Singles unite, eerste editie 2021 deel 6❤

donderdag 31 december 2020 om 23:25
dat was eerder vandaag al ter sprake..mijn hoofd staat er niet naaralongwiththesunshine schreef: ↑31-12-2020 23:23Zeg ging jij nog tarotkaarten leggen trouwens of hoe zit dat nou?
donderdag 31 december 2020 om 23:25

donderdag 31 december 2020 om 23:28
Klinkt wel uitgebreid en heerlijk!Attraverso schreef: ↑31-12-2020 23:13Oh qiyara... Dikke knuffel, hoe zwaar...
De link werkt wel hoor, zag er heerlijk en gezellig uit!
Ik heb niet uitgebreid gegeten maar wel heerlijk, prosecco, parelhoen en limoncello-mascarpone toetje.
Bedankt voor de knuffels. Pausini, hij heeft een heel ander denkbeeld over relaties, bijna allergisch voor alles wat met 'wij' te maken heeft of het 'wij' gevoel en wil absoluut niks met afhankelijkheid te maken hebben. Vrijheid is volgens mij zijn nummer 1
Terwijl ik een maatje zoek. Dat 'wij' gevoel. En erin geloof dat een bepaalde mate van afhankelijkheid juist zorgt voor onafhankelijkheid. En je in een relatie elkaar nodig mag hebben op een gezonde manier. Beetje een paradox.
Dat brak ons op omdat hij stellig en star werd in grenzen bewaken en hij het gevoel had dat ik steeds meer van hem wilde.
Bij hem een benauwd gevoel en bij mij een 'ik voel me teveel' gevoel. Terwijl we elkaar maar 1 keer in de 2 weken 3 dagen zagen. Dus vind mijzelf niet teveel eisend eerlijk gezegd.
Nu dus uit elkaar, maar duidelijk nog gek op elkaar. Lastig. Hij heeft qua karakter alles wat ik zoek, maar voel een duidelijke grens bij mijzelf door bovenstaand. Hij ook.

donderdag 31 december 2020 om 23:28

donderdag 31 december 2020 om 23:34
Sterkte paardjePaardje4paardje schreef: ↑31-12-2020 23:20Hier knalt het buiten wel aardig vreselijk irritant.
Dit jaar ook in mijn eentje op de bank voelt als een avond als alle andere, alleen dan toch een beetje een triest gevoel ben de gene van wie ik het meest hield verloren voor de kerst probeer er niet aan te denken barst ik gelijk in huilen uit en heb al hoofdpijn.
Ga iets lekkers klaar maken glaasje champagne drink nooit dus zal wel aantikken en dan naar bed met een kruik toch nog wat warmte. Gelukkig nieuwjaar jullie allemaal op en liefdevol nieuwjaar.
donderdag 31 december 2020 om 23:34
Klinkt als bindings- en verlatingsangst.Qiyara schreef: ↑31-12-2020 23:28Klinkt wel uitgebreid en heerlijk!
Bedankt voor de knuffels. Pausini, hij heeft een heel ander denkbeeld over relaties, bijna allergisch voor alles wat met 'wij' te maken heeft of het 'wij' gevoel en wil absoluut niks met afhankelijkheid te maken hebben. Vrijheid is volgens mij zijn nummer 1
Terwijl ik een maatje zoek. Dat 'wij' gevoel. En erin geloof dat een bepaalde mate van afhankelijkheid juist zorgt voor onafhankelijkheid. En je in een relatie elkaar nodig mag hebben op een gezonde manier. Beetje een paradox.
Dat brak ons op omdat hij stellig en star werd in grenzen bewaken en hij het gevoel had dat ik steeds meer van hem wilde.
Bij hem een benauwd gevoel en bij mij een 'ik voel me teveel' gevoel. Terwijl we elkaar maar 1 keer in de 2 weken 3 dagen zagen. Dus vind mijzelf niet teveel eisend eerlijk gezegd.
Nu dus uit elkaar, maar duidelijk nog gek op elkaar. Lastig. Hij heeft qua karakter alles wat ik zoek, maar voel een duidelijke grens bij mijzelf door bovenstaand. Hij ook.
wij slapen nooit.

donderdag 31 december 2020 om 23:39
Dikke knuffel voor je..en een geweldig 2021 vastPaardje4paardje schreef: ↑31-12-2020 23:20Hier knalt het buiten wel aardig vreselijk irritant.
Dit jaar ook in mijn eentje op de bank voelt als een avond als alle andere, alleen dan toch een beetje een triest gevoel ben de gene van wie ik het meest hield verloren voor de kerst probeer er niet aan te denken barst ik gelijk in huilen uit en heb al hoofdpijn.
Ga iets lekkers klaar maken glaasje champagne drink nooit dus zal wel aantikken en dan naar bed met een kruik toch nog wat warmte. Gelukkig nieuwjaar jullie allemaal op en liefdevol nieuwjaar.

donderdag 31 december 2020 om 23:43

donderdag 31 december 2020 om 23:45
het lijkt wel de nacht van de wansmaak als je die zenders afzapt..de meeste kwaliteit vind je dan nog in iets wat ze dan "het foute uur" noemen waar hazes (sr) zingt..
glennis grace..maan..b-zangeres bij night of the proms..tino martin..wtf..die is nog een niveau lager dan Dries Roelvink toch?..ok queen in budapest..maar ik ben niet zo'n queen fan..
glennis grace..maan..b-zangeres bij night of the proms..tino martin..wtf..die is nog een niveau lager dan Dries Roelvink toch?..ok queen in budapest..maar ik ben niet zo'n queen fan..

donderdag 31 december 2020 om 23:57
Dat is zeker duidelijk. Alleen berichtjes zo lief als vanavond maakt me dan weer aan het twijfelen. Wil niks liever dan hem. Maar ja, heb het niet voor niks uitgemaakt.
Hij appt me vaker, maar hij weet ook dat wij 2 niet samen kunnen. Lastig wel. Kan het maar moeilijk loslaten en dat heb ik nog nooit eerder gehad in de liefde.