Aangeboden alle pijlers

aangeboden: 2 Efteling kaartjes geldig tot 18-12

07-12-2020 13:43 12 berichten
hoi allen,

begin dit jaar (voor corona ) Efteling zegels gespaard om met korting naar de Efteling te gaan, toen ook 2 laagseizoen tickets gekocht.
Door corona pas in november een tijdslot kunnen boeken: deze ging niet door omdat de pretparken weer voor 2 weken op slot gingen.
Nu heb ik dus nog steeds 2 kaartjes voor de Efteling, geldig tot 18-12 en ik krijg het zelf niet meer ingepland voor die tijd.

Wie kan ik hiermee blij maken? Ik hoef er niets voor te hebben.
Ik wil ze wel!
Ooh wacht.
Tot 18-12. Dan gaan ze hier ook niet op.
Het lijkt mij erg leuk! Ik neem ze graag over.
Wat ontzettend lief van jou! Als Ikkuz er toch vanaf ziet. Dan wil ik ze graag overnemen. Wij wilden sowieso 14 december gaan. 😊
stuur me maar een DM ikkuz.
moet even kijken of ik ze per post opstuur of dat ik een code kan doorgeven of inscannen.

( ik reageer overigens later in de dag pas weer, ben aan t werk :-) )
anoniem_27844 wijzigde dit bericht op 07-12-2020 13:55
23.23% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wat zonde dat jullie zelf niet kunnen, de Efteling is zo leuk. En mocht Ikkuz toch niet kunnen wil ik ze anders ook wel en anders gewion heel veel plezier Ikkuz!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Kittenxx,

Mocht Ikkuz of MonaLisa31 toch niet kunnen, dan zou ik ze heel graag willen hebben, maar ik acht de kans klein, haha! Voor de gelukkige: veel plezier, en sla de python niet over!
Ik stuur je een DM! Wat super zeg dit!
Wat een lief gebaar To!
AccioAvocado schreef:
07-12-2020 13:58
Hoi Kittenxx,

Mocht Ikkuz of MonaLisa31 toch niet kunnen, dan zou ik ze heel graag willen hebben, maar ik acht de kans klein, haha! Voor de gelukkige: veel plezier, en sla de python niet over!
Jaa de python! Ik ben al jaren niet meer geweest, dus ben benieuwd ook naar de nieuwe actracties!
tickets zijn verstuurd.

Hoe kan ik dit topic laten sluiten ?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven