aangeboden: 2 Efteling kaartjes geldig tot 18-12

maandag 7 december 2020 om 13:43
hoi allen,
begin dit jaar (voor corona ) Efteling zegels gespaard om met korting naar de Efteling te gaan, toen ook 2 laagseizoen tickets gekocht.
Door corona pas in november een tijdslot kunnen boeken: deze ging niet door omdat de pretparken weer voor 2 weken op slot gingen.
Nu heb ik dus nog steeds 2 kaartjes voor de Efteling, geldig tot 18-12 en ik krijg het zelf niet meer ingepland voor die tijd.
Wie kan ik hiermee blij maken? Ik hoef er niets voor te hebben.
begin dit jaar (voor corona ) Efteling zegels gespaard om met korting naar de Efteling te gaan, toen ook 2 laagseizoen tickets gekocht.
Door corona pas in november een tijdslot kunnen boeken: deze ging niet door omdat de pretparken weer voor 2 weken op slot gingen.
Nu heb ik dus nog steeds 2 kaartjes voor de Efteling, geldig tot 18-12 en ik krijg het zelf niet meer ingepland voor die tijd.
Wie kan ik hiermee blij maken? Ik hoef er niets voor te hebben.

maandag 7 december 2020 om 14:19
Jaa de python! Ik ben al jaren niet meer geweest, dus ben benieuwd ook naar de nieuwe actracties!AccioAvocado schreef: ↑07-12-2020 13:58Hoi Kittenxx,
Mocht Ikkuz of MonaLisa31 toch niet kunnen, dan zou ik ze heel graag willen hebben, maar ik acht de kans klein, haha! Voor de gelukkige: veel plezier, en sla de python niet over!