Uitgerekend december 2020

29-03-2020 13:33 488 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor alle dames die mee willen schrijven over het wel en wee wanneer je uitgerekend bent in december 2020.

Allereerst: gefeliciteerd!
Wees welkom

Ik zal een tabel (proberen te) maken voor wie daarin zou willen staan.
naamlftkindjeUDJ/Mafspraakbijzonderheden
melon302e29 novm3 aug :heart: MA, MK, MA
Maillootje281e02 decm6 aug 3D :heart: MA
Blonde83372e03 decj19 aug :heart: 3 MK gehad
Paddie88321e05 decm- :heart: 2 MK
brownie84361e10 dec?- :heart:
Stipje284e12 decj14 sept groeiecho :heart:
voorspelling89301e12 decj19 aug 24w :heart: diab I
Moon468282e13 decm- :heart: 2 MK
Summerday251e15 decm- :heart:
Sophie2020362e16 decj25 aug :heart: wens van 3 jaar
fien91281e :redrose:
adventkalender311e- - :redrose:
Dépayser312e-- :redrose:
anoniem_396789 wijzigde dit bericht op 18-08-2020 13:19
78.40% gewijzigd
@blonde

Hier gebeurd er nu niets spannends 😉.
Binnenkort weer een groei echo bij de verloskundige.
En een telefonische intake van het kraambureau binnenkort😜.

Verder wel al aant verzinnen mbt corona hoe of wat qua kraamvisite. Ook even vragen aan de kraamzorg en verloskundige hoe of wat.
Ja wij dubben daar ook mee wat te doen.
Je wilt geen risico lopen, maar je voelt je ook bezwaard om mensen weg te houden...
Ik vind het zooooo lastig :cry:
Hey meiden,
Wat is het stil in deze groep geworden! Hoe gaat het met jullie?? Het eind komt langzaam in zicht..! Ben erg benieuwd hoe jullie de laatste loodjes beleven.
Ik voel me nog steeds elke dag heel misselijk en geef veel over. Zal wel blijven tot het eind (heb ook Hypermesis Gravidarum dus verwacht niet meer dat het overgaat).
Gisteren een groeiecho gehad en de kleine meid doet het gelukkig goed, zit op P31. Verder was ze ook al helemaal ingedaald :-D . Nu maar hopen dat ze niet te lang op zich laat wachten, want ik ben het zwanger zijn toch wel erg zat als ik eerlijk ben.
Is er nog niemand van jullie bevallen inmiddels. Zooo benieuwd. Veel succes allemaal met de laatste loodjes :hyper:
Ik word dit weekend ingeleid omdat ik insuline heb voor de nacht.
Ik voel me al sinds augustus niet fit helaas en door hoge bloeddruk lig ik ook 2x per week even in het ziekenhuus met ctg, urine en bloed onderzoek.
Vervelend soms.

Maar de prijs is dichtbij nu!
@Melon oh wat spannend joh. Ik ga voor je duimen!!! Hopelijk heb je een mooie en voorspoedige bevalling!
Hoe is het met de zenuwen?
Hier ook even een kleine update. Gisteren een spannende dag gehad. Ik kwam bij de VK voor de wekelijkse controle, maar bloeddruk bleek te hoog. Werd direct doorgestuurd naar het ziekenhuis voor Ctg en bloed- en urineonderzoek om zwangerschapsvergiftiging uit te sluiten. Bloeddruk was daar wel hoog maar nog op het randje van acceptabel. Gelukkig geen eiwitten in urine en met het kindje ging het ook goed. Wel bleek dat ik dus een extreem ijzertekort heb.. nu moet ik vrijdag voor een ijzerinfuus naar het ziekenhuis, in de hoop nog voor mijn bevalling mijn conditie enigszins op te krikken. Spannend, want zo'n infuus kan behoorlijk wat bijwerkingen geven gaf zij aan. Toch ben ik ook blij, want voel me al maanden enorm slecht en gooi dus steeds mijn staalpillen eruit door het overgeven. Hopelijk kan ik dan toch nog wat fitter aan mijn bevalling beginnen!
Ik ben dinsdag bevallen van onze dochter. Het gaat super goed met ons!
Aaah Melon, super nieuws!! Van harte gefeliciteerd!! Heel veel geluk saampjes 💞
Gefeliciteerd! Hoop dat jullie lekker kunnen genieten na alle medische ellende.
Sorry dames voor het niet meer actief meeschrijven de afgelopen tijd! De laatste loodjes waren erg zwaar en had totaal geen puf of concentratie meer, sliep bijna hele dagen :(

Melon gefeliciteerd! Hopelijk is het allemaal goed verlopen bij je.

Maaarrrrr ik ben op 19 november bevallen van onze zoon! Een heftige bevalling (spontaan gebroken vliezen bij 36+3, 2 dagen later weeën, maar hij kwam er niet uit, dus uiteindelijk een keizersnede), maar na een aantal dagen ziekenhuis nu helemaal gelukkig in de baby bubbel :heart:

Succes met de laatste loodjes iedereen!
De laatste weken was ik al aan het aftellen. Onze zoon is 29 november geboren om 01.33 uur . Met 38+1. Hij was 3170 gram.

De bevalling ging super snel, 2 uur, maar dit keer gelukkig geen weeën storm en ook geen krasje/scheurtje etc. "daar beneden".

Iedereen succes met de laatste loodjes!
Nog meer felicitaties voor alle nieuwe mama’s! Dat er maar veel genoten mag worden! Hier wordt het iig een december kindje 😊, want ze zit nog lekker op haar plek! Hoe is het met de andere hoogzwangere dames?
Gefeliciteerd allemaal! :heart:

Ik ben vorige week maandag ingeleid en dezelfde dag bevallen van onze prachtige dochter. Alles ging heel snel en voorspoedig, mijn vliezen braken uit zichzelf en daarna pakte mn lichaam het zonder weeënopwekkers zelf op. Ze doet het super goed en we zitten echt met zn drietjes op een knalroze wolk.

Sterkte metde laatste loodjes voor de zwangeren! En alle nieuwe mama's; geniet ervan :hearts:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven