iPhone hoesje transparant

zaterdag 5 december 2020 om 13:15
Ik heb er eentje voor mijn Huawei P30 Pro besteld bij Bol.com, van het merk iCall. Hij is niet super bulky, al is mijn telefoon er wel iets hoekiger door geworden bij de randjes, wat ik jammer vind, maar ik snap dat dat niet anders kan. Of ie snel vergeelt weet ik niet, ik heb de telefoon + hoesje pas een week.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.

zaterdag 5 december 2020 om 13:27
Goede tip, als de mijne gaat verkleuren ga ik dat ook maar doen.HoleyMalonely schreef: ↑05-12-2020 13:17Via AliExpress meteen in tienvoud bestellen, ze verkleuren toch allemaal door het vele vasthouden.
Het is eigenlijk de eerste keer dat ik een transparant hoesje heb, meestal heb ik zo'n flipcase, maar ik vond deze telefoon zo mooi dat ik het zonde vond als je er meteen helemaal niks meer van zag - en een flipcase vind ik ook irritant bij het foto's maken, en daar heb ik deze telefoon juist voor uitgezocht.

zaterdag 5 december 2020 om 13:42
Wees er op tijd bij, de levertijd is wel tot een maand.Susan schreef: ↑05-12-2020 13:27Goede tip, als de mijne gaat verkleuren ga ik dat ook maar doen.
Het is eigenlijk de eerste keer dat ik een transparant hoesje heb, meestal heb ik zo'n flipcase, maar ik vond deze telefoon zo mooi dat ik het zonde vond als je er meteen helemaal niks meer van zag - en een flipcase vind ik ook irritant bij het foto's maken, en daar heb ik deze telefoon juist voor uitgezocht.
Ik bestel er ook mijn screenprotectors. Het is toch allemaal hetzelfde spul dan in de telefoonwinkels hier alleen veel goedkoper.
zaterdag 5 december 2020 om 13:46
Ja weet ik, ik bestel daar wel eens als ik een bijzonder telefoonhoesje voor een minder gangbaar model telefoon zoek, want ze hebben daar echt álles, maar op zich voldoet de huidige dan waarschijnlijk nog wel, hij is dan alleen wat geel. Ik zit ook niet heel veel met mijn telefoon in mijn hand, thuis doe ik veel meer op de computer dan op mijn telefoon. Dus ik hoop dat deze nog even mooi blijft.HoleyMalonely schreef: ↑05-12-2020 13:42Wees er op tijd bij, de levertijd is wel tot een maand.
Ik bestel er ook mijn screenprotectors. Het is toch allemaal hetzelfde spul dan in de telefoonwinkels hier alleen veel goedkoper.
zaterdag 5 december 2020 om 13:48
Ja, dat is een goede vraag. Je kunt ze ook weer schoon krijgen, zie ik. Met alcohol, soda of afwasmiddel. Maar dan is het wel handig als je af kunt wisselen.

zaterdag 5 december 2020 om 14:03
Ach, voor mij is een telefoon echt een gebruiksartikel, ik geef weinig om het design. Heb een transparant hoesje omdat ik daar nog weleens een briefjes of bonnetjes in stop.
zaterdag 5 december 2020 om 14:15
Ik normaal ook niet zo (heb dus ook nooit een transparant hoesje gehad) maar het is voor het eerst sinds de Samsung Galaxy S1, dus ik denk voor het eerst in bijna tien jaar, dat ik een wat duurdere telefoon heb en ik vind de kleur echt heel mooi, dus ik vind het nu wel leuk om die telefoon ook te kunnen zien en niet meteen te verstoppen in een flipcase.rumforviva schreef: ↑05-12-2020 14:03Ach, voor mij is een telefoon echt een gebruiksartikel, ik geef weinig om het design. Heb een transparant hoesje omdat ik daar nog weleens een briefjes of bonnetjes in stop.
zondag 6 december 2020 om 19:27
Ik WAS heel blij met de hoesjes van Kruidvat.
Maar nu bij mijn 11 zit er niet genoeg bescherming rond de camerabult. Daarvoor leveren ze een kapje mee, maar DAT steekt nu dus uit, waardoor het gebarsten is.
Bij de SE 2020 valt de (enkele) camera mooi binnen het hoesje, die is wel echt naar wens.
Dus ik ga maar weer op ziek naar een ander. Transparant hoeft niet, maar een flipcase wil ik niet meer; nu met thuiswerken bel ik zo veel dat de klep vervelend is...
Maar nu bij mijn 11 zit er niet genoeg bescherming rond de camerabult. Daarvoor leveren ze een kapje mee, maar DAT steekt nu dus uit, waardoor het gebarsten is.
Bij de SE 2020 valt de (enkele) camera mooi binnen het hoesje, die is wel echt naar wens.
Dus ik ga maar weer op ziek naar een ander. Transparant hoeft niet, maar een flipcase wil ik niet meer; nu met thuiswerken bel ik zo veel dat de klep vervelend is...
zondag 6 december 2020 om 21:45
https://www.amazon.de/-/nl/dp/B07QQZD49 ... one&sr=8-3
Bizar goedkoop en goed. Had er ooit een van 30 euro die bruin werd. Deze is echt super. Duizenden anderen vinden dat ook.
Bizar goedkoop en goed. Had er ooit een van 30 euro die bruin werd. Deze is echt super. Duizenden anderen vinden dat ook.