive schreef: ↑07-11-2020 13:50Mijn vriend heeft een Philips waarvan je de tijd uit kan doen. Met een tik op de wekker kan je hem dan even aandoen.

zaterdag 7 november 2020 om 14:12
Al gedaan. Dan komt er enorm raar oranje aura om dat hele ding heenValentijn101 schreef: ↑07-11-2020 14:00Stukje tape over de cijfers een idee? Ik de k niet dat er wekkers zijn die niet oplichten in het donker.

zaterdag 7 november 2020 om 14:15
Ook gedaan. Dan schijnt de muur dus oranje op. Ik vind dat echt irritant haha. Hang ook altijd handdoeken over tv’s in hotelkamers waarbij dat rode lampje niet uit kan

zaterdag 7 november 2020 om 14:15
Thanks! Ga ik me even in verdiepenpamelacourson schreef: ↑07-11-2020 13:51De bridge heb je niet nodig als je een Bluetooth lamp koopt. Het enige wat je dan nodig heb is één lamp en een app op je telefoon. Je stelt een tijd in en hoe lang het ontwaken duurt (10, 20 of 30 minuten). Ik heb bijvoorbeeld een hue go die je op allerlei kleuren kunt zetten, dus ook wit ochtendlicht om wakker te worden. Een gewone bluetooth hue lamp in de lamp op je nachtkastje kan ook, maar dan is het licht misschien te warm om fijn wakker te worden.
zaterdag 7 november 2020 om 14:16
Precies zo doe ik het ook, minus de vogelgeluiden anders word ik in de zomer gewekt zodra het buitenlicht voor de échte vogels aanstaat.M0RIARTY schreef: ↑07-11-2020 14:02Ik heb inderdaad een Hue lamp in de slaapkamerlamp gedraaid en deze bedien ik met een app op mijn telefoon. Kan dan gewoon instellen wanneer hij aan moet gaan en in hoeveel tijd hij van 0-100% moet gaan. Ook kun je de kleur kiezen (heel wit, of toch iets geel bijv, en als je een duurdere variant kiest kun je alle kleuren van de regenboog).

zaterdag 7 november 2020 om 15:01
wauw wat een goede tip dit. dit ga ik zeker proberen!M0RIARTY schreef: ↑07-11-2020 14:02Ik heb inderdaad een Hue lamp in de slaapkamerlamp gedraaid en deze bedien ik met een app op mijn telefoon. Kan dan gewoon instellen wanneer hij aan moet gaan en in hoeveel tijd hij van 0-100% moet gaan. Ook kun je de kleur kiezen (heel wit, of toch iets geel bijv, en als je een duurdere variant kiest kun je alle kleuren van de regenboog).

zondag 8 november 2020 om 14:24
zondag 8 november 2020 om 14:30