Mancrush

19-12-2020 20:46 194 berichten
Alle reacties Link kopieren
Slaat nergens op op een vrouwenforum maar ach de helft van mijn topics slaan nergens op dus wat dat betreft kan het gewoon

Mijn mancrushes zijn

Fabian Cancellara
Stephen Curry
Shaquille O’Neal
ooitverlegen schreef:
20-12-2020 10:10
Wel even nadenken maar twee overtuigende mancrushes gevonden!

Menno Bentveld
Afbeelding

Armin van Buuren
Afbeelding
Oh deze heb ik nog nooit gehoord. Het zijn wel dezelfde type mannen qua uiterlijk dus je bent redelijk consequent hahaha
Antonie Kamerling ook toevallig??
babbeleo schreef:
20-12-2020 10:21
De man kan nog geen hamer vasthouden! Toch essentieel voor een mancrush. Of je moet toch in ieder geval het idee hebben dat het zou kunnen, zo'n hamer in zijn hand. Dat gaat m bij John niet worden.
Ja en dan altijd dat armpje om de jankende vrouwen heen, die droevige begripvolle ogen. Ik dreig mijn man wel eens die ook een klusser is dat ik het programma bel..hij zegt altijd die pomp ik gelijk op zijn muil als dat zo is...

Mijn man is overigens niet baldadig of agressief maar John brengt geloof ik het slechtste in hem omhoog.
Mevrouw75 schreef:
20-12-2020 09:27
Die hele Momoa vind ik vooral geschikt als bouquetreeksvoorkant.

Shaquille O’Neill was altijd de held als jonge slungel, maar hij is wel wat ouder (duh) en steviger geworden zag ik net.
Het is ook leuk dat hij zichzelf totaal niet serieus neemt dat siert m wel.
mafalda schreef:
20-12-2020 10:28
Ja en dan altijd dat armpje om de jankende vrouwen heen, die droevige begripvolle ogen. Ik dreig mijn man wel eens die ook een klusser is dat ik het programma bel..hij zegt altijd die pomp ik gelijk op zijn muil als dat zo is...

Mijn man is overigens niet baldadig of agressief maar John brengt geloof ik het slechtste in hem omhoog.
:rofl:

Maar ja, ik kijk nog altijd graag naar hem!
Cecilie schreef:
20-12-2020 10:30
:rofl:

Maar ja, ik kijk nog altijd graag naar hem!
Neeeeee, zijn uitstraling zit hem teveel in de weg. Het sijpelt er aan alle kanten doorheen dat die man doet alsof hij de burgerlijke perfectie is.
Mevrouw75 schreef:
20-12-2020 10:32
Neeeeee, zijn uitstraling zit hem teveel in de weg. Het sijpelt er aan alle kanten doorheen dat die man doet alsof hij de burgerlijke perfectie is.

Volgens mij is hij dat ook echt wel. Maar ik vind dat hij zijn fysiek mee heeft! :biggrin:
Cecilie schreef:
20-12-2020 10:35
Volgens mij is hij dat ook echt wel. Maar ik vind dat hij zijn fysiek mee heeft! :biggrin:
Nou ja, ik vind hem een glibberige gluiperd in disguise en qua uiterlijk de middelmaat.

Verder nogal leeg.

Haha, ik ben geen fan, zoals je ziet en was al jaren verbaasd over de Viva-crushes.
Cecilie schreef:
20-12-2020 10:35
Wat heb je -qua mancrush- aan je fysiek mee hebben als je geen hamer kan vasthouden. Helemaal niets!! Een lege huls.
mafalda schreef:
20-12-2020 10:23
Oh deze heb ik nog nooit gehoord. Het zijn wel dezelfde type mannen qua uiterlijk dus je bent redelijk consequent hahaha
Antonie Kamerling ook toevallig??
Dat ze iets van elkaar weghebben viel me net pas op! Maar ik vind ze niet alleen qua uiterlijk mooi, ook gesprekken die ik zag onderstrepen dat.

Antonie Kamerling heb ik te weinig van gezien destijds maar hij heeft wel een uitstraling die mij past.

Ik moet hard lachen om de discussie over John Williams. Ik kan hem prima verdragen maar een crush?
Mevrouw75 schreef:
20-12-2020 10:37
Nou ja, ik vind hem een glibberige gluiperd in disguise en qua uiterlijk de middelmaat.

Verder nogal leeg.

Haha, ik ben geen fan, zoals je ziet en was al jaren verbaasd over de Viva-crushes.

Ik wist niet eens dat ie hier "leefde"!

Wat vinden jullie dan van de man van Patty? (Weet zo gauw even niet hoe je die plaatjes ook alweer doet)
Afbeelding

Probeersel
Gelukt! Leuke vent toch?
Cecilie schreef:
20-12-2020 10:41
Ik wist niet eens dat ie hier "leefde"!

Wat vinden jullie dan van de man van Patty? (Weet zo gauw even niet hoe je die plaatjes ook alweer doet)
Mwah. Jij houd van doorsnee :-D sorry.
Afbeelding

John!
Afbeelding

Antoine en Patty! ;)
Afbeelding
Welke Tena? Mick?
Afbeelding
Cecilie schreef:
20-12-2020 10:51
Welke Tena? Mick?

Ze zijn beiden leuk natuurlijk!
Luke Perry. Wel vooral in zijn jonge jaren.
Afbeelding
watdachtjehiervan schreef:
20-12-2020 10:58
Luke Perry. Wel vooral in zijn jonge jaren.
Zeker een knappe man! Hij doet me wat denken aan Morten Harket van Aha, ook in zijn jonge jaren haha.

Afbeelding
In 2019:

Afbeelding
ooitverlegen wijzigde dit bericht op 20-12-2020 11:06
Reden: Verbetering
18.75% gewijzigd
En Waylon Willem???

Ook zo een crush voor veel dames..ik heb er een dubbel gevoel bij, ik weet het niet.. soms denk ik ja maar als hij zijn kop opentrekt is het nee..
Zelfse gevoel heb ik met Antonie Kamerling soms ja maar het was in alles zo een net niet man. Hij had gewoon jurist moeten zijn of zo.

En dan vind ik Douwe Bob ook wel een lekker opduwertje, wel een doodzonde die tatoeages in zijn nek.

Vroeger vond ik Sebastiaan La Brie of zoiets een leuke..waar is hij...?
Cecilie schreef:
20-12-2020 10:43
Gelukt! Leuke vent toch?
Een prima doorsnee..niet echt keuze 1 voor een wilde nacht en dat is voor mij een vereiste voor een crush.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven