Openbare wc's utrecht corona

10-12-2020 08:21 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waar in Utrecht kan je momenteel allemaal naar de wc?
www.hogenood.nl/app
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
https://www.hogenood.nl/nieuws/gemeente ... -toiletten
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Ik ben bekend met de app. Helaas is deze door de coronacrisis niet up to date. Kan je bv nog bij de Hema? Station? Hoog Catharijne? Bijenkorf?
Lastig hè.
Ik ga bijvoorbeeld pas weer naar een zwembad als de toiletten weer open zijn.
Wel mogen zwemmen maar geen gebruik mogen maken van de wc's,, dan zwem je niet alleen in zwembadwater natuurlijk.
In ieder geval zijn bij ons bij o.a Hema en bijenkorf de toiletten nog gesloten, zal dan in Utrecht niet anders zijn denk ik?
Misschien eens bij de gemeente informeren. Hier in Weert hebben ze tijdelijk een openbaar toilet geplaatst ivm sluiting van de horeca.
Als je niks doet, gebeurt er ook niks!
Pindakaasjes schreef:
10-12-2020 08:41
Lastig hè.
Wel mogen zwemmen maar geen gebruik mogen maken van de wc's,, dan zwem je niet alleen in zwembadwater natuurlijk.
In ieder geval zijn bij ons bij o.a Hema en bijenkorf de toiletten nog gesloten, zal dan in Utrecht niet anders zijn denk ik?
Waar woon jij? Hier zijn de wc's in het zwembad al vanaf het begin gewoon open geweest.
Volgens mij is het toilet op het station gewoon open en de to de loo in Hoog Catherijne ook. Op de website van de NS staat in ieder geval dat het toilet op het station open is.
Op het station zijn ze heel Corona open geweest.
Op centraal station en in hoog catarijne kun je in elk geval naar de WC.

Ook NS Station Vaartse Rijn (betrekkelijk dichtbij Ledig Erf/ zuidelijk deel van de binnenstad) heeft een WC.
Pindakaasjes schreef:
Lastig hè.
Je moet niet de illusie hebben dat het zonder Corona anders is.
Bij de bibliotheek is ( een gedeelte van) de wc waarschijnlijk ook wel open.
En anders in het gemeentehuis misschien.
In de bibliotheek op de Neude zijn de toiletten open, station sowieso ook en Hoog Catharijne volgens mij ook.
Pindakaasjes schreef:
Lastig hè.

Ik vind het vervelend om je uit de droom te helpen, maar zwembadwater is nooit alleen zwembadwater.
Ja op de stations, maar er zijn ook stations waar toegangspoortjes zijn .en als je dan een niet reiziger bent wordt het lastig. Hier zijn de toiletten van de Hema ook dicht.
Een tijdje geleden was ik in een museum ook daar was het toilet niet te gebruiken. Laatst bij een tankstation en daar was het keurig geregeld. Vijftig cent betalen en hier mee krijg je korting op de koffie. En een gemeentehuis gaat ook niet , want je moet vantevoren een afspraak maken
Vond het voor corona al een gedoe en nu al helemaal. Toen ik zwanger was liep ik wel eens een horeca zaak in en bood ook aan om ervoor te betalen, dat hoefde vaak niet. Want ja winkelen en zwanger gaat zowat niet als je niet elk uur naar de wc moet.
Bij de Hema op de Steenstraat zijn ze open. Gisteren nog geweest. :-)
Bij de bijenkorf zijn de toiletten ook open
anitavansjonnie schreef:
11-12-2020 10:58
Bij de Hema op de Steenstraat zijn ze open. Gisteren nog geweest. :-)
Steenweg 😊

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven