Openbare wc's utrecht corona
donderdag 10 december 2020 om 08:23
donderdag 10 december 2020 om 08:24
https://www.hogenood.nl/nieuws/gemeente ... -toiletten
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
explore, dream & discover

donderdag 10 december 2020 om 08:41
Lastig hè.
Ik ga bijvoorbeeld pas weer naar een zwembad als de toiletten weer open zijn.
Wel mogen zwemmen maar geen gebruik mogen maken van de wc's,, dan zwem je niet alleen in zwembadwater natuurlijk.
In ieder geval zijn bij ons bij o.a Hema en bijenkorf de toiletten nog gesloten, zal dan in Utrecht niet anders zijn denk ik?
Wel mogen zwemmen maar geen gebruik mogen maken van de wc's,, dan zwem je niet alleen in zwembadwater natuurlijk.
In ieder geval zijn bij ons bij o.a Hema en bijenkorf de toiletten nog gesloten, zal dan in Utrecht niet anders zijn denk ik?
donderdag 10 december 2020 om 08:58
Waar woon jij? Hier zijn de wc's in het zwembad al vanaf het begin gewoon open geweest.Pindakaasjes schreef: ↑10-12-2020 08:41Lastig hè.

donderdag 10 december 2020 om 15:17
Je moet niet de illusie hebben dat het zonder Corona anders is.Pindakaasjes schreef: ↑10-12-2020 08:41Lastig hè.

donderdag 10 december 2020 om 18:02
Pindakaasjes schreef: ↑10-12-2020 08:41Lastig hè.
Ik vind het vervelend om je uit de droom te helpen, maar zwembadwater is nooit alleen zwembadwater.
donderdag 10 december 2020 om 19:25
Ja op de stations, maar er zijn ook stations waar toegangspoortjes zijn .en als je dan een niet reiziger bent wordt het lastig. Hier zijn de toiletten van de Hema ook dicht.
Een tijdje geleden was ik in een museum ook daar was het toilet niet te gebruiken. Laatst bij een tankstation en daar was het keurig geregeld. Vijftig cent betalen en hier mee krijg je korting op de koffie. En een gemeentehuis gaat ook niet , want je moet vantevoren een afspraak maken
Een tijdje geleden was ik in een museum ook daar was het toilet niet te gebruiken. Laatst bij een tankstation en daar was het keurig geregeld. Vijftig cent betalen en hier mee krijg je korting op de koffie. En een gemeentehuis gaat ook niet , want je moet vantevoren een afspraak maken
vrijdag 11 december 2020 om 09:40
vrijdag 11 december 2020 om 18:34
Steenweganitavansjonnie schreef: ↑11-12-2020 10:58Bij de Hema op de Steenstraat zijn ze open. Gisteren nog geweest.![]()