Tuurstreepje, wat denken jullie?
dinsdag 15 december 2020 om 11:49
Hallo,
Vorige week maandag heb ik na onze 2e icsi poging op dag 5 een blastocyst teruggeplaatst gekregen. De arts was erg positief en gaf aan dat dit echt een hele goede kans was. Ze adviseerden 14 dagen na terugplaatsen te testen maar kon mijn zenuwen zojuist niet langer in de hand houden en heb toch getest... en volgens mij zie ik een heel licht streepje... hoor graag of jullie het ook zien?!
https://ibb.co/Gs6znJW
Dankjewel alvast!
Vorige week maandag heb ik na onze 2e icsi poging op dag 5 een blastocyst teruggeplaatst gekregen. De arts was erg positief en gaf aan dat dit echt een hele goede kans was. Ze adviseerden 14 dagen na terugplaatsen te testen maar kon mijn zenuwen zojuist niet langer in de hand houden en heb toch getest... en volgens mij zie ik een heel licht streepje... hoor graag of jullie het ook zien?!
https://ibb.co/Gs6znJW
Dankjewel alvast!
donderdag 17 december 2020 om 20:52
Gefeliciteerd. Zelf heb ik geen ervaring met de genoemde behandelingen, maar wel met testen en het is gewoon leuk en ik heb ook alle foto’s van de testen nog. Sterker nog ik heb de testen ook bewaard. Ja noem het maar vies, kan me niks schelen.
vond het gewoon super bijzonder.

Don't cry, buy a bag and move on.
donderdag 17 december 2020 om 21:58
Ohh Ik testte tot ik de fertiliteitsarts mocht bellen elke dag. Twee dagen daarna ook en nu iets afgebouwd.
Lief de herkenning hierboven en het is misschien toch niet zo gek.
donderdag 17 december 2020 om 22:42
Heel mooi dezeThol schreef: ↑17-12-2020 07:42Wij blijven hier gewoon nog hoopvol want vandaag weer een iets duidelijker streepje. Voor de ervaringsdeskundige, is dit al duidelijk genoeg om cb te proberen?
https://ibb.co/ZxBhfJW

vrijdag 18 december 2020 om 07:12

vrijdag 18 december 2020 om 07:14
Wat een mooie! Gefeliciteerd!!

vrijdag 18 december 2020 om 07:18
Die ziet er fantastisch uit, wat een goed nieuws!! Nogmaals gefeliciteerd

vrijdag 18 december 2020 om 08:38
Super

Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
vrijdag 18 december 2020 om 08:41
mooi!!!!!!!

vrijdag 18 december 2020 om 18:19
Yes!! Wat fijn. Gefeliciteerd en wat super spannend nu. Nog fijner dat je in jouw ziekenhuis al zo "snel" terecht kunt. Hoeveel weken zou dat zijn?
vrijdag 18 december 2020 om 18:44
jaaa, leuk he? vind ik ook.ikBedoelHetGoed schreef: ↑18-12-2020 10:33Wat onwijs geweldig! En wat een cadeautje dat wij hiervan getuige mogen zijn!!!
![]()
![]()
![]()
En nogmaals gefeliciteerd TO!!
Don't cry, buy a bag and move on.
vrijdag 18 december 2020 om 18:51
JessMariano_1986 schreef: ↑18-12-2020 18:19Yes!! Wat fijn. Gefeliciteerd en wat super spannend nu. Nog fijner dat je in jouw ziekenhuis al zo "snel" terecht kunt. Hoeveel weken zou dat zijn?
Ja dat is zeker fijn! Zou dan 7 weken zijn. Dan wordt ook besloten of verdere begeleiding door verloskundige kan of dat ik door hen verder begeleidt wordt.
vrijdag 18 december 2020 om 18:53
En ik vind het zo fijn deze spannende tijd te kunnen delen. Zeker ook omdat man gewoon moet werken en ik deze week vrij was!! Nu hopen en vertrouwen op goede verdere ontwikkeling
Enorm bedankt voor al jullie meeleven en felicitaties!