Apple Watch series 3 of 6?
maandag 16 november 2020 om 13:25

maandag 16 november 2020 om 13:29
Omdat bij de nieuwe release van september een ge-update versie van de 3 (is voordeliger optie) is uitgebracht en een nieuwe 6. De 4 en 5 worden door Apple nu niet meer gecontinueerd geloof ik.
Ik had een (oude) 3 en nu een 6. Een functie die ik heel fijn vind aan de nieuwe is dat hij altijd aan is, dus dat je niet je pols hoeft te kantelen om de tijd te zien. Verder vind ik de ecg-functie en dat hij het zuurstof in je bloed kan meten niet zoveel toevoegen. Ik kan natuurlijk niet in je portemonnee kijken of jij het het waard vindt.
maandag 16 november 2020 om 14:18
Dus als ik het goed begrijp is de 3 die nu verkocht wordt een ge-upda-te versie?Nijn5 schreef: ↑16-11-2020 13:29Omdat bij de nieuwe release van september een ge-update versie van de 3 (is voordeliger optie) is uitgebracht en een nieuwe 6. De 4 en 5 worden door Apple nu niet meer gecontinueerd geloof ik.
Ik had een (oude) 3 en nu een 6. Een functie die ik heel fijn vind aan de nieuwe is dat hij altijd aan is, dus dat je niet je pols hoeft te kantelen om de tijd te zien. Verder vind ik de ecg-functie en dat hij het zuurstof in je bloed kan meten niet zoveel toevoegen. Ik kan natuurlijk niet in je portemonnee kijken of jij het het waard vindt.
Dan lijkt mij dat voor mij de beste keuze als die nog eventjes meegaat!

maandag 16 november 2020 om 14:36
Sorry, ik zei het niet helemaal goed. De “nieuwe 3” hebben ze SE genoemd. Maar het is wel een betaalbaardere versie die toch nieuw is.
https://www.iculture.nl/apple-watch/apple-watch-se/

maandag 16 november 2020 om 15:59

maandag 16 november 2020 om 18:44
dinsdag 17 november 2020 om 15:45
Ik heb een series 3, inmiddels zo'n 3 jaar. Ben er heel blij mee, maar zou nu absoluut geen series 3 meer kopen: deze komt eenvoudigweg niet fatsoenlijk meer mee op watchOS 7; installatie en updates hebben me meerere avonden gekost.
De nieuwste zijn nu de Series 6 en de SE. De Series 6 "heeft alles", de SE is wat simpeler, maar nog steeds hetzelfde design en is stukken goedkoper.
Het is dus maar net wat je budget is, ik zou nu zelf (omdat ik van gadgets hou) een Series 6 kopen.
De nieuwste zijn nu de Series 6 en de SE. De Series 6 "heeft alles", de SE is wat simpeler, maar nog steeds hetzelfde design en is stukken goedkoper.
Het is dus maar net wat je budget is, ik zou nu zelf (omdat ik van gadgets hou) een Series 6 kopen.
donderdag 19 november 2020 om 20:11
Ik had de 3 in huis, geruild voor de SE. Beste keuze ooit!lulletjerozenwater schreef: ↑17-11-2020 15:45Ik heb een series 3, inmiddels zo'n 3 jaar. Ben er heel blij mee, maar zou nu absoluut geen series 3 meer kopen: deze komt eenvoudigweg niet fatsoenlijk meer mee op watchOS 7; installatie en updates hebben me meerere avonden gekost.