Singles unite, eerste editie 2021 deel 6❤

30-12-2020 18:37 2972 berichten
Voor alle singles! Klets hier over wel of niet daten en alles wat je bezighoudt als single.

Laat 2021 het jaar zijn dat we de liefde kunnen vieren🙂
Alle reacties Link kopieren
Datertje schreef:
01-01-2021 01:17
Ik zorg voor ontbijt zo rond 7.00 ik neem aan dat iedereen aanwezig is :cheer:
Euhhh.....nou...denk ik niet 😎
En ik ben mijn kat kwijt! Normaal is ze niet bang en gaat ze zelfs zitten kijken naar het vuurwerk.
En nu nergens te vinden! Terwijl we nu juist in een heel klein huis wonen.
ik kijk intussen death to 2020 op netflix
Fladder dat is kut!
Hatsjikideee...
Zit ze ergens in huis?
Hatsjikideee...
Ja gevonden! Geen idee waar ze zat, ze kwam doodleuk de woonkamer ingelopen.
Nu kan ik ook gaan slapen

Slaap lekker straks voor degenen die nog op zijn.
Gelukkig.
Hatsjikideee...
Mooi dat poes weer terug is. Im hier ga nog even door. Geen feest gewoon werk. Allebei de middernachten gemist, de Mozambiqse sliep ik , de NL-se was ik bezig met papieren. Nu onderweg naar buiten, nog een uurtje of 3 kunnen wij hier ook feestje maken,na het bijslapen.
fietsen varen vrouwelijk doen
Feeste Zeefietser, ben benieuwd hoe...
Hatsjikideee...
En ik ben m’n vriend kwijt 🤷🏻‍♀️. Na lange tijd toch weer een relatie aangegaan. Hoewel ik er niet in geloofde. En hij blijkt exact te zijn waar ik bang voor was.... ik ben zo verdrietig. Maar ook blij. Blij dat ik er nu, na drie maanden achterkom. En niet na drie jaar. Maar nog steeds gewoon naar. 2021 zou het jaar zijn dat ik mijn bindingsangst loslaat. Los zou laten met deze man. Maar het heeft uiteindelijk mijn bindingsangst alleen maar versterkt. Ik ben weer alleen. Blijf alleen. en dat is prima. En veilig.

Dit was definitief de laatste keer dat ik ook maar iets probeer. Ben er helemaal klaar mee

En sorry dat ik de happy singles hiermee belast. Want ik ben echt niet happy nu.

Maar dat komt wel. Ik ga kut het nieuwe jaar in, maar ik red me wel. En ik richt me op mijn doelen. Zet m’n hart op stil weer, zoals de afgelopen 10 jaar. Richt me op de mensen van wie ik houd, mijn familie. Mijn vriendinnen.

En ondertussen ligt mn kat heerlijk op schoot. En draait Simon & Garfunkel: In restless dreams I walked alone.

Komt goed.
2021.
Goedemorgen allen,

Ontbijt staat klaar op tafel. Ik ga even wandelen en sluit mij dan aan.
Champagne in de koelkast voor de liefhebbers.
Ik blijf nog even liggen Datertje, goeiemorgen!

Dinedi, :hug:
Maar begrijp ik goed dat je wist dat hij niet deugd? 'Hij blijkt exact te zijn waar ik bang voor was'. Waarom dan beginnen terwijl je weet dat je zo kwetsbaar bent?
Dinedi :smooch:

Goedemorgen Attro, is helemaal goed hoor ik denk dat de meeste nog even blijven liggen.
Ook goedemorgen, hier nu 30 mijl alweer van de kust af en nog wakker vanaf 2330 NL tijd. Uurtje nog en naar bed. Ontbijt en lunch ga ik allemaal maar overslaan. Soms is slaap belangrijker.
fietsen varen vrouwelijk doen
Slaapwel zeefietser

Ik heb nog steeds geen honger terwijl ik normaal meteen ontbijt, veel te veel gegeten gisteravond :-)
Zo waar slaap is zo lekker.. truste voor jou. Sweet dreams
Ik wens iedereen een nieuw jaar vol liefde en geluk :heart:

We weten dat ieder jaar ups en downs kent, maar hopelijk wordt het aandeel van de ups groter.

Dinedi, sterkte! De timing zit je niet mee maar kennelijk had je al een onderbuikgevoel. Daar zou ik naar luisteren.
Goede morgen....waar is de koffie?

Wie liggen er nog in hun nest te meuren....Tom zeker 😉.

Ik ga mijzelf maar eens naast mijn bed zetten 😌

Dindeni 🤗

Maar was hij echt zo'n man of was het je angst die hem zo zag?

Zeefietser welterusten..

Julus wie was nu die dronken champagnefles?
Edisilia Romsley
En goedemorgen. 2021!!
Helaas geen 30 miljoen gewonnen. Nog geen euro.
Dit is wel grappig: ik kreeg op exact hetzelfde moment appjes van mijn 2 mannelijke vrienden vannacht. En jullie?
Happy Newyear !
Hier uitzonderlijk weinig appjes dit jaar, had gelukwensen op FB gezet en zowat iedereen heeft daar gereageerd.
Hier geen appjes van "mannelijke vrienden" . Wel van een gewone mannelijke vriend en 2 mannelijke oud collega's 😉

Ik had wat whatsappjes en reacties op Fb waar ik een stukje op had geschreven over (mijn ) bijzonder jaar. Doe ik normaal niet met O&N.

Staatsloterij Niente Nada.
Julia_20 schreef:
01-01-2021 11:13
Hier geen appjes van "mannelijke vrienden" . Wel van een gewone mannelijke vriend en 2 mannelijke oud collega's 😉
Ik weet zeker dat het aan mij ligt, ben soms traag van begrip :mrgreen: wat is het verschil tussen 'mannelijke vrienden' en een gewone mannelijke vriend en... welke van de 2 zou Julus bedoeld hebben? :-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven